LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
martinvanlooij
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2019 17:31

Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door martinvanlooij »

Beste radar onlangs. Heb ik bij wish een smartphone bestelt ik zag er 1 die mij wel wat leek de p30 pro ram 8 gig opslag 256 gig super specificaties dus voor 84 euro en lijkt sprekend op de echte Huawei p30 pro ik bestelde hem dus 84 euro ex 11 euro verzend kosten gaaf ik kreeg hem 3 weken eerder dan. Gepland. Super ik ga de smartphone bekijken en was aardig teleur gesteld in de telefoon bij info staat inderdaad ram.8 gig en Android 9.1. Maar als je in de app store de app android info download krijg je hele andere gegevens de echte. Wat blijkt. Ram.geen 8 gig maar 2. En geen Android 9.1 maar marshmallow. 6.0 een slechte clone dus. Ze leveren niet wat er in de advertentie staat knap balen ik bestel daar dus nooit meer iets .

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Van € 999 voor € 84.? Black Friday?
Serieus dit?

ZeerPrivé
Berichten: 5445
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Als je nog binnen de 14 dagen zit en je hebt het doosje e.d. nog mag je retourneren. Zet wel de smartphone terug naar fabrieksinstellingen.

Als je een item ontvangt dat beschadigd is, niet het formaat of de kleur die je hebt besteld, of niet redelijk consistent is met de itembeschrijving, kom je in aanmerking voor een terugbetaling. We kunnen je vragen om wat bewijs van het probleem - een of twee foto's zijn al bewijs - en mogelijk moet je het artikel retourneren. Je kunt, met uitzondering van bepaalde artikelen, alle items binnen 14 dagen na ontvangst van het item retourneren. Niet-retourneerbare artikelen zijn dvd's en software, of lichaamsproducten of hygiëneproducten, zoals crèmes en lotions, waarvan de verzegeling is verbroken.

Je moet inloggen op je Wish account.

Retour- en terugbetalingsverzoeken moeten vanuit de app worden geplaatst - zoek de bestelling op in je bestelgeschiedenis en klik op helpdesk.

Alle informatie over het retourbeleid https://www.wish.com/return_policy

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Maar wat zijn die Chinezen toch lekker goedkoop. Je weet niet wat je krijgt, garantie tot de voordeur en afwachten of alles maar veilig is.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik moet hier smakelijk oml achen. Next problem

ZeerPrivé
Berichten: 5445
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

NeoDutchio schreef:
03 dec 2019 19:40
Maar wat zijn die Chinezen toch lekker goedkoop.

Het kan wel! Ik heb mijn Galaxy S10 Plus voor 3,95 bij Ali B., excuus Ali E. gekocht.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tuurlijk joh

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door rvjapio »

er bestaat helemaal geen android 9.1 lees ik op androidworld.nl . Alleen 9.0 en die is net opgevolgd door versie 10. Had u zelf ook even kunnen googlen..

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zeker bestaat Android 9.1
Foutje, het is emui 9.1 dus niet Android 9.1

Je kunt hem blijkbaar al gratis hebben.
https://youtu.be/cZB8YBJB5-k

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door renewouters »

Hoe achterlijk moet je zijn om te denken dat je voor minder dan 10% van de prijs een product kunt krijgen? Sommige mensen verdienen niet beter dan dat ze opgelicht worden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De 6.0 is prima, geen overbodige zooi erop en ik bepaalde zelf wel wat er wel en niet op komt.

Ook is het met 2 Gb geheugen vaak voldoende en €84,- is prima nette prijs....
Alleen was de Lidl nog leuker, wel 13 Mp camera achter en 5"scherm... en wisselbare batterij dus kan wel open.

Budget zooi hoeft niet slecht te zijn, en Huawei P30 is wel duurder maar heb vrijwel niets van nodig.
Hij mag nog blij zijn dat hij geen invoerrechten + BTW over de P30 hoefde af te dragen!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Verkeerde smartphone ontvangen van Wish

Ongelezen bericht door kweenie »

Je hebt een prima p30 telefoon ontvangen. Alleen ging je er van uit dat het om een Huawei telefoon zou gaan. Die aanname klopt dus niet. En als je een beetje ervaring met, of kennis van, Chinese webwinkels hebt, dan weet je dat je vooral goed moet kijken wat er beschreven staat en wat er niet beschreven staat. Bij de p30 telefoons bij Wish zie je ook op de plaatjes dat nergens 'Huawei' op de telefoon staat. Natuurlijk lijken ze er sprekend op, maar nergens wordt beweerd dat het om Huawei gaat.

Waar je wel sterk staat is dat blijkbaar het geheugen anders is dan ze hadden aangeven. Als je iets anders ontvangt dan beschreven, dan heb je ook bij deze Chinese winkels wel een goede zaak. Dus op grond van het afwijkende geheugen zou je de koop moeten kunnen ontbinden. Al is het dan wel de vraag hoe het zit met de kosten voor het terugsturen.

Gesloten