LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PostNL
PostNL
Iets vertraging, moet kunnen.
Mijn pakketje naar Spanje ligt al sinds 10 mei in een of ander sorteercentrum.
Een pakket dat een vriend ruim 1 week
later stuurde is inmiddels daar gearriveerd.
Uiteraard even T&T bekeken (een systeem dat zeker ook niet foutloos is) en toen klantenservice gebeld. Om te beginnen: het is een gotspe dat PostNl de term klantenservice durft te gebruiken.
Uiteindelijk kom je dus bij een ' medewerkster' die voortdurend het script opdreunt en niet luistert. Is het wel een mens? Allerlei verhalen over corona (dan is alles oké), minder vluchten (waarom een ander pakket wel) enz . Actie?? Hoe durf ik!! Het protocol zegt dat ik pas na 1 maand iets mag vragen en hopen! Dat er iets fout gaat en het pakket aangetekend en verzekerd is: het zal de de scriptrobot een zorg zijn. Mijn spullen zullen wel weg zijn (snik).. ik vermoed dat het terugkrijgen van de verzekerde waarde weer een bureaucratisch gedrocht zal worden... De afpoeierafdeling zal ongetwijfeld bonnen , foto's, enzovoort eisen. Haal NL nooit uit de naam want het staat, zoals ongetwijfeld eerder opgemerkt voor PostNietLeveren.
Mijn pakketje naar Spanje ligt al sinds 10 mei in een of ander sorteercentrum.
Een pakket dat een vriend ruim 1 week
later stuurde is inmiddels daar gearriveerd.
Uiteraard even T&T bekeken (een systeem dat zeker ook niet foutloos is) en toen klantenservice gebeld. Om te beginnen: het is een gotspe dat PostNl de term klantenservice durft te gebruiken.
Uiteindelijk kom je dus bij een ' medewerkster' die voortdurend het script opdreunt en niet luistert. Is het wel een mens? Allerlei verhalen over corona (dan is alles oké), minder vluchten (waarom een ander pakket wel) enz . Actie?? Hoe durf ik!! Het protocol zegt dat ik pas na 1 maand iets mag vragen en hopen! Dat er iets fout gaat en het pakket aangetekend en verzekerd is: het zal de de scriptrobot een zorg zijn. Mijn spullen zullen wel weg zijn (snik).. ik vermoed dat het terugkrijgen van de verzekerde waarde weer een bureaucratisch gedrocht zal worden... De afpoeierafdeling zal ongetwijfeld bonnen , foto's, enzovoort eisen. Haal NL nooit uit de naam want het staat, zoals ongetwijfeld eerder opgemerkt voor PostNietLeveren.
Re: PostNL
Frustratie afreageren, dezelfde persoon heeft ook een probleem met een energieleverancier.
Melviinbl
vindt dit leuk
Re: PostNL
Misschien heeft Post.nl ook geen energie meer voor de Ts.
Re: PostNL
Ik denk dat NLE het contract vanuit Spanje naar TS heeft gestuurd. Niet via PostNL, maar via PostES. Nederlandse vragen krijgen Spaanse antwoorden. Of andersom. Of niet, want ik begrijp steeds minder van Nederlandse klagende mensen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: PostNL
Jammer dan.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: PostNL
Ik kan het je wel uitleggen. Men is in Spanje alle achterstand aan het oplossen die men in 2 maanden heeft opgelopen. De spullen van maart zitten voorop, dus 10 mei komt achteraan. 2 maanden achterstand maak je niet in 2 weken goed, dus vertraging kan wel eens een maand zijn. Uiteraard wordt alles wat na 11 mei binnenkomt gewoon regulier geleverd, en daar komen dan de pakketjes uit 2 maanden bij.
Qua versturen vanuit Spanje was de achterstand niet zo groot, want men mocht het huis niet uit om iets te versturen.
Qua versturen vanuit Spanje was de achterstand niet zo groot, want men mocht het huis niet uit om iets te versturen.
Dorfje
, Komkommertijd
en Melviinbl
vinden dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: PostNL
Zowel hier als elders is er een Pakket file helaas...
minder vliegtuigen en via vrachtwagens, waar haal je die vandaan en gaat ook trager.
Diverse landen hebben dit probleem en hun systeem was via diverse vliegtuigen meegeven en die staan nu stil.
minder vliegtuigen en via vrachtwagens, waar haal je die vandaan en gaat ook trager.
Diverse landen hebben dit probleem en hun systeem was via diverse vliegtuigen meegeven en die staan nu stil.
Re: PostNL
Ik heb een paar weken geleden ook een pakket verstuurd naar het buitenland. Naar de VS, helaas vanwege de maatregelen staat het nog in NL. Vandaag gebeld met PostNL en ik ben zeer uitstekend geholpen door de medewerker die ik aan de lijn had. Een absolute 10 voor de wijze waarop ze me hielp.
Dus @Jammer!, ik deel jouw mening totaal niet.
Dus @Jammer!, ik deel jouw mening totaal niet.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: PostNL
Kijk op de website van postnl. Zeker 60 landen zijn dicht voor post. In Spanje is dar zelfs per postcode aangegeven.
Re: PostNL
Dat is dan een uitzondering hier gaat zo gigantisch veel fout door postnl dat ik hun klantenservicenummer maar vast in mijn telefoon opgeslagen hebkuklos schreef: ↑25 mei 2020 22:16Ik heb een paar weken geleden ook een pakket verstuurd naar het buitenland. Naar de VS, helaas vanwege de maatregelen staat het nog in NL. Vandaag gebeld met PostNL en ik ben zeer uitstekend geholpen door de medewerker die ik aan de lijn had. Een absolute 10 voor de wijze waarop ze me hielp.
Dus @Jammer!, ik deel jouw mening totaal niet.