LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stadsfiets Neckermann.com wordt niet geleverd

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
bvdstarre
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2018 16:30

Re: Stadsfiets Neckermann.com wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door bvdstarre »

Radar benaderde mij of ik in de uitzending wilde komen om m'n verhaal te doen vorige maand, echter had ik mijn bestelling al geannuleerd en wachtte ik op een terugbetaling. Het is inmiddels anderhalve maand geleden dat ik hem annuleerde en tot op heden heb ik nog geen enkele betaling binnen zien komen, sterker nog ze beantwoorden geen enkele mail. Ik voel me eigenljik wel een beetje genaaid..

Daan1008
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2019 10:13

Re: Stadsfiets Neckermann.com wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Daan1008 »

Ook hier op 25 sept 2018 een bank besteld en betaald via Ideal. Via creditcard werd de bestelling niet geaccepteerd. Toen had me al een belletje moeten gaan rinkelen, helaas toch betaal en nu na ontzettend veel pogingen om in contact te komen met Neckermann.com Webshop en onzinnige antwoorden, waarin ik zelfs nu 50 % korting ga krijgen op mijn bestelling, nadat deze geleverd is, heb ik nog steeds helemaal niets.
Bank zou begin november geleverd worden, het zou toen begin december worden, later werd het eind december, weer een mail later zou het 3e week van januari zijn en toen die voorbij was kreeg ik de reactie op mijn zoveelste bericht dat het week 7 2019 gaat worden.
Ik vermoed dat ik gewoonweg ben opgelicht, want geld terugboeken bij een annulering van de bestelling gebeurt ook helaas niet. Ik heb contact met iemand die de bestelling heeft geannuleerd en inmiddels al 2 maanden wacht op het geld.
Jammer dat dit zomaar kan, zonder bestraffing....

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Stadsfiets Neckermann.com wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door henk51 »

Programma Kassa niet gekeken afgelopen zaterdag?
Wordt een hoop uitgelegd en verklaard.

groeten Henk

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Stadsfiets Neckermann.com wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Radar »

Radar besteedde hier afgelopen zaterdag aandacht aan: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... eld-terug/

Daan1008
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2019 10:13

Re: Stadsfiets Neckermann.com wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Daan1008 »

Dank jullie. Had deze aflevering niet gezien.

Gesloten