Tip van een dropshipper

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sake1987

Tip van een dropshipper

Ongelezen bericht door sake1987 »

Ik werk zoals ik al eens heb gemeld in de zorg, in het Noorden van het land. En sinds 2 weken, moeten ook wij nu permanent een mondkapje dragen.
Erg vervelend en benauwd, vooral als je op 1 morgen 4 mensen moet assisteren met douchen.
Nu zat ik op Instagram en kwam er een advertentie voorbij van een Dropshipper, siliconen kapjes voor onder het mondkapje en wel van 40 euro nu 5 stuks voor 19,95 euro.
Dus ik even naar Alie en ja daar waren ze, 8 stuks voor 2,30 euro, gelijk even besteld.
Bedankt Dropshipper !!!!

NeoDutchio

Re: Tip van een dropshipper

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Deden meer mensen dat maar. Het is vechten tegen de bierkaai. Bij de collegae van Kassa zitten ze al op de 118 topics over dropshippers dit jaar.

Maar in plaats van een nieuw topic te openen had u natuurlijk ook rechtstreeks deze dropshipper kunnen mailen. De kans dat hij uw bedankje ziet is vrijwel nihil.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik vind het een opgewekte dropshiptip. Leuk dat sake1987 daar een topic voor gestart heeft!

Morganlefay

Ongelezen bericht door Morganlefay »

Alleen het verhaal heeft een manco. Duurt even(maandje) voordat je de bestelde spullen in huis hebt.
Ik heb ze liever overmorgen in huis ipv een maand of meer erop te moeten wachten
Het ligt er helemaal aan hoe je ermee omgaat Aliexpres versus de reguliere gewone websites.

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

Morganlefay schreef:
04 okt 2020 12:15
Alleen het verhaal heeft een manco. Duurt even(maandje) voordat je de bestelde spullen in huis hebt.
Ik heb ze liever overmorgen in huis ipv een maand of meer erop te moeten wachten
Het ligt er helemaal aan hoe je ermee omgaat Aliexpres versus de reguliere gewone websites.
Alleen besteld de door mij genoemde website ze voor mij bij AliExpress en rekent voor deze bestelling 17,65 euro. Dus krijg ze echt niet binnen 5 dagen.

Plaats reactie