Slechte service afhandeling boschbedding

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ronaldvantslot
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2018 19:59
Contacteer:

Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door Ronaldvantslot » 01 mei 2018 20:14

19 februari hebben we een servicegarantieverzoek gedaan bij boschbedding. Dit naar aanleiding van een topper op onze boxspring welke compleet doorgelegen was. Afgesproken is dat dit een maandje zou duren. Reden was een brand bij de leverancier waarbij het even zou duren voordat het opgelost zou worden. Na zes weken hebben we maar eens gebeld. Er werd om uitstel gevraagd. We zijn nooit beroerd om geduld te hebben echter een week later werd weer om uitstel gevraagd. We roken intussen nattigheid. (het was inmiddels 22 april) we gaven ze tot 26 april de tijd. Die dag werd gezegd dat begin volgende week de spullen er zijn. Vandaag 1 mei maar weer gebeld. Antwoord einde vd week of begin volgende week. Ik voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Navraag leerde dat dit bedrijf een zgn snelle jongen is. Ik ben benieuwd naar herkenbare verhalen over dit soort bedriegers.

Lady1234
Berichten: 10764
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door Lady1234 » 01 mei 2018 20:26

Nou zo snel is hij niet. Is het bedrijf nergens bij aangesloten?

crazyme
Berichten: 7371
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door crazyme » 01 mei 2018 20:35

Een topper is niet bedoeld om ondersteuning te geven. Daar is de matras voor. Een topper kan daarom niet doorliggen.

Moneyman
Berichten: 13838
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door Moneyman » 01 mei 2018 20:37

Ronaldvantslot schreef:19 februari hebben we een servicegarantieverzoek gedaan bij boschbedding. Dit naar aanleiding van een topper op onze boxspring welke compleet doorgelegen was. Afgesproken is dat dit een maandje zou duren. Reden was een brand bij de leverancier waarbij het even zou duren voordat het opgelost zou worden. Na zes weken hebben we maar eens gebeld. Er werd om uitstel gevraagd. We zijn nooit beroerd om geduld te hebben echter een week later werd weer om uitstel gevraagd. We roken intussen nattigheid. (het was inmiddels 22 april) we gaven ze tot 26 april de tijd. Die dag werd gezegd dat begin volgende week de spullen er zijn. Vandaag 1 mei maar weer gebeld. Antwoord einde vd week of begin volgende week. Ik voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Navraag leerde dat dit bedrijf een zgn snelle jongen is. Ik ben benieuwd naar herkenbare verhalen over dit soort bedriegers.
Wat is het nut van "herkenbare verhalen van soortgelijke bedriegers" te weten?

NeoDutchio
Berichten: 6054
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 01 mei 2018 22:12

Gelukkig niet hetzelfde voor gehad. Na een enorme hoeveelheid spam die ik van dit bedrijf kreeg ben ik in dit bedrijf gedoken, maar er klopt niets van. Bedrijf bestaat uit meerdere bedrijfjes met 06-nummers. Ik heb geprobeerd te achterhalen hoe ze aan mijn mailadres zijn gekomen, maar communicatie met hun is niet mogelijk.
Als ze al zo schimmig zijn zou ik er met een boog omheen lopen.

En voor de wakkere onder ons, ik geef nooit ergens mijn mailadres af en de enige spammail die ik vorig jaar heb ontvangen was van Bosch bedding.

Misschientje
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2019 15:28

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door Misschientje » 15 aug 2019 15:45

Hoi,

Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht. Levering word steeds uitgesteld. Hoe kun je jezelf beschermen tegen dit bedrijf?
Ze zijn schaamteloos asociaal.

Moneyman
Berichten: 13838
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door Moneyman » 15 aug 2019 15:55

Iets meer informatie helpt wel om te kunnen adviseren. Waarom voel je je opgelicht? Welke redenen geeft het bedrijf? Wat is er schaamteloos en asociaal?

berndv
Berichten: 7095
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door berndv » 15 aug 2019 16:16

Misschientje schreef:
15 aug 2019 15:45
Hoe kun je jezelf beschermen tegen dit bedrijf?
Misschien door eerst te kijken naar reviews over een bedrijf alvorens ze geld te doneren?

Maar goed, onderstaand begrijp ik niet echt.
Misschientje schreef:
15 aug 2019 15:45
Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht.
hoezo dit gevoel? Wanneer heeft u besteld? Wat was de levertijd op het moment van bestellen? Wanneer hebben ze aangegeven dat het uitgesteld is? Is het al vaker uitgesteld? Hoe vaak?

Ik lees de term "opgelicht voelen" en "schaamteloos asociaal", maar een onderbouwing kan ik niet terug vinden.

gosewijn
Berichten: 2081
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door gosewijn » 15 aug 2019 16:25

Misschientje schreef: ↑
15 aug 2019 15:45
Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht


Een matras die je laat zweven lijkt mij wel wat.

Misschientje
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2019 15:28

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door Misschientje » 15 aug 2019 16:36

Nou de levering is al 3 keer uitgesteld, reviews had ik idd beter eerst kunnen lezen dan had ik daar nooit wat besteld.
Dat is idd erg naïef van mij.

Dat ze schaamteloos en asociaal zijn maak ik op uit de reviews dus (nog) niet uit eigen ervaring dat neem ik dus terug. Wel heb ik dus ervaring met het negeren en zelf naar aflever data vragen en dus tot 3 maal toe al uitgesteld.
Het lijkt me verschrikkelijk om hetzelfde mee te maken als de reviewers op trustpilot tussen alle winactie reviews door die niet zijn gebaseerd op een echte aankoop. Via Facebook hebben zij namelijk een link naar trustpilot waardoor je je niet hoeft te verifiëren als klant. Maargoed de meeste klachten gaan over verkeerde levering, geen oplossingen daarvoor, beschadigde bedden matrassen afgeven, geen contact kunnen leggen en bijzonder lange levertijden.
Wachten vind ik niet erg maar geef dan meteen aan dat het enkele weken kan duren, wees hierin transparant dat schept vertrouwen.
Zij kiezen duidelijk voor een ander beleid.

Plaats reactie