LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Jammer!
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 jan 2020 14:46

PostNL

Ongelezen bericht door Jammer! »

Iets vertraging, moet kunnen.
Mijn pakketje naar Spanje ligt al sinds 10 mei in een of ander sorteercentrum.
Een pakket dat een vriend ruim 1 week
later stuurde is inmiddels daar gearriveerd.
Uiteraard even T&T bekeken (een systeem dat zeker ook niet foutloos is) en toen klantenservice gebeld. Om te beginnen: het is een gotspe dat PostNl de term klantenservice durft te gebruiken.
Uiteindelijk kom je dus bij een ' medewerkster' die voortdurend het script opdreunt en niet luistert. Is het wel een mens? Allerlei verhalen over corona (dan is alles oké), minder vluchten (waarom een ander pakket wel) enz . Actie?? Hoe durf ik!! Het protocol zegt dat ik pas na 1 maand iets mag vragen en hopen! Dat er iets fout gaat en het pakket aangetekend en verzekerd is: het zal de de scriptrobot een zorg zijn. Mijn spullen zullen wel weg zijn (snik).. ik vermoed dat het terugkrijgen van de verzekerde waarde weer een bureaucratisch gedrocht zal worden... De afpoeierafdeling zal ongetwijfeld bonnen , foto's, enzovoort eisen. Haal NL nooit uit de naam want het staat, zoals ongetwijfeld eerder opgemerkt voor PostNietLeveren.

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: PostNL

Ongelezen bericht door pierrev »

En de vraag hier is?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: PostNL

Ongelezen bericht door Jablan »

Frustratie afreageren, dezelfde persoon heeft ook een probleem met een energieleverancier.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: PostNL

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien heeft Post.nl ook geen energie meer voor de Ts.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: PostNL

Ongelezen bericht door Revoked »

Ik denk dat NLE het contract vanuit Spanje naar TS heeft gestuurd. Niet via PostNL, maar via PostES. Nederlandse vragen krijgen Spaanse antwoorden. Of andersom. Of niet, want ik begrijp steeds minder van Nederlandse klagende mensen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: PostNL

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Jammer dan.

Nijogeth
Berichten: 9971
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: PostNL

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik kan het je wel uitleggen. Men is in Spanje alle achterstand aan het oplossen die men in 2 maanden heeft opgelopen. De spullen van maart zitten voorop, dus 10 mei komt achteraan. 2 maanden achterstand maak je niet in 2 weken goed, dus vertraging kan wel eens een maand zijn. Uiteraard wordt alles wat na 11 mei binnenkomt gewoon regulier geleverd, en daar komen dan de pakketjes uit 2 maanden bij.

Qua versturen vanuit Spanje was de achterstand niet zo groot, want men mocht het huis niet uit om iets te versturen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: PostNL

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Zowel hier als elders is er een Pakket file helaas...

minder vliegtuigen en via vrachtwagens, waar haal je die vandaan en gaat ook trager.
Diverse landen hebben dit probleem en hun systeem was via diverse vliegtuigen meegeven en die staan nu stil.

Ridder777

Re: PostNL

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik zou er geen energie meer insteken.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: PostNL

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik heb een paar weken geleden ook een pakket verstuurd naar het buitenland. Naar de VS, helaas vanwege de maatregelen staat het nog in NL. Vandaag gebeld met PostNL en ik ben zeer uitstekend geholpen door de medewerker die ik aan de lijn had. Een absolute 10 voor de wijze waarop ze me hielp.

Dus @Jammer!, ik deel jouw mening totaal niet.

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: PostNL

Ongelezen bericht door rvjapio »

Kijk op de website van postnl. Zeker 60 landen zijn dicht voor post. In Spanje is dar zelfs per postcode aangegeven.

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: PostNL

Ongelezen bericht door pierrev »

kuklos schreef:
25 mei 2020 22:16
Ik heb een paar weken geleden ook een pakket verstuurd naar het buitenland. Naar de VS, helaas vanwege de maatregelen staat het nog in NL. Vandaag gebeld met PostNL en ik ben zeer uitstekend geholpen door de medewerker die ik aan de lijn had. Een absolute 10 voor de wijze waarop ze me hielp.

Dus @Jammer!, ik deel jouw mening totaal niet.
Dat is dan een uitzondering hier gaat zo gigantisch veel fout door postnl dat ik hun klantenservicenummer maar vast in mijn telefoon opgeslagen heb

Gesloten