LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Post nl
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 dec 2017 18:30
Post nl
Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.
-
- Berichten: 5049
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Post nl
Het is erg druk, is zelfs bij het journaal geweest. Wat wil je nu bereiken met dit forum berichtje? Nadeel als het druk is dat je veel klachten krijgt en veel klachten betekend langere termijn voor het behandelen van de klachten.fransvdwijngaard schreef:Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.
Jouw pakket is 28 oktober aangeleverd, dus we hebben het over 3 werkdagen dat het pakket er overdoet.
Ik heb geen idee wat er in jouw overeenkomst met Post NL staat over de bezorging, is hierin een termijn afgesproken? En indien er een termijn is afgesproken wat is het gevolg voor Post NL als ze die niet nakomen?
Vermoedelijk is er helemaal geen termijn overeengekomen en daarom wordt u pakketje achteraan gelegd o.i.d.
Re: Post nl
3 werkdagen vanaf 28 oktober tot 2 december??sylvesterb schreef:Het is erg druk, is zelfs bij het journaal geweest. Wat wil je nu bereiken met dit forum berichtje? Nadeel als het druk is dat je veel klachten krijgt en veel klachten betekend langere termijn voor het behandelen van de klachten.fransvdwijngaard schreef:Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.
Jouw pakket is 28 oktober aangeleverd, dus we hebben het over 3 werkdagen dat het pakket er overdoet.
Ik heb geen idee wat er in jouw overeenkomst met Post NL staat over de bezorging, is hierin een termijn afgesproken? En indien er een termijn is afgesproken wat is het gevolg voor Post NL als ze die niet nakomen?
Vermoedelijk is er helemaal geen termijn overeengekomen en daarom wordt u pakketje achteraan gelegd o.i.d.
Dit is een abnormale levertijd van PostNL. Ik zou er nogmaals een klacht over indienen, net zolang tot ze je beu worden en er wel wat aan doen.
Re: Post nl
Heeft u een uiterste bezorgdatum bevestigd gekregen ?fransvdwijngaard schreef:Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.
En vanwege de drukte duurt de levering iets langer dan de verwende verzender gewend is en dan staat hij gelijk op z'n achterste poten.
Die klachtafhandeling gaat weer ten koste van de pakketbezorging
Een ietsie pietsie meer begrip voor elkaars situatie, dan zou de wereld heel wat vriendelijker doen uitzien.
Re: Post nl
Denkt u echt dat degene die klachten moet behandelen, ook de pakketjes moet bezorgen?scontra schreef:Heeft u een uiterste bezorgdatum bevestigd gekregen ?fransvdwijngaard schreef:Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.
En vanwege de drukte duurt de levering iets langer dan de verwende verzender gewend is en dan staat hij gelijk op z'n achterste poten.
Die klachtafhandeling gaat weer ten koste van de pakketbezorging
Een ietsie pietsie meer begrip voor elkaars situatie, dan zou de wereld heel wat vriendelijker doen uitzien.
Waarom zouden we geen service van PostNL mogen verwachten??
Elk jaar gaan de tarieven omhoog en de klantenservice wordt steeds bedroevender.
Re: Post nl
Het is vandaag 2 december. Het pakket is verstuurd op 28 oktober, en nog niet aangekomen? fransvdwijngaard bedoel je 28 november?
Laatst gewijzigd door Faye1971 op 02 dec 2017 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 5049
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Post nl
Excuus ik ging uit van 28 november, als pakket van 28 oktober nog niet is gezorgd dan is hij gewoon kwijt. Post NL kan dan een onderzoek indienen een klacht mailen heeft dan weinig zin je hebt gewoon formulieren hiervoor.Lowieze schreef: 3 werkdagen vanaf 28 oktober tot 2 december?? Dit is een abnormale levertijd van PostNL. Ik zou er nogmaals een klacht over indienen, net zolang tot ze je beu worden en er wel wat aan doen.
Al denk ik dat TS gewoon 28 november bedoeld.
Re: Post nl
Heb eigenlijk nooit klachten over de serviceverlening van PostNL, maar dat zal mede te maken hebben met de regio waar men woont.Lowieze schreef:
Denkt u echt dat degene die klachten moet behandelen, ook de pakketjes moet bezorgen?
U mag er van denken wat u wilt, maar enige ironie is mij niet vreemd.
Waarom zouden we geen service van PostNL mogen verwachten??
Natuurlijk mag er service verwacht worden, maar enig begrip voor de situatie bij een ander kan geen kwaad. Het pakket loopt door omstandigheden, die overigens ruimschoots zijn gecommuniceerd, enige vertraging in de bezorging. Jammer, maar helaas.
Elk jaar gaan de tarieven omhoog en de klantenservice wordt steeds bedroevender.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 dec 2017 18:30
Re: Post nl
sylvesterb schreef:Excuus ik ging uit van 28 november, als pakket van 28 oktober nog niet is gezorgd dan is hij gewoon kwijt. Post NL kan dan een onderzoek indienen een klacht mailen heeft dan weinig zin je hebt gewoon formulieren hiervoor.Lowieze schreef: 3 werkdagen vanaf 28 oktober tot 2 december?? Dit is een abnormale levertijd van PostNL. Ik zou er nogmaals een klacht over indienen, net zolang tot ze je beu worden en er wel wat aan doen.
Al denk ik dat TS gewoon 28 november bedoeld.
Nee echt 28 oktober verstuurd volgens track en trace nog niet binnen bij sorteercentrum
Re: Post nl
Valt trouwens reuze mee met de bezorgtijden. Pakket vorige week vrijdag verstuurd, lag in plaats van op zaterdag op maandag bij het afhaalpunt. Dat vind ik niet slecht in deze periode.
Het pakket van TS is gewoon zoekgeraakt. Daar kun je een klacht over indienen, maar daar doen ze helaas weinig mee.
Het pakket van TS is gewoon zoekgeraakt. Daar kun je een klacht over indienen, maar daar doen ze helaas weinig mee.
Re: Post nl
mh73 schreef:Valt trouwens reuze mee met de bezorgtijden. Pakket vorige week vrijdag verstuurd, lag in plaats van op zaterdag op maandag bij het afhaalpunt. Dat vind ik niet slecht in deze periode.
Het pakket van TS is gewoon zoekgeraakt. Daar kun je een klacht over indienen, maar daar doen ze helaas weinig mee.
Welnee !!! Het pakket is inmiddels netjes bezorgd, alleen vanwege de drukke periode iets later dan de verwende Ts. gewend is.
Heb, en naar blijkt ben ik niet de enige, de gegeven verzenddatum ( 28 nov. ip.v 28 okt.) niet goed gelezen en naar aanleiding daarvan een incorrecte opmerking geplaatst.
Dit had niet gemoeten en ik biedt hiervoor dan ook mijn welgemeende excuses aan aan topic starter.
Laatst gewijzigd door scontra op 03 dec 2017 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Post nl
Ik weet het: lezen is moeilijk. Maar het gaat hier om een pakket dat op 28 oktober verstuurd is. Maar scheldt vooral gelijk de TS uit voor verwend hoor.scontra schreef:Welnee !!! Het pakket is inmiddels netjes bezorgd, alleen vanwege de drukke periode iets later dan de verwende Ts. gewend is.
Uit de openingspost:
En later nogmaals bevestigd door TS:pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger
Nee echt 28 oktober verstuurd volgens track en trace nog niet binnen bij sorteercentrum
Re: Post nl
Dank voor de correctie en heb inmiddels mijn excuses geplaatst.mh73 schreef:Ik weet het: lezen is moeilijk. Maar het gaat hier om een pakket dat op 28 oktober verstuurd is. Maar scheldt vooral gelijk de TS uit voor verwend hoor.scontra schreef:Welnee !!! Het pakket is inmiddels netjes bezorgd, alleen vanwege de drukke periode iets later dan de verwende Ts. gewend is.
Uit de openingspost:En later nogmaals bevestigd door TS:pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvangerNee echt 28 oktober verstuurd volgens track en trace nog niet binnen bij sorteercentrum