LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontevreden over trimsalon

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
phyllonemus
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2020 15:20

Ontevreden over trimsalon

Ongelezen bericht door phyllonemus »

Goedendag allen,
Wij hebben onlangs onze twee honden laten knippen bij een trimsalon waar we al vaker zijn geweest.
Nu zijn onze honden zeer slecht gekipt er zijn zelfs hele happen haar uit de vacht.
Ik wil eigenlijk niet de rekening van 90 Euro betalen, maar ik wil ook niet in de problemen komen.

Waar kan ik hiervoor terecht voor advies, en wat zouden jullie doen met de rekening ?

mvrgr,
Rien
Laatst gewijzigd door Radar op 11 sep 2020 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast voor duidelijkheid

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ontevreden over trimsalon

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik neem aan dat je het gesprek met de trimsalon al hebt gevoerd? Wat was hun reactie?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ontevreden over trimsalon

Ongelezen bericht door berndv »

phyllonemus schreef:
10 sep 2020 15:30
Ik wil eigenlijk niet de rekening van 90 Euro betalen, maar ik wil ook niet in de problemen komen.

Waar kan ik hiervoor terecht voor advies, en wat zouden jullie doen met de rekening ?
Ik zou de weg van communicatie opzoeken, oftewel, in gesprek gaan met de trimsalon over de factuur en het resultaat. Vooral omdat u hier al vaker bent geweest.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Ontevreden over trimsalon

Ongelezen bericht door riddert »

Ik zou eerst de salon de honden laten zien, waarom u niet tevreden bent. Wellicht dat er nog wat te knippen valt zodat het er acceptabel uitziet.
Bij de salon zullen gewoon mensen werken, die maken weleens fouten, maar je kunt er ook gewoon mee in gesprek gaan.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ontevreden over trimsalon

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als een Hond onrustig is, kappers hebben ook vaak problemen met drukke niet stil zittende kinderen.

Of had je klitten die muur vast zaten en de tondeuse?
Ik heb zelf schapen en dat ging prima, erg kort graag.....

Deze mensen de schuld geven, hoe rustig is jou hond?

Gesloten