LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ultra volume haarspray van Levery

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
johannabm70
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 apr 2018 12:41

Ultra volume haarspray van Levery

Ongelezen bericht door johannabm70 »

Ik heb op 23 oktober 2020 via Instagram de ultra volume haarspray van Levery gekocht en tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb mailcontact, maar ze houden mij steeds aan het lijntje. Nu staat er ook bij mijn bestelnummer dat deze bestelling niet bestaat! Ik kom niet verder met dit bedrijf en ze willen ook mijn geld niet teruggeven. Maar mijn bestelling krijg ik ook niet. Wat kan ik nog meer doen?

sake1987

Re: Ultra volume haarspray van Levery

Ongelezen bericht door sake1987 »

Via Instagram, haarlak besteld, waar ?
Zoek eens in Google op Dropshipper

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ultra volume haarspray van Levery

Ongelezen bericht door berndv »

u bedoelt levery.nl?

U had het geld ook aan mij kunnen geven, had u hetzelfde resultaat gehad. Maar helaas.

Even een paar kleine zaken die mij opvallen als ik hun website zo bekijk. Op de hoofdpagina staat een leuke "over ons". Hierbij staat dat Amsterdam, maar dat moet je kennelijk niet als vestigingsadres zien, want volgens hun algemene voorwaarden zitten ze in Amsterdam.

Het KVK nummer leidt in ieder geval ook naar Uden, dus dat lijkt mij het meest aannemelijk. Daar staat dan ook de naam "easypainter" bij. Die term brengt mij dan weer bij https://opgelicht.avrotros.nl/forum/han ... 40043.html

Dan bij de leveringsinformatie weer het standaard verhaaltje over verzending vanuit leverancier, levertijden van 21 dagen, bla bla.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ultra volume haarspray van Levery

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ach ja, een woonhuis met daarop een inschrijving van een eenmanszaak in huis en tuinartikelen. Hele logische artikelen die ze verkopen, een kerstboom, vlekkenverwijderaar en een lichtgevende teddybeer. Het is geen bol.com die alles aanbiedt. En de algemene voorwaarden zijn tegen de wet in. Heel logisch om daar te gaan bestellen. Maar ja, dat hebben we ook al tegen de 175 voorgangers gezegd dit jaar die bij dropshippers besteld hebben.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ultra volume haarspray van Levery

Ongelezen bericht door Jablan »

Goed voornemen voor 2021: de wel besteld, niets geleverd topics direct gaan nummeren. Halen we de 365?

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ultra volume haarspray van Levery

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Jablan schreef:
31 dec 2020 17:09
Goed voornemen voor 2021: de wel besteld, niets geleverd topics direct gaan nummeren. Halen we de 365?
Dan zullen we een hardere lockdown moeten krijgen. In 2017 was er een invasie van malafide webshops, daar kwamen bij de collegae van Kassa 100 topics op. Dit jaar met dropshippers, zolderkamerhobbiesten (3x woordwaarde) en Chinese webshops staat de teller op 175 topics en reacties. Helaas blijven de reacties op het forum van Radar achter op die van Kassa.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ultra volume haarspray van Levery

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
31 dec 2020 17:12
Helaas blijven de reacties op het forum van Radar achter op die van Kassa.
Waarom is dat “helaas”? In mijn beleving wordt er al meer dan genoeg zout in de wondes gestrooid.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ultra volume haarspray van Levery

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
01 jan 2021 22:40
NeoDutchio schreef:
31 dec 2020 17:12
Helaas blijven de reacties op het forum van Radar achter op die van Kassa.
Waarom is dat “helaas”? In mijn beleving wordt er al meer dan genoeg zout in de wondes gestrooid.
Om aan de 365 topics te komen blijven de reacties hier helaas achter. Die gaan we dus niet redden op Radar.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ultra volume haarspray van Levery

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ok, gelukkig dan maar.

Gesloten