Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
MartijnJti
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2020 15:27

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door MartijnJti »

NeoDutchio schreef:
14 jul 2020 10:34
[quote=MartijnJti post_id=2768886 time=<a href="tel:1594474302">1594474302</a> user_id=415122]
Bij mij ook bestelling nooit ontvangen, geld terug gevraagd maar word niet op gereageerd. Beetje dom om zelf niet wat verder te hebben gekeken voor ik ging bestellen maarja. Hopelijk help ik hierbij meerdere slachtoffers te voorkomen.
Als u niets gedaan hebt met de waarschuwingen over deze shop en niets hebt meegekregen over de dropshippers die al meer dan een jaar bezig zijn, wie denkt u dan te bereiken met uw waarschuwing?
[/quote]


Waaruit maakt u op dat ik op voorhand deze waarschuwingen heb gelezen?
Ik ben naar reviews gaan kijken naarmate ik het gevoel kreeg dat er iets niet klopte. Zoals ik eerder al zei, niet zo slim om dat niet vooraf te doen maarja.

Nogal verkeerde aanname die u hier doet.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

MartijnJti schreef:
22 jul 2020 21:24
NeoDutchio schreef:
14 jul 2020 10:34
[quote=MartijnJti post_id=2768886 time=<a href="tel:1594474302">1594474302</a> user_id=415122]
Bij mij ook bestelling nooit ontvangen, geld terug gevraagd maar word niet op gereageerd. Beetje dom om zelf niet wat verder te hebben gekeken voor ik ging bestellen maarja. Hopelijk help ik hierbij meerdere slachtoffers te voorkomen.
Als u niets gedaan hebt met de waarschuwingen over deze shop en niets hebt meegekregen over de dropshippers die al meer dan een jaar bezig zijn, wie denkt u dan te bereiken met uw waarschuwing?

Waaruit maakt u op dat ik op voorhand deze waarschuwingen heb gelezen?
Ik ben naar reviews gaan kijken naarmate ik het gevoel kreeg dat er iets niet klopte. Zoals ik eerder al zei, niet zo slim om dat niet vooraf te doen maarja.

Nogal verkeerde aanname die u hier doet.
[/quote]

U hebt inderdaad vooraf niet gekeken naar ervaringen, dus al die andere mensen voor u die u hebben proberen te waarschuwen is ook tegen dovemansoren geweest. Net zo goed als uw waarschuwing naar anderen. Men gaat pas kijken als het te laat is.

Het is dus geen aanname, het is een feit dat u niets gedaan hebt met alle andere waarschuwingen en dat uw waarschuwing nummer meer dan 100 is dit jaar.

MartijnJti
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2020 15:27

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door MartijnJti »

NeoDutchio schreef:
22 jul 2020 21:29
MartijnJti schreef:
22 jul 2020 21:24
NeoDutchio schreef:
14 jul 2020 10:34
[quote=MartijnJti post_id=2768886 time=<a href="tel:1594474302">1594474302</a> user_id=415122]
Bij mij ook bestelling nooit ontvangen, geld terug gevraagd maar word niet op gereageerd. Beetje dom om zelf niet wat verder te hebben gekeken voor ik ging bestellen maarja. Hopelijk help ik hierbij meerdere slachtoffers te voorkomen.
Als u niets gedaan hebt met de waarschuwingen over deze shop en niets hebt meegekregen over de dropshippers die al meer dan een jaar bezig zijn, wie denkt u dan te bereiken met uw waarschuwing?

Waaruit maakt u op dat ik op voorhand deze waarschuwingen heb gelezen?
Ik ben naar reviews gaan kijken naarmate ik het gevoel kreeg dat er iets niet klopte. Zoals ik eerder al zei, niet zo slim om dat niet vooraf te doen maarja.

Nogal verkeerde aanname die u hier doet.
U hebt inderdaad vooraf niet gekeken naar ervaringen, dus al die andere mensen voor u die u hebben proberen te waarschuwen is ook tegen dovemansoren geweest. Net zo goed als uw waarschuwing naar anderen. Men gaat pas kijken als het te laat is.

Het is dus geen aanname, het is een feit dat u niets gedaan hebt met alle andere waarschuwingen en dat uw waarschuwing nummer meer dan 100 is dit jaar.
[/quote]

Wat nog veel zinlozer is dat is de discussie die u hierover probeert te voeren, ik probeer met de beste bedoelingen mensen te waarschuwen, al zou het maar één iemand zijn, dat u de moeite neemt om dan een beetje mij te gaan zitten corrigeren zegt meer over u dan mij.

Ricky321
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2021 14:29

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Ricky321 »

Steelfootwear.nl is vervangen door Steelshoes.nl

Pas op en bestel niet op deze website. KVK nummer is gewoon hetzelfde.

DaanP
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2022 14:08

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door DaanP »

Afgelopen vrijdag schoenen besteld, echter nooit iets aangekomen bij DHL en contact is ver te zoeken. Daar gaat t dan, geld weggegooit…..

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door cherokee »

Komkommertijd schreef:
14 mei 2020 11:00


Ook de Aldi & Lidl verkopen soms leuke en de net gekochte lage Parkside van maar €19,95 lopen heerlijk, veel grip
Om dit er even uit te filteren voor iedereen, dit zijn echt prima schoenen. Ik gebruik ze ook al een aantal jaren en het is goed spul voor eigenlijk een belachelijke prijs.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.fraudehelpdesk.nl, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor hulp of advies.

Indien betaald met je creditcard neem dan met hun contract op. Doe een beroep op aflevering garantie.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Schoenen van Steel Footwear nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Seinhuis schreef:
29 apr 2022 12:47
Doe een beroep op aflevering garantie.
Wat is dat?

Plaats reactie