LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traagschuimmatras

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte Toofishy,

Uw advies om op dit forum niet te reageren zal ik niet opvolgen. Immers uit onderzoek blijkt dat lezers van een consumentenforum het juist weten te waarderen wanneer een aanbieder van producten en/of diensten zich in een discussie mengt.

Ik wil van deze gelegenheid tevens gebruik maken te melden dat vandaag de dag bijna 1.200 gecontroleerde dus daadwerkelijke klanten hun mening hebben gegeven over het Energy+ matras op het Trustpilot forum. Deze klanten waarderen het matras en onze dienstverlening met een 9,1. Dat is een resultaat om trots op te zijn.

Met vriendelijke groeten,

Peter Trompert
Directeur LivingComfort

stofzuigertje

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Duidelijk is dat hier boven een Expert in TRAAG schuim schreef, enkele maanden nodig........

:mrgreen:

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Beste stofzuigertje,

Mijn trage reactie heeft niets te maken met de werking van het traagschuim, maar alles met het hoge ligcomfort van het Energy+ matras. Ik kom mijn bed bijna niet meer uit. En voor de kwaliteit hoef ik het niet te laten. De testen van de Consumentenbond in 2013 en 2015 leverde een gemiddelde levensduurscore van 94% op. Een van de beste resultaten. Dus ik hoef niet bang te zijn dat het matras snel slijt, zelfs niet als ik er de hele dag op ligt.

Maar voor een stofzuigertje is het Energy+ matras minder aantrekkelijk. De meegeleverde ClimaBest Protector zorgt namelijk voor een altijd hygiënisch en beschermd matras. Stofzuigen is dus niet meer aan de orde.

Met vriendelijke groeten,

Peter Trompert
Directeur LivingComfort.

Gesloten