LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traagschuimmatras

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Paul1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2007 20:23

Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Paul1962 »

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een traagschuimmatras maar zien door de bomen het bos niet meer.
Wie kan ons advies geven waar wij zouden kunnen kopen voor een redelijke prijs?
Energy-plus bijvoorbeeld.
Iemand daar ervaring mee?

Bedankt alvast.

nana 3
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 jan 2006 01:18

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door nana 3 »

Beste Paul

Hier een tip, op dit forum kijken bij meubels
Er staat genoeg over traagschuimmatrassen bij

Kim de Vries
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2007 12:43

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Kim de Vries »

Beste mensen,

Ik ben nog geen klant van Energy-Plus, maar had eerst de neiging om 4 matrassen en 4 elektrisch lattenbodems te gaan bestellen bij Energy-Plus.

Omdat ik toch relatief veel bestel, wil ik voor ik eerst bestel eerst de showroom te gaan bezichtigen. En dat deed ik op de tijdstippen wat Energy-Plus op zijn website beschreef.

Eenmaal aangekomen bij 1 van hun showroom, bleek dat er een leeg pand was. Ik bel direct naar de klantenservice van Energy-Plus op. En mevrouw vertelde mij dat zij hiervan niets af wist (klantenservice weet niet wat de openingstijden van hun filiaal zijn? - lekker professioneel).

Vervolgens probeert de klantenservice "de grote baas - de directeur van Energy-Plus" te bellen. Ik kreeg een telefoontje terug dat de showroom gesloten was omdat ze op vakantie waren (dat is toevallig). En vervolgens kreeg ik een telefoonnummer van de klantenservice met het verzoek dat ik contact op moet nemen met 1 van de medewerkers van Energy-Plus (weet je wat ik denk? - de ballen met jullie!!! ik ben helemaal van Alkmaar naar Alphen aan de Rijn gereden en ik sta voor een gesloten deur, vervolgens werd er geen excuses aangeboden, maar ik kreeg dus letterlijk te horen dat zij niet wist waarom het niet open was en vervolgens moet ik ook nog die xxxx (hoogst waarschijnlijk) opbellen. Doedeloe met jullie!!!

Het website van Energy-Plus ziet gelikt uit en alles wordt op professionele wijze beschreven, daarom heeft het ook mijn aandacht getrokken.

Maar in werkelijkheid is het een NEP bedrijf - mooie buitenkant met een leeg inhoud. Ik zal zekers geen mensen aanraden om bij deze tent zijn matras te kopen. Wees realistisch... kijk hoe ze met hun potentiele klanten omgaan, moet je es voorstellen als je eenmaal klant van Energy-Plus geworden bent, dan kan je helemaal shaken met hun service. Als de medewerkers niet eens weten wanneer hun eigen zaak open zijn, dan is het echt heel wat mis met de zaak.

Ik vraag me ook af of het inderdaad een zaak is of misschien zijn ze wel een groep oplichters. Trouwens, ik heb ook aan de buren gevraagd in de omgeving, niemand wist trouwens van het bestaan van Energy-Plus. Nou... dat geeft vertrouwen!!!


Groet, Dennis van den Boom

Kim de Vries
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2007 12:43

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Kim de Vries »

Vervolg verhaal van Energy-Plus...

Ik gaf niet op en probeer Energy-Plus vervolgens nog een kans te geven, ik ging naar hun showroom in Zwolle... deze keer afspraak gemaakt... ook wederom waren deze zogenaamde testshop gesloten (zelfs met afspraak).

Ik belde wederom de klantenservice op... dezelfde verhaal als hierboven... we zoeken het uit en bellen u MAANDAG terug, en het was op een zaterdag (mijn geplande afspraak)... lekker hoor... voor de tweede voor een leeg pand...

Al met al... ik heb nog niets besteld bij deze toko, maar ik neem aan dat het wel genoeg zegt over hun handelswijze.

1) afspraak niet nakomen wekt niet veel vertrouwen
2) 2 lege panden en zogenaamd testshow oftewel showrooms, tot op heden heb ik nog geen 1 matras van Energy-Plus in het echt gezien... wekt ook heel veel vertrouwen trouwens...
3) medewerkers van Energy-Plus weten niet wat de openingstijden zijn van hun filialen... en zij hebben slechts 3 filialen in totaal volgens hun eigen website... als je Ahold heet, of Albert Heijn heet, dan snap ik het wel, als je de openingstijden niet weet... (honderden Albert Heijns in NL)... maar heeft Energy-Plus ook honderden filialen? nope... slechts drie...

Al met al... ze zijn wel PROFESSIONEEL bezig... wens mensen veel succes met bestellen van matrassen bij Energy-Plus...

Goedkoop is miskoop... ik ga niet voor paar honderd euros minder bij Energy-Plus matrassen bestellen... liever paar honderd euros meer voor een Tempur matras dan bij deze ENERGY-xxxx=ENERGY-FLOP



Groet, Kim de Vries en Dennis van den Boom

Kim de Vries
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2007 12:43

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Kim de Vries »

Trouwens, wat ik nu geschreven heb hier, heb ik ook op de forum van Energy-Plus website zelf gezet, maar waarschijnlijk hebben zij het uitgefilterd... kennelijk alleen maar positieve meningen over Energy-Plus mogen daar geplaatst worden...

Ik wordt niet vrolijk van, van deze [ongefundeerde beweringen door Moderatie verwijderd]


Groet, Kim de Vries en Dennis van den Boom

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Inderdaad hebben wij via het Energy+ forum een reactie gehad van Kim de Vries. Wij hebben tot 2 maal toe met haar contact gezocht via e-mail, maar tot op heden geen antwoord mogen ontvangen.

De testshop in Alphen aan den Rijn is vrijdag en zaterdag geopend van 10.00 tot 17.00 uur. Op de overige weekdagen alleen op afspraak. Waarschijnlijk is mevrouw De Vries buiten de openingstijden en zonder een afspraak naar Alphen aan den Rijn afgereisd. Hiervoor kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden. De openingstijden staan duidelijk op onze website vermeld.

Van een afspraak voor onze testshop in Zwolle met mevrouw De Vries is geen sprake geweest. Naar de reden waarom mevrouw De Vries dit stelt kunnen wij slechts raden.

Wij nodigen de bezoekers van het Radar forum uit om naar een van onze 3 test shops te komen. U kunt zich dan zelf overtuigen van de kwaliteit van onze producten en dienstverlening.

Tot binnenkort.

Hans Veenman, Energy+ klantenservice

evdv
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2007 13:00

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door evdv »

Na veel " speurwerk" te hebben gedaan voor nieuwe matrassen en bedbodems van diverse internetaanbieders en het reguliere verkoopkanaal vanochtend een bezoek gebracht aan de testshop van Energy + in Alphen ad Rijn.

De shop was gewoon open en er stonden diverse proefopstellingen van matrassen/kussens en bedbodems.
Het is geen shop met een luxe aankleding maar mi is dit ook niet nodig, het bedrijf is een internetaanbieder die als extra service 3 testshops heeft verspreid door het land.
Op de 1e verdieping is een speelzolder aanwezig wat erg handig is voor gezinnen met kinderen.

Keurig uitleg gehad van de adviseur aldaar en dit heeft mij doen besluiten een bestelling te plaatsen van 2 matrassen/2 bedbodems en 2 kussens.
Binnen 3 weken wordt eea bezorgd en dan gaan de 14 dagen proefslapen in, bevalt het niet dan kunnen alle artikelen zonder enige kosten retour gestuurd worden.

Wel aangegeven aan de adviseur dat het wellicht verstandig zou zijn aan de buitenkant van het pand gevelreclame of bestickering aan te brengen voor de herkenbaarheid van het bedrijf.
Er zou naar gekeken gaan worden.

Dus mijn 1e indruk met Energy + is positief, ik wacht de bestelling af!

En nee, ik ben geen medewerker van dit bedrijf, gewoon een al zeg ik het zelf best wel kritische consument.

Mijn bevindingen van de levering en na de 14 dagen proefslapen zal ik plaatsen.

Leon45
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2007 22:16

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Leon45 »

Hallo

Las je bericht en wilde je mijn ervaring over traagschuimmatrassen geven.
Wij hebben nu bijna 2 maanden onze nieuwe traagschuim matrassen en die gaan nooit meer weg. Zowel mijn vrouw als ik slapen beter, voelen ons beter en hebben een stuk minder klachten met onze gezondheid nu. Wij hebben er in elk geval geen dag spijt van gehad. Ik zelf heb een wervelfractuur en mijn vrouw heeft een versleten heup. Er zijn veel goedkope traagschuimmatrassen maar je moet er goed op letten dan er voldoende traagschuim inzit. Dus niet een matras van 20cm dik en dan maar 4cm traagschuim, dan lig je alsnog op de onderlaag. Een tempur of m-line is erg prijzig. We hebben ons goed voor laten lichten bij diverse winkels en hebben veel informatie via het web ingewonnen en uiteindelijk besteld via het net (van het merk RHF).
Vrienden van ons hebben ook traagschuim matrassen gekocht van het merk m line en zijn ook heel tevreden. Succes

Leon

Arnoud66
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2009 12:45

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Arnoud66 »

Ik wil laten weten dat ik tot nu WEL erg tevreden ben over Energy+ en NEE, ik ben geen medewerker of kennis van een medewerker. Ik heb me uitgebreid via de website laten informeren en heb nu een proefmatras, exact volgens afspraak. Wat ik er goed aan vind mn. is dat ze voor mij in ieder geval waarmaken waar ze voor staan. Uitgangspunt is dat er een goed matras geleverd wordt en dat je minimaal 10 dagen nodig hebt om uit te proberen of dat voor jou persoonlijk ook het geval is. Dat is wat ze ook leveren. De (telefonische) communicatie is daarbij in mijn geval ook erg goed verlopen.
Ik ben in verschillende beddenzaken geweest en heb me laten informeren op allerlei wijzen, maar er werden toch vooral verkooppraatjes gehouden waar ik niet zo goed raad mee wist. Dat vind ik het verschil met Energy+; daar weet ik dat wel en ik mag het proefondervindelijk ervaren.

Joosst
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2009 13:02

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Joosst »

Men zegt dat traagschuim reageert op lichaamswarmte, maar dat is ten dele waar. Zodra het weer warmer wordt, reageert de matras daar ook op. De matras neemt niet meer de contouren van je lichaam aan, maar laat het lichaam te ver door zakken. Hierdoor heb ik weer rugklachten gekregen, en moest ik een andere oplossing gaan zoeken. Toen maar een oplegmatras gekocht met een grote dichtheid. Nu voelt het weer beter aan. Het is alleen wel jammer van het geld voor de traagschuimmatras.

B.vanderZwan
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:03

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door B.vanderZwan »

Energy plus ervaringen


Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw matras en kwam toen deze smerige vorm van oplichting tegen.

Op dit forum en ook op het forum van Vara kassa kwam ik dit tegen …..
[Persoonsgegevens verwijderd door moderatie]
Allemaal medewerkers van Energy plus!!!! Hier kunnen ze niet over liegen want deze mensen werken op dit moment, 11-11-2009, voor de firma Energy plus en zijn dagelijks actief op hun eigen (gemanipuleerde) forum.

Wat het eigen forum betreft. Ze vervuilen de publieke forums van Radar en Kassa met onzinreacties (leugen reacties)over ervaringen met Energy+, wat zou ze er dan van weerhouden om niet hetzelfde te doen op hun eigen forum? Totaal niets! Hun eigen forum is dan ook een volledig gemanipuleerd forum.
Dat blijkt ook wel uit een aantal reacties van mensen die iets negatiefs over hun ervaring met Energy plus op dit forum wilde plaatsen maar deze berichten bleken de volgende dag verdwenen te zijn. Ik kwam dit meerdere keren tegen op meerdere fora. Het zogenaamde Energy pluys open forum is hierdoor volledig onbetrouwbaar.

Dit is te smerig voor woorden.....

B. van der Zwan
Laatst gewijzigd door Radar op 22 feb 2016 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd door Forummoderatie

breakaway
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2009 16:15

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door breakaway »

Hallo,

Ik heb al bijna drie jaar een matras en bedbodem van Tempur, waar ik erg tevreden over ben.
Ik heb een whiplash en ook veel last van mijn rug. Met dit bed heb ik veel minder pijn en slaap veel beter.Ik heb zelfs de reismatras aangeschaft voor op vakantie.
Ook deze aankoop is zeker het geld waard ik zou niet meer zonder willen.

h.gr.

effenaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2009 11:42

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door effenaf »

Hallo,

Er staat veel (al dan niet bewuste)onzin op de internetfora.
Reeds 3 jaar slaap ik op de Voyager matras van Kwantum. Ik ben 60 jaar, 1.84 cm en weeg 70 kg en had last van lage rugpijn. In combinatie met een goede lattenbodem (slaapDNA gemeten bij Sleepy) vind ik dit voor mezelf een ideale en spotgoedkope matras. Mijn lage rugpijn is verdwenen en ondervind geen nadelen zoals overdreven hardheid bij koude of moeilijk draaien.

mike2009
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2009 20:57

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door mike2009 »

Heb deze week een matras besteld bij Energy+. Slaap er nu een paar dagen op.....als een roos. Nieuw matras en volgens afspraak geleverd. Tot nu toe prima.
Ben geen medewerker van Energy+ trouwens :lol:

clairetje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2009 19:21

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door clairetje1 »

Ik heb een jaar geleden een energy+ matras gekocht. Aanvankelijk was ik zeer tevreden maar nu is het matras aan 1 kant helemaal uitgezakt. Ik zou dit matras dan ook aan niemand aanraden. Nu ga ik een ander matras kopen en denk toch maar een echt tempur matras te kopen.

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte mevrouw, heer Clairtje1,

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over het Energy+ matras. Het kan zijn dat uw klacht veroortzaakt wordt door een fabricagefout. U heeft 5 jaar volledige garantie op uw matras.

Helaas hebben wij tot op heden van u geen bericht ontvangen dat u aanspraak wilt maken op garantie. Als wij uw probleem niet kennen, dan kunnen wij uiteraard uw probleem ook niet oplossen.

Het is ons er alles aan gelegen uw klacht zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wij verzoeken u daarom per ommegaande contact met ons op te nemen. Onder de naam Clairetje1 kunnen wij u niet terugvinden in ons klantenbestand.

Klanten van Energy+ roepen wij op zo snel mogelijk contact met ons op te nemen in het geval u niet tevreden bent over onze producten of dienstverlening. Wij zijn er om u te helpen.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

Miss Tascha
Berichten: 280
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Wel héél toevallig dat alle positieve reacties over EnergyPlus, ook maar één bericht hebben geplaatst...

Yeah rrrright!

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Trap niet in de positieve eerste posters hier.
Hans Veenman is hier geen vreemde, altijd laat hij mensen posten met een eenmalige post.

Succes met het vinden van een matras

[Bericht aangepast door Moderator (reclame)]

Maikel Lodewijk
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 feb 2006 12:00

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door Maikel Lodewijk »

B.vanderZwan schreef:Energy plus ervaringen


Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw matras en kwam toen deze smerige vorm van oplichting tegen.

Op dit forum en ook op het forum van Vara kassa kwam ik dit tegen …..

[Persoonsgegevens verwijderd door moderatie]

Allemaal medewerkers van Energy plus!!!! Hier kunnen ze niet over liegen want deze mensen werken op dit moment, 11-11-2009, voor de firma Energy plus en zijn dagelijks actief op hun eigen (gemanipuleerde) forum.

Wat het eigen forum betreft. Ze vervuilen de publieke forums van Radar en Kassa met onzinreacties (leugen reacties)over ervaringen met Energy+, wat zou ze er dan van weerhouden om niet hetzelfde te doen op hun eigen forum? Totaal niets! Hun eigen forum is dan ook een volledig gemanipuleerd forum.
Dat blijkt ook wel uit een aantal reacties van mensen die iets negatiefs over hun ervaring met Energy plus op dit forum wilde plaatsen maar deze berichten bleken de volgende dag verdwenen te zijn. Ik kwam dit meerdere keren tegen op meerdere fora. Het zogenaamde Energy pluys open forum is hierdoor volledig onbetrouwbaar.

Dit is te smerig voor woorden.....

B. van der Zwan
Bij deze even een reactie op bovenstaande post van B. van der Zwan.
De enige leugenaar hier op het forum is hij zelf! Hij misbruikt mijn naam op meerdere fora en zegt dat hij 100% zeker weet dat ik een medewerker ben van Energy Plus. Iets wat absoluut onjuist is! Het enige wat ik gedaan heb is ooit een bericht van [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie] gequote waardoor mijn naam bij een post van hem stond. Indien B. van der Zwan enig verstand had gehad dan weet hij hoe een forum werkt en had hij via een PB contact met mij op kunnen nemen om dit te controleren. Helaas is dit nooit gebeurt en bij deze wil ik hem dan ook verzoeken om mijn naam niet meer te misbruiken voor zijn anti-energy plus campagne!

magiel
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2010 12:02

Re: Traagschuimmatras

Ongelezen bericht door magiel »

Beste Lezers

IK heb zojuist een matras bij energyplus besteld en ik zal hier op een eerlijke wijze mijn bevindingen plaatsen. Voor zowel levering service en de kwaliteit.

gr.

magiel

Gesloten