LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post nl

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
fransvdwijngaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2017 18:30

Post nl

Ongelezen bericht door fransvdwijngaard »

Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Post nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

fransvdwijngaard schreef:Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.
Het is erg druk, is zelfs bij het journaal geweest. Wat wil je nu bereiken met dit forum berichtje? Nadeel als het druk is dat je veel klachten krijgt en veel klachten betekend langere termijn voor het behandelen van de klachten.

Jouw pakket is 28 oktober aangeleverd, dus we hebben het over 3 werkdagen dat het pakket er overdoet.

Ik heb geen idee wat er in jouw overeenkomst met Post NL staat over de bezorging, is hierin een termijn afgesproken? En indien er een termijn is afgesproken wat is het gevolg voor Post NL als ze die niet nakomen?

Vermoedelijk is er helemaal geen termijn overeengekomen en daarom wordt u pakketje achteraan gelegd o.i.d.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Post nl

Ongelezen bericht door Lowieze »

sylvesterb schreef:
fransvdwijngaard schreef:Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.
Het is erg druk, is zelfs bij het journaal geweest. Wat wil je nu bereiken met dit forum berichtje? Nadeel als het druk is dat je veel klachten krijgt en veel klachten betekend langere termijn voor het behandelen van de klachten.

Jouw pakket is 28 oktober aangeleverd, dus we hebben het over 3 werkdagen dat het pakket er overdoet.

Ik heb geen idee wat er in jouw overeenkomst met Post NL staat over de bezorging, is hierin een termijn afgesproken? En indien er een termijn is afgesproken wat is het gevolg voor Post NL als ze die niet nakomen?

Vermoedelijk is er helemaal geen termijn overeengekomen en daarom wordt u pakketje achteraan gelegd o.i.d.
3 werkdagen vanaf 28 oktober tot 2 december??

Dit is een abnormale levertijd van PostNL. Ik zou er nogmaals een klacht over indienen, net zolang tot ze je beu worden en er wel wat aan doen.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Post nl

Ongelezen bericht door scontra »

fransvdwijngaard schreef:Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.
Heeft u een uiterste bezorgdatum bevestigd gekregen ?
En vanwege de drukte duurt de levering iets langer dan de verwende verzender gewend is en dan staat hij gelijk op z'n achterste poten.
Die klachtafhandeling gaat weer ten koste van de pakketbezorging :lol:
Een ietsie pietsie meer begrip voor elkaars situatie, dan zou de wereld heel wat vriendelijker doen uitzien. :D

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Post nl

Ongelezen bericht door Lowieze »

scontra schreef:
fransvdwijngaard schreef:Post nl heeft het heel druk te druk zelfs pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger. klacht ingediend maar krijg geen antwoord wie heeft hier meer ervaring mee. ik betaal € 6.95 en neem dus een dienst af van hun ga ervan uit dat het geleverd wordt.
Heeft u een uiterste bezorgdatum bevestigd gekregen ?
En vanwege de drukte duurt de levering iets langer dan de verwende verzender gewend is en dan staat hij gelijk op z'n achterste poten.
Die klachtafhandeling gaat weer ten koste van de pakketbezorging :lol:
Een ietsie pietsie meer begrip voor elkaars situatie, dan zou de wereld heel wat vriendelijker doen uitzien. :D
Denkt u echt dat degene die klachten moet behandelen, ook de pakketjes moet bezorgen?
Waarom zouden we geen service van PostNL mogen verwachten??
Elk jaar gaan de tarieven omhoog en de klantenservice wordt steeds bedroevender.

Faye1971
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 dec 2011 22:52
Locatie: Ergens in Nederland

Re: Post nl

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Het is vandaag 2 december. Het pakket is verstuurd op 28 oktober, en nog niet aangekomen? fransvdwijngaard bedoel je 28 november?
Laatst gewijzigd door Faye1971 op 02 dec 2017 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Post nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lowieze schreef: 3 werkdagen vanaf 28 oktober tot 2 december?? Dit is een abnormale levertijd van PostNL. Ik zou er nogmaals een klacht over indienen, net zolang tot ze je beu worden en er wel wat aan doen.
Excuus ik ging uit van 28 november, als pakket van 28 oktober nog niet is gezorgd dan is hij gewoon kwijt. Post NL kan dan een onderzoek indienen een klacht mailen heeft dan weinig zin je hebt gewoon formulieren hiervoor.

Al denk ik dat TS gewoon 28 november bedoeld.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Post nl

Ongelezen bericht door scontra »

Lowieze schreef:
Denkt u echt dat degene die klachten moet behandelen, ook de pakketjes moet bezorgen?

U mag er van denken wat u wilt, maar enige ironie is mij niet vreemd. ;-)

Waarom zouden we geen service van PostNL mogen verwachten??

Natuurlijk mag er service verwacht worden, maar enig begrip voor de situatie bij een ander kan geen kwaad. Het pakket loopt door omstandigheden, die overigens ruimschoots zijn gecommuniceerd, enige vertraging in de bezorging. Jammer, maar helaas.

Elk jaar gaan de tarieven omhoog en de klantenservice wordt steeds bedroevender.
Heb eigenlijk nooit klachten over de serviceverlening van PostNL, maar dat zal mede te maken hebben met de regio waar men woont.

fransvdwijngaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2017 18:30

Re: Post nl

Ongelezen bericht door fransvdwijngaard »

sylvesterb schreef:
Lowieze schreef: 3 werkdagen vanaf 28 oktober tot 2 december?? Dit is een abnormale levertijd van PostNL. Ik zou er nogmaals een klacht over indienen, net zolang tot ze je beu worden en er wel wat aan doen.
Excuus ik ging uit van 28 november, als pakket van 28 oktober nog niet is gezorgd dan is hij gewoon kwijt. Post NL kan dan een onderzoek indienen een klacht mailen heeft dan weinig zin je hebt gewoon formulieren hiervoor.

Al denk ik dat TS gewoon 28 november bedoeld.

Nee echt 28 oktober verstuurd volgens track en trace nog niet binnen bij sorteercentrum

mh73

Re: Post nl

Ongelezen bericht door mh73 »

Valt trouwens reuze mee met de bezorgtijden. Pakket vorige week vrijdag verstuurd, lag in plaats van op zaterdag op maandag bij het afhaalpunt. Dat vind ik niet slecht in deze periode.

Het pakket van TS is gewoon zoekgeraakt. Daar kun je een klacht over indienen, maar daar doen ze helaas weinig mee.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Post nl

Ongelezen bericht door scontra »

mh73 schreef:Valt trouwens reuze mee met de bezorgtijden. Pakket vorige week vrijdag verstuurd, lag in plaats van op zaterdag op maandag bij het afhaalpunt. Dat vind ik niet slecht in deze periode.

Het pakket van TS is gewoon zoekgeraakt. Daar kun je een klacht over indienen, maar daar doen ze helaas weinig mee.

Welnee !!! Het pakket is inmiddels netjes bezorgd, alleen vanwege de drukke periode iets later dan de verwende Ts. gewend is. :cry:

Heb, en naar blijkt ben ik niet de enige, de gegeven verzenddatum ( 28 nov. ip.v 28 okt.) niet goed gelezen en naar aanleiding daarvan een incorrecte opmerking geplaatst.
Dit had niet gemoeten en ik biedt hiervoor dan ook mijn welgemeende excuses aan aan topic starter.
Laatst gewijzigd door scontra op 03 dec 2017 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.

mh73

Re: Post nl

Ongelezen bericht door mh73 »

scontra schreef:Welnee !!! Het pakket is inmiddels netjes bezorgd, alleen vanwege de drukke periode iets later dan de verwende Ts. gewend is. :cry:
Ik weet het: lezen is moeilijk. Maar het gaat hier om een pakket dat op 28 oktober verstuurd is. Maar scheldt vooral gelijk de TS uit voor verwend hoor.

Uit de openingspost:
pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger
En later nogmaals bevestigd door TS:
Nee echt 28 oktober verstuurd volgens track en trace nog niet binnen bij sorteercentrum

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Post nl

Ongelezen bericht door scontra »

mh73 schreef:
scontra schreef:Welnee !!! Het pakket is inmiddels netjes bezorgd, alleen vanwege de drukke periode iets later dan de verwende Ts. gewend is. :cry:
Ik weet het: lezen is moeilijk. Maar het gaat hier om een pakket dat op 28 oktober verstuurd is. Maar scheldt vooral gelijk de TS uit voor verwend hoor.

Uit de openingspost:
pakket 28 oktober aangeleverd nog steeds niet binnen bij ontvanger
En later nogmaals bevestigd door TS:
Nee echt 28 oktober verstuurd volgens track en trace nog niet binnen bij sorteercentrum
Dank voor de correctie en heb inmiddels mijn excuses geplaatst.

Gesloten