Verwachtte 20 mesjes kreeg er 4 bij Grandado.com

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
martin1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2022 17:49

Verwachtte 20 mesjes kreeg er 4 bij Grandado.com

Ongelezen bericht door martin1983 »

Pure misleiding!
Denk je 20 mesjes (gillette)voor 25 euro te kopen ontvang je er slechts 4.
Bij het bestellen is netjes 20 mesjes te zien 4x5.
Maar je krijgt er dus 4!
Mooie aanbiedingen 6,25 voor 1 scheermesje.
In de beschrijving staat 20stk in doos wft.
Klantenservice geeft aan dat het beschreben staat. Ik heb meerdere mensen de mail laten lezen, die allen in de overtuiging zijn dat het 20 mesjes zijn. Oja retourneren kan niet, wanneer je de verpakking opent kom je er achter dat er maar 4 mesjes in zitten. Maar verpakking open is niet hygiënisch, dus kan niet terug!?

Ik bestel hier nooit meer wat, en zeg bij deze mijn vertrouwen in grandado.com op.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Verwachtte 20 mesjes kreeg er 4 bij Grandado.com

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, bestellen in Hong Kong brengt wat risico’s met zich mee. Daarbij is Grandado geen onbekende op diverse fora en had u alle voorgaande waarschuwingen kunnen lezen.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Verwachtte 20 mesjes kreeg er 4 bij Grandado.com

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zitten er toevallig 5 snijbladen per mesje in? dan klopt het precies, maar vind het inderdaad wel misleidend.


ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Verwachtte 20 mesjes kreeg er 4 bij Grandado.com

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

NeoDutchio schreef:
30 jun 2022 14:50
Tja, bestellen in Hong Kong brengt wat risico’s met zich mee. Daarbij is Grandado geen onbekende op diverse fora en had u alle voorgaande waarschuwingen kunnen lezen.
De ene keer schrijf je dat er geen bedrijf is waar geen klachten over zijn (en dan met name als het over koeriersbedrijven gaat) en nu moet er ineens wel waarde gehecht worden aan klachten?

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Verwachtte 20 mesjes kreeg er 4 bij Grandado.com

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
30 jun 2022 16:15
Linkje naar product waar ts het over heeft uiteraard. Niet random linkjes over grandado
Mijn excuses, verkeerd begrepen.
ZeerPrivé schreef:
30 jun 2022 16:00
De ene keer schrijf je dat er geen bedrijf is waar geen klachten over zijn (en dan met name als het over koeriersbedrijven gaat) en nu moet er ineens wel waarde gehecht worden aan klachten?
Een appel is geen banaan. Dat er over elk bedrijf klachten te vinden is iets anders dan de inhoud van de klachten. Klachten geven een beeld over een bedrijf. Over Grandado word veelvuldig geklaagd over de levertijden, het niet aankomen van bestellingen en verkeerd geleverde artikelen. Dat in combinatie met het vestigingsadres in Hong Kong geeft genoeg reden om daar niet te willen bestellen.
In het topic van de 4 stoelen waren over Goossens ook klachten te vinden. Van het uitschelden van personeel door een leidinggevende tot aan productklachten. Een wisselend beeld wat ook een beeld geeft van de werkwijze van een winkelier.
Dus ja, klachten zijn altijd van belang.

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Verwachtte 20 mesjes kreeg er 4 bij Grandado.com

Ongelezen bericht door JozJan »

ZeerPrivé schreef:
30 jun 2022 16:00
De ene keer schrijf je dat er geen bedrijf is waar geen klachten over zijn (en dan met name als het over koeriersbedrijven gaat) en nu moet er ineens wel waarde gehecht worden aan klachten?
Erg flauw. Deze reactie van ND is volledig in lijn met zijn eerdere reactie sover dropshippers.
fonsflons schreef:
30 jun 2022 16:15
Linkje naar product waar ts het over heeft uiteraard. Niet random linkjes over grandado
Ik heb even gezocht op die site, maar kan geen 20 stuks aanbieding vinden.

De meest voor de hand liggende uitleg is dat het 5 mesje smet 4 bladne is natuurlijk. Lage streek, maar ja, als mensen gewoon opletten....

PGros
Berichten: 1113
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Verwachtte 20 mesjes kreeg er 4 bij Grandado.com

Ongelezen bericht door PGros »

Denk niet dat de aanbieding op de website hoeft te staan want TS heeft het over een mail
martin1983 schreef:
29 jun 2022 17:52
Ik heb meerdere mensen de mail laten lezen, die allen in de overtuiging zijn dat het 20 mesjes zijn.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Verwachtte 20 mesjes kreeg er 4 bij Grandado.com

Ongelezen bericht door grun »

20 mesjes Gillette Fusion voor 25 euro is een onmogelijk lage prijs, maar 4 voor hetzelfde bedrag is erg duur. Normaal kost een mesje ergens tussen 2,57 en 4,25 euro. Ook bij Grandado, 4 voor 16,99 euro. Ik heb een paar aanbiedingen uitgekozen, zie de links.

https://nlbe.grandado.com/js-gilette-sc ... stuks.html
https://www.bol.com/nl/nl/p/gillette-fu ... 120291401/ (2,65 euro per mesje)
https://www.drogisterij.net/gillette-gi ... 19265.html (10x4 mesjes, 2,57 euro per stuk)
https://www.kruidvat.nl/gillette-fusion ... /p/4252207 (compleet systeem, met houder)

Plaats reactie