LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Presentatie methoden

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Marloes1998
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2019 10:20

Presentatie methoden

Ongelezen bericht door Marloes1998 »

Hoii,
Deze enquête is voor mijn minor Design zonder Grenzen. Ik doe onderzoek naar presentatie methoden. Zou u deze enquête willen invullen? Het zal max. 5 minuten duren. Het helpt mij een keuze te maken voor mijn eindpresentatie. Mijn onderwerp is het aantrekkelijk maken van kleine dorpen voor jongeren. Een oplossing is bijvoorbeeld het uitbreiden van voorzieningen of het vergroten van de sociale samenhang door het verbeteren van de openbare ruimte of het organiseren van evenementen.

Alvast bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/S9O8P3P6L0U4E9P6G
Laatst gewijzigd door Marloes1998 op 25 jun 2019 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Presentatie methoden

Ongelezen bericht door Erthanax »

Marloes1998 schreef:
25 jun 2019 16:53
Ik doe onderzoek naar presentatie methoden. Zou u deze enquête willen invullen? Het zal max. 5 minuten duren.
Waarschijnlijk is het verstandig om de omschrijving aan te passen. Bij mij is het kwartje zojuist gevallen: Je hebt onderzoek gedaan naar voorzieningen in kleine kernen/woonplaatsen en je wilt nu de juiste/beste presentatievorm kiezen om de resultaten daarvan te presenteren.

Aan wie wil/moet je die presenteren? Vormen de leden van dit forum wel een goede steekproef is uit je presentatiepubliek?

witte angora
Berichten: 30553
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Presentatie methoden

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou Marloes, je had je omschrijving aangepast naar aanleiding van wat ik schreef, dat bericht heb ik weggehaald, ga je er opnieuw van alles bij halen wat bij deze enquête niet nodig is.

Het schiet niet op zo.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Presentatie methoden

Ongelezen bericht door Revoked »

Drie hele vragen. Poeh.
Gaat überhaupt nergens over: om kleine kernen een upgrade te geven zal er stevig in moeten worden geïnvesteerd. Dat geld moet ergens vandaan komen. Het bedrijfsleven zal er terugverdienmodel bij hebben, en dat gaat niet. Via de overheid? Daar ligt niks. Vandaar ook de gemeentefusies.
Verder hebben we te maken met een enorme vergrijzing waardoor er over een jaar of vijftig veel huizen gewoon leeg blijven....Dat probleem is hier en daar al aan de orde, en breidt uit.... langzaam, maar zeker..

Lady1234
Berichten: 26920
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Presentatie methoden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bent u niet de helft vergeten in die enquete? Maar drie vragen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Presentatie methoden

Ongelezen bericht door Revoked »

Lady1234 schreef: Bent u niet de helft vergeten in die enquete? Maar drie vragen.
Ik mag eerst een leeftijdscategorie kiezen, dan de wijze van presenteren en dan nog een toelichting daarop.
That's it .
Heeft iemand anders dan meer vragen?

Lady1234
Berichten: 26920
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Presentatie methoden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@reboked

Maar vraag was gericht aan de Ts.

witte angora
Berichten: 30553
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Presentatie methoden

Ongelezen bericht door witte angora »

De term 'onderzoek' is dan ook een erg zware term voor 'Help ik weet niet wat ik moet kiezen'.

Gesloten