Slechte ervaring met Douche Concurrent

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Sonja G
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2020 12:06

Slechte ervaring met Douche Concurrent

Ongelezen bericht door Sonja G »

Van de zomer heb ik voor 6.000 euro aan badkamer en separate toilet spullen besteld, inclusief tegels. Bij 1e levering bleek er van alles te ontbreken: 17 dozen tegels, een kastje voor in de wc, kasten voor aan de wand. Bleken er zaken stuk te zijn (tegels).

Bij bellen, blijkt dat je via de website een servicemelding moet doen om dingen na te bestellen of retourneren. Toen ontdekte een oplettende telefonist dat de geleverde wasbak helemaal niet zou passen op het badmeubel! Dus badmeubel zelf met service aanvraag retour laten halen. (duurde een week voordat het werd opgehaald. Dus stond behoorlijk in de weg.) Meubel is uiteindelijk opgehaald en ik moest zelf een nieuwe (duurdere) bestellen. En het kastje voor in de wc heb ik opnieuw besteld. Want die bleek niet meer in het magazijn te staan. Dus je moet alles zelf regelen... Terwijl zij in gebreke blijven. Bij levering bleek het deurtje van de toiletkastje naar verkeerde kant open te gaan... :-( pfff.

Ik heb wel het geld voor de retourzending van de badmeubel ontvangen. En het niet geleverde wc-kastje...

Verder ben ik mijn hele zomervakantie bezig geweest met wachten op nageleverde spullen, of retourstukken.
Aan het einde zou ik geld retour ter compensatie voor alweer ter stuk geleverde tegels. Dat geld het ik tot op vandaag nog niet ontvangen. Heb hier ook al 2x over gebeld. Vandaag is beloofd dat er 'spoed' achter gezet zou worden.... Waar zijn de klantenvoorwaarden hier dan?

* Bij montage, bleek ook een van mijn toiletbrillen stuk te zijn. Gebeld, Serviceaanvraag gedaan. Foto genomen etc.
* 2e levering: weer stuk. Weer gebeld, weer serviceaanvraag gedaan (fotonemen etc) en gebeld. Toiletbril zou goed verpakt worden.
* Bij aankomst: bleek bril weer stuk. Zat gewoon hetzelfde verpakt als de voorgaande keren. Terwijl er was beloofd dat het extra stevig verpakt zou worden. Die dag werd iemand in mijn familie ziek. Dus aandacht op iets anders. Nu, 6 weken ongeveer later gebeld over 3e stukke levering. Kunnen ze er niets meer aan doen. Te laat gemeld. Ja, dat snap ik. Maar jullie houden je ook niet aan je afspraken. En dat mag dus wel? Ik bied nog aan dat ik de bril wel meeneem naar een vestiging en daar een nieuwe haal uit de showroom. Dan kunnen zij zelf een nieuwe bestellen. Dan ben ik van het probleem af! Maar nee, dat kan niet. Want dat is niet volgens de voorwaarden van douche concurrent.

Echt slecht meegedacht met de klant. Ik ben er klaar mee en ga nooit meer daar bestellen en raad verder iedereen af daar naartoue te gaan Alleen al dat ik nu weer tijd moet besteden aan het posten van deze klacht, kost me al weer tijd...
Laatst gewijzigd door Radar op 27 nov 2020 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking

J. Deltoer
Berichten: 3078
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Slechte ervaring met Douche Concurrent

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Douche concurrent dus. Nee, dank voor de moeite van het plaatsen van uw ervaring hier. Ik zal daar nu zeker niet naar toe gaan.

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Slechte ervaring met Douche Concurrent

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik mijd altijd bedrijven met met concurrent, voordeel, kampioen etc in de naam. Is mij tot nu toe prima bevallen

lpc
Berichten: 51
Lid geworden op: 21 jan 2004 15:37

Re: Slechte ervaring met Douche Concurrent

Ongelezen bericht door lpc »

Wij hebben juist een prima ervaring met deze winkel! Alles keurig en snel geleverd.

Deborah22
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2022 11:14

Re: Slechte ervaring met Douche Concurrent

Ongelezen bericht door Deborah22 »

We kregen een incomplete keukenkraan in een niet originele verpakking opgestuurd. Bij aankomst zat er al een vouw in de verpakking. In deze verpakking heb ik de kraan teruggestuurd. Omdat de verpakking een standaard bruine doos was heb ik hierop het retour etiket over het bestaande adres etiket geplakt en de doos verstevigd met ducktape.
Omdat ik het zo heb teruggestuurd moet ik van het bedrijf 30% van het aankoopbedrag betalen!
Dit is opmerkelijk te noemen omdat het bedrijf zelf de incomplete kraan in een niet originele doos verstuurd en nu aangeeft dat ik de originele verpakking heb beschadigd .Hierdoor zou het product nu niet verkoopbaar zijn.
Het bedrijf is niet voor rede vatbaar en blijft volhouden dat ik moet betalen . Terwijl de incomplete kraan mogelijk al onderweg is in een nieuwe bruine doos naar de volgende klant!

Lady1234
Berichten: 27093
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring met Douche Concurrent

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, neem daar contact mee op.

Deborah22
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2022 11:14

Re: Slechte ervaring met Douche Concurrent

Ongelezen bericht door Deborah22 »

Dankjewel voor de tip! Ga ik doen.

Gesloten