Slechte service afhandeling boschbedding

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ronaldvantslot
Contacteer:

Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door Ronaldvantslot » 01 mei 2018 20:14

19 februari hebben we een servicegarantieverzoek gedaan bij boschbedding. Dit naar aanleiding van een topper op onze boxspring welke compleet doorgelegen was. Afgesproken is dat dit een maandje zou duren. Reden was een brand bij de leverancier waarbij het even zou duren voordat het opgelost zou worden. Na zes weken hebben we maar eens gebeld. Er werd om uitstel gevraagd. We zijn nooit beroerd om geduld te hebben echter een week later werd weer om uitstel gevraagd. We roken intussen nattigheid. (het was inmiddels 22 april) we gaven ze tot 26 april de tijd. Die dag werd gezegd dat begin volgende week de spullen er zijn. Vandaag 1 mei maar weer gebeld. Antwoord einde vd week of begin volgende week. Ik voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Navraag leerde dat dit bedrijf een zgn snelle jongen is. Ik ben benieuwd naar herkenbare verhalen over dit soort bedriegers.

Lady1234

Re: Slechte service afhandeling boschbedding

Ongelezen bericht door Lady1234 » 01 mei 2018 20:26

Nou zo snel is hij niet. Is het bedrijf nergens bij aangesloten?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme » 01 mei 2018 20:35

Een topper is niet bedoeld om ondersteuning te geven. Daar is de matras voor. Een topper kan daarom niet doorliggen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 01 mei 2018 20:37

Ronaldvantslot schreef:19 februari hebben we een servicegarantieverzoek gedaan bij boschbedding. Dit naar aanleiding van een topper op onze boxspring welke compleet doorgelegen was. Afgesproken is dat dit een maandje zou duren. Reden was een brand bij de leverancier waarbij het even zou duren voordat het opgelost zou worden. Na zes weken hebben we maar eens gebeld. Er werd om uitstel gevraagd. We zijn nooit beroerd om geduld te hebben echter een week later werd weer om uitstel gevraagd. We roken intussen nattigheid. (het was inmiddels 22 april) we gaven ze tot 26 april de tijd. Die dag werd gezegd dat begin volgende week de spullen er zijn. Vandaag 1 mei maar weer gebeld. Antwoord einde vd week of begin volgende week. Ik voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Navraag leerde dat dit bedrijf een zgn snelle jongen is. Ik ben benieuwd naar herkenbare verhalen over dit soort bedriegers.
Wat is het nut van "herkenbare verhalen van soortgelijke bedriegers" te weten?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 01 mei 2018 22:12

Gelukkig niet hetzelfde voor gehad. Na een enorme hoeveelheid spam die ik van dit bedrijf kreeg ben ik in dit bedrijf gedoken, maar er klopt niets van. Bedrijf bestaat uit meerdere bedrijfjes met 06-nummers. Ik heb geprobeerd te achterhalen hoe ze aan mijn mailadres zijn gekomen, maar communicatie met hun is niet mogelijk.
Als ze al zo schimmig zijn zou ik er met een boog omheen lopen.

En voor de wakkere onder ons, ik geef nooit ergens mijn mailadres af en de enige spammail die ik vorig jaar heb ontvangen was van Bosch bedding.

Misschientje

Ongelezen bericht door Misschientje » 15 aug 2019 15:45

Hoi,

Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht. Levering word steeds uitgesteld. Hoe kun je jezelf beschermen tegen dit bedrijf?
Ze zijn schaamteloos asociaal.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 15 aug 2019 15:55

Iets meer informatie helpt wel om te kunnen adviseren. Waarom voel je je opgelicht? Welke redenen geeft het bedrijf? Wat is er schaamteloos en asociaal?

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 15 aug 2019 16:16

Misschientje schreef:
15 aug 2019 15:45
Hoe kun je jezelf beschermen tegen dit bedrijf?
Misschien door eerst te kijken naar reviews over een bedrijf alvorens ze geld te doneren?

Maar goed, onderstaand begrijp ik niet echt.
Misschientje schreef:
Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht.
hoezo dit gevoel? Wanneer heeft u besteld? Wat was de levertijd op het moment van bestellen? Wanneer hebben ze aangegeven dat het uitgesteld is? Is het al vaker uitgesteld? Hoe vaak?

Ik lees de term "opgelicht voelen" en "schaamteloos asociaal", maar een onderbouwing kan ik niet terug vinden.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn » 15 aug 2019 16:25

Misschientje schreef: ↑
Ik heb een matras besteld en voel me nu al opgelicht

Een matras die je laat zweven lijkt mij wel wat.

Misschientje

Ongelezen bericht door Misschientje » 15 aug 2019 16:36

Nou de levering is al 3 keer uitgesteld, reviews had ik idd beter eerst kunnen lezen dan had ik daar nooit wat besteld.
Dat is idd erg naïef van mij.

Dat ze schaamteloos en asociaal zijn maak ik op uit de reviews dus (nog) niet uit eigen ervaring dat neem ik dus terug. Wel heb ik dus ervaring met het negeren en zelf naar aflever data vragen en dus tot 3 maal toe al uitgesteld.
Het lijkt me verschrikkelijk om hetzelfde mee te maken als de reviewers op trustpilot tussen alle winactie reviews door die niet zijn gebaseerd op een echte aankoop. Via Facebook hebben zij namelijk een link naar trustpilot waardoor je je niet hoeft te verifiëren als klant. Maargoed de meeste klachten gaan over verkeerde levering, geen oplossingen daarvoor, beschadigde bedden matrassen afgeven, geen contact kunnen leggen en bijzonder lange levertijden.
Wachten vind ik niet erg maar geef dan meteen aan dat het enkele weken kan duren, wees hierin transparant dat schept vertrouwen.
Zij kiezen duidelijk voor een ander beleid.

Plaats reactie