LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vero kunststof kozijnen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ray173
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 sep 2020 18:17

Vero kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Ray173 »

Voordat wij nieuwe kunststof kozijnen en een schuifpui gingen kopen eerst eens verdiept op internet ! Maar als je daar aan begint dan durf je geen kozijn of schuifpui meer te kopen, verschikkelijk wat een reacties je leest en ervaringen van mensen leest die zijn gedupeerd met pruts werk of na te betalen van aanbetaling nooit meer zijn komen opdagen. Verschikkelijk voor al die mensen.

Na eerst uitstel toch een besluit genomen om ze te kopen. Je laat een paar offertes opmaken en dan zie je al veel verschil, 30% aanbetaling, 40% aanbetaling, en geen aanbetaling !

Wij hebben gekozen voor het gevoel, en wat denk je, geen aanbetaling is het geworden. Na opdracht verstrekken na 9 weken volgens afspraak was de montage ploeg aanwezig.

Alles geweldig verlopen, echt heel mooi we zijn er zeer blij mee. En ja natuurlijk hebben wij de factuur voldaan, maar geen aanbetaling was dus nodig 😂 .

Vero kunststof kozijnen super bedankt.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Vero kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Jablan »

Waarom heb je voor kunststof gekozen?

Ray173
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 sep 2020 18:17

Re: Vero kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Ray173 »

Hoi Jablan,
Puur voor het rendement, niet gemakzucht. HR++ glas in combinatie met kunststof kozijnen, ook vloerisolatie en spouwmuurisolatie toegepast ( dit vind ik niet zo lastig om goed bedrijf te vinden trouwens ) hebben een jaren 60 huis ! Alles moest nog gebeuren. Isolatie door Nederland isoleert laten uitvoeren, ook goed. Nu hebben we een totaalpakket. Je merkt het verschil echt enorm.

We zijn er echt blij mee kan ik je zeggen, natuurlijk het niet meer schilderen is ook prettig. Maar de combinatie was de doorslag. We willen toch ook graag mee doen met het vergroenen, zodat onze kinderen ook een mooie toekomst hebben, elke beetjes helpen zou ik zeggen toch ?! 😊.

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: Vero kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door aarie25 »

Hier in de buurt meerdere bedrijven waar geen aanbetaling nodig is.
Vorige huis moest ik 75% op de dag van montage betalen en 25% binnen 10 dagen na montage.
Pas geleden 2 kunststof deuren laten plaatsen en de factuur een week later in de mail.
Bedrijven die een aanbetalingen vragen laat ik aan mij voorbij gaan.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Vero kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door omega19 »

Het meest verstandige is om een paar referenties in de buurt op te vragen en gaan kijken hoe het werk bij deze mensen is bevallen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Vero kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Jablan »

Ray173 schreef:
02 okt 2020 14:18
Hoi Jablan,
Puur voor het rendement, niet gemakzucht. [...] We willen toch ook graag mee doen met het vergroenen, zodat onze kinderen ook een mooie toekomst hebben, elke beetjes helpen zou ik zeggen toch ?! 😊.
Zeker. Nog gedacht aan een grasdak op je schuur of garage? Geen grijze tuin met tegels of grind, maar levend groen erin? Klimop tegen de muren maakt je huis in de zomer koeler. Zo ga je helemaal voor groen. ;-)

Wij ruilen juist kunststof in voor hout. Spul zit er bijna dertig jaar in en de veroudering of werking van uv-straling merken we.

Gesloten