LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rentepunten ING

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
n.essenburg

Rentepunten ING

Ongelezen bericht door n.essenburg »

Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen? Ik heb er over de 100.000 maar als je ziet wat je nog moet bijbetalen kan je beter naar de winkel gaan.
Met vriendelijke groeten,
Nettie Essenburg.

Lady1234

Re: Rentepunten ING

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U krijgt die dingen gewoon, waarom een gegeven paard in de bek kijken?

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

n.essenburg schreef:Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen? Ik heb er over de 100.000 maar als je ziet wat je nog moet bijbetalen kan je beter naar de winkel gaan.
Nettie Essenburg.
Niemand in de buurt die u een plezier kunt doen met kortingsbonnen voor dierenparken, pretparken, bioscopen etc.?
Ik doe er zelf ook weinig mee, maar bestel ze wel voor anderen.

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

n.essenburg schreef:Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen? Ik heb er over de 100.000 maar als je ziet wat je nog moet bijbetalen kan je beter naar de winkel gaan.
Nettie Essenburg.
Maar niet voor exact hetzelfde product. !!

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Nettie Essenburg.
Dan is het toch simpel? Dan ga je beter naar de winkel. Hoeveel hebben die rentepunten je gekost? Juist.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

scontra schreef:
Nettie Essenburg.
Maar niet voor exact hetzelfde product. !!
Inderdaad. Hoewel het per product verschilt, zijn de prijzen niet verkeerd. Voor Weber-artikelen betaal je bijvoorbeeld regelmatig net de helft van de reguliere online verkoopprijs.

breien

Ongelezen bericht door breien »

Ook al spaar je rentepunten, het is nog steeds niet verplicht om ze in te wisselen. Dus als TS een product met rentepunten te duur vindt dan koopt ze het maar niet.
Het is gewoon een leuke actie van de ING dat men iets kan sparen. Dat doen zoveel bedrijven en blijkbaar sparen mensen heel graag ook al doet men er nets mee.

Anneke191

Ongelezen bericht door Anneke191 »

Nettie Essenburg.
Ik ben het met Nettie eens. Ze zijn dan wel gratis, maar je wordt blij gemaakt met een dode mus. Alleen maar producten uit de meest dure klasse en die producten zijn soms elders goedkoper. Ik heb wel eens een bon gekocht, maar dat is alles.

Bij de Postbank en eerdere dagen van de ING kreeg je nog wel eens gratis producten (handdoeken bijvoorbeeld). Stop die in de rentepuntenwinkel. Geef de mogelijkheid om meer punten in te leveren, zodat je minder c.q. niks hoeft bij te betalen. Zoals bij de DE punten.

Ik durf te wedden dat heel veel klanten een lading rentepunten heeft en geen idee heeft wat ermee te doen. Die dode mus....

Gesloten