LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postorderbedrijf Bon Prix

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
karin-alice
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:02

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door karin-alice »

Ik bestel regelmatig bij Bon Prix zonder problemen. Ik vind dat je bij Bon Prix voor weinig geld erg leuke kleding kunt kopen maar zodra je over de 150 euro heen komt moet je onder rembours betalen! Dus zorg ervoor dat je onder dit bedrag blijft dmv 2x een bestelling te doen (dan ook 2x verzendkosten betalen) dan loop je minder risico dat je je geld niet retour krijgt. Ik moet wel zeggen dat het na de retourzending, 3 tot 4 weken duurt voordat je het geld op je rekening terug hebt gekregen.
Nee, ik heb goede ervaring met Bon Prix!!

fia visser
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2008 10:05

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door fia visser »

Ineens ligt er een blad van het postorderbedrijf Bon Prix bij de post vanochtend. Nooit van gehoord. Met mijn naam en adres keurig rechtsboven. Dan vraag ik mij toch af. Hoe kan dat bedrijf nu aan mijn naam en adres komen?

Fia

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Bon Prix is van de OTTO.
Als u daar wat besteld/aangevraagd hebt ontvangt u ook automatisch post van Bon Prix en Heine. Bon Prix is de goedkopere variant van OTTO maar heeft vaak veel goedkopere kleding die bij de OTTO precies hetzelfde, maar wel duurder is!

fia visser
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2008 10:05

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door fia visser »

Dank voor uw uitleg maar ik heb ook niets besteld bij de Otto. Wel een keer iets betaald voor mijn dochter voor kleding van het postorderbedrijf van de H&M. Verder heb ik nooit iets besteld via een postorderbedrijd.

johanna08
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 feb 2008 23:08

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door johanna08 »

bon prix is geen dochter van Otto. Ze nemen adressen over van andere postorderbedrijven zoals bv Yves Rocher

leoniedekkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2008 14:40

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door leoniedekkers »

Wat ik lees is allemaal het tegen over gestelde van wat ik heb.
Ik kreeg rekeningen van de bon prix terwijl ik niks had besteld, hier vaak over gebelt en toen kreeg ik de deurwaarde aan de deur. Ik moest betalen.
Ben toen met alle brieven naar de politie gestapt wat ik hier aan kon doen. Ik moest zwart op wit krijgen dat het bij mij was afgeleverd en dat er ook mijn handtekening op stond Zonder die gegevens kon politie niks doen. Heb dat opgevraagt, en nog een keer, nog een keer hab heel vaak moeten bellen om de gegevens te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik een brief met heel veel cijfers maar daar in stond alleen maar wat er was geleverd en niet waneer ( dat weten ze niet) en waar dus ik had er niks aan. Daar na weer vaak gebelt maar kreeg niet echt veel gehoor, de telefooniste kan me ook steeds niet veder helpen.
Ik wordt er een beetje radeloos van want ik kan straks betalen voor iets wat ik nooit heb besteld.

Dit is nu twee jaar geleden en ik ben er nog steeds mee bezig.
Een tip van mijn advokaat stuur geen brieven bel niet maar doe alles via de fax of aangetekend dan heb je rechtsgeldig bewijs dat je hun hebt benaderd. Als zij hier dan niet op reageren dan heb jij rechtsgeldge bewijzen dat je hun wel hebt geinformeerd over de zaak.

Met vriendelijke groeten leonie

melo
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 feb 2006 16:05

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door melo »

:evil: Ik heb ook twee keer iets bij Bon Prix besteld en gelijk voor het laatst .
Bij de beide leveringen heb ik een retourzending gedaan omdat de producten me niet bevielen en de overige spullen heb ik netjes betaald .
Nu had mijn dochter iets leuks gezien op Bon Prix en had ze besteld ,kregen we te horen dat er nog een rekening openstond en dat er niet zou worden geleverd tot deze was betaald maar ik had alles wat ik had gehouden betaald.
Blijkt dat ze 1 van de retourzendingen niet hebben verrekend .
Ik heb nu al een paar keer een mailtje gestuurd en een brief waarin ik alle producten die ik heb gehouden en terug gestuurd heb beschreven en nog steeds blijven ze volhouden dat er een rekening open staat .
Ik heb ze terug gemaild dat ik toch echt niet voor kleding ga betalen die ik terug heb gestuurd dus even afwachten wat ze nu weer doen.
Ik bestel in ieder geval nooit meer iets bij Bon Prix.

dootjeblauw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2003 11:29

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door dootjeblauw »

Wie weet het adres van Bon Prix? Betalen met acceptgirokaart of telebankieren willen zij niet (bedrag onder 100 euro dus het moet kunnen volgens hun regels) en ik wil niet met mijn kreditkaart betalen omdat zij hun eigen adres niet kennen (zeggen zij)

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Bon Prix.

Volgens info Kamer van koophandel;

Naam: Otto B.V.
Vestigingsadres: Charles Stulemeijerweg 2
Vestigingsplaats: 5026RT Tilburg
KvK-nummer: 18022051 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Grootvader

melo
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 feb 2006 16:05

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door melo »

Vandaag weer een herinnering ontvangen voor de producten die ik al maanden geleden heb terug gestuurd naar Bon Prix .
Diverse keren contact gehad maar ze vinden dat ik nog een openstaande factuur heb .
Ik heb zelf de fout wel boven want van de eerste bestelling heb ik voor hetzelfde bedrag waarvoor ik nu steeds een acceptgiro krijg spullen geretourneerd ,ik heb dit gemeld bij Bon Prix met de bestelnummers en reden van retour erbij en ze zouden het gaan uitzoeken en toch krijg ik weer een herinnering .
Ik wil in ieder geval nooit meer iets met Bon Prix te maken hebben.



Dit adres hebben ze trouwens op de site staan:

Schriftelijke klachten kunt u sturen naar:
Thomas Vandaele,
Hypermarché bon prix SARL,
Chemin du Verseau,
59708 Marcq en Baroeul Cedex,
France

melo
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 feb 2006 16:05

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door melo »

:evil: En weer een herinnering van een object die terug is gestuurd naar Bon Prix .
Ik heb zelf al ontdekt dat het om een retourzending gaat van mijn eerste bestelling en ook heb ik dit naar Bon prix geschreven en het enige wat ik hoor zijn de herinneringen .
Ik heb alle bewijzen nog dus laat het er gwoon op aankomen als ze een deurwaarder willen sturen prima ,ik heb alles netjes betaald en als bon prix een pakketje niet heeft terug ontvangen via selectvracht moeten ze dit zelf maar uitzoekn.
Je geeft opdracht voor een retourzending en dan ga je er toch vanuit dat het goed komt,maar helaas !!!

melo
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 feb 2006 16:05

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door melo »

Ik kreeg vandaag na meerdere mailtjes te hebben gestuurd bericht van Bonprix dat er inderdaad een retourzending niet was afgtrokken van de rekening en dat ze deze alsnog hadden verwerkt .
Dus misschien is het dan eindelijk opgelost maar ik kreeg wel tegelijkertijd een brief met daarin dat ze dus nog een bedrag van me kregen dus toch nog maar even afwachten.

Pluche
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2008 14:53

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door Pluche »

Ik heb eigenlijk alleen maar prettige ervaringen met Bon Prix.
Voor weinig geld veel.Dat is vooral plezierig als je niet lang met je kleding wil doen.Ik zend ook wel eens iets terug maar als je de regels volgt kun je eigenlijk geen problemen hebben.Ik betaal altijd achteraf. Dit is bijna bij alle postorderbedrijven mogelijk.Dus ook bij Bon Prix
In tegenstelling tot het moederbedrijf Otto versturen ze ook sneller.Je moet wel altijd de verzendkosten betalen en dat is niet bij alle zaken zo.

vliegertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:29

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door vliegertje »

Heb op 27juni wat besteld en betaald met cc. Bevestigingsemail van Bonprix ontvangen en sindsdien niets meer gehoord. Paar keer geprobeerd klantenservice te bellen, maar omdat ik weiger om langer dan 5 min in de wacht te staan is het nog niet gelukt om ze te spreken. Email gestuurd om te vragen naar status van de bestelling, netjes ontvangstbevestiging gekregen en verder tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Ben benieuwd of er nog wat afgeleverd gaat worden, voor mij was dit de eerste en ook gelijk de laatste keer Bonprix.

Ellen76
Berichten: 128
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:46

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door Ellen76 »

Ik bestel heel af en toe wat bij Bonprix. Gaat altijd goed en bij retouren dan trek ik zelf het bedrag van de rekening af en betaal dat wat ik houd, gaat altijd goed. Bij retour zenden breng ik het weg naar een DHL punt en krijg een bewijsje mee, dus dan zit je altijd goed! Ik vind de kwaliteit dat wat je mag verwachten voor dat geld!!

braadworst
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2008 12:41

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door braadworst »

Werkelijk wat is die kleding een troep zeg. Ik heb een jaar geleden ook al eens spullen besteld, kreeg gewoon verkeerde maten toegezonden en zelfs verkeerde spullen. Heb toen alles direct geretourneerd. Vorige weer zag ik leuke spullen staan op hun site. Wilde er eigenlijk niet aan maar dacht: och ik geef ze nog eens een kans. En wat denk je: weer net zo'n troep als de eerste keer, op de foto's ziet de kleding er veel anders uit dan in werkelijkheid. Goedkope synthetische spullen, kleding plakt gewoon aan je huid. Ook dit keer gaat alles weer retour en zal ik ook nooit maar dan ook nooit meer iets bij hun bestellen.

Ellen76
Berichten: 128
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:46

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door Ellen76 »

@braadworst, Bij elk kledingstuk staat waar het van is gemaakt dus dan had u van te voren kunnen weten waar het omgaat.

luun
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jul 2008 12:15

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door luun »

Late reactie van mij. Had iets besteld, kwam later dan ik dacht, wilde een deel houden een deel niet. Maar ik ging de dag erop al op vakantie. Ik belde op en legde het uit. vraag: Wanneer komt U terug? ok, dan retourneer het dan maar. Dus geen enkel probleem. Betaald wat ik hield, de rest na drie weken teruggestuurd.

hvd1950
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2008 15:43

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door hvd1950 »

Ik had 2 bestellingen gekregen van BonPrix. Kleding die ik mooi vond gelijk betaald via Internet en de rest geretourneerd. Heb kort daarop 2 zomerjurkjes besteld om te dragen voor een onverwachte vakantie op Kreta. Tot mijn vebazing kreeg ik een brief dat ze mij dat niet konden zenden omdat er nog rekeningen openstonden en er geen retouren waren binnen gekomen. Ik belde daarover en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan deed ik mijn verhaal en werd mij verteld dat ik de bewijzen daarvan op moest sturen. Heb ik dus allemaal gedaan. Ook werd me verteld dat ik een formulier invullen moest en dat kon weken bij elkaar gaan duren. De telefoniste heeft toen op mijn verzoek de bestelling geannuleerd. Kon de jurkjes toch niet meer op Kreta dragen. Kreeg na mijn vakantie een bericht van DHL dat er een pakje voor mij was. Ik ben erheen geweest en heb gezegd dat ik het pakket weiger daar ik het al geannuleerd had. Nu durven ze bij BonPrix mij de portokosten daarvan te berekenen. Hun administratie klopt van geen kant en de klant is daarvan de dupe. Ik waarschuw iedereen ,eerst na te denken voordat je iets bestelt bij Bonprix , want vroeg of laat ben jij de dupe. Ik was een goed betalende klant bij BonPrix, maar daar wordt totaal geen rekening mee gehouden. Heb gevraagd me uit het bestand te halen maar ik vrees dat ik daar nog lang niet af ben. Ik stuur alle bestelboekjes die ik krijg van Bonprix vanaf heden weer naar ze terug en ik hoop dat meerdere mensen dat gaan doen die op zo'n manier behandeld zijn. Misschien wordt het bedrijf wakker en klantvriendelijker. Hun antwoordnummer is 54025 . 5004 VB Tilburg. Het is gratis.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Postorderbedrijf Bon Prix

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Ook ik heb alleen maar positieve ervaringen met Bon Prix, niet duur , goede kwaliteit en een goede aflevering.
Retourzendingen heb ik nog nooit gehad, hier kan ik geen oordeel over geven.

Gesloten