LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vieze boodschappenmandjes

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Sacagawea
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2006 19:30

Vieze boodschappenmandjes

Ongelezen bericht door Sacagawea »

Vinden jullie de boodschappenmandjes in de supermarkt ook zo vies? In elke supermarkt waar ik kom kun je alleen maar een ranzig boodschappenmandje gebruiken. De bodem zit vol met vieze etensresten of er is, zoals ik gisteren merkte in een AH-supermarkt, kauwgom op geplakt. Als een restaurant zo vies in de keuken is, krijgt hij een bekeuring. Hoe zit het met supermarkten?

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Vieze boodschappenmandjes

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik weet niet in welke supermarkt jij komt, maar ik heb niet deze ervaring.
De mandjes van de supermarkten waar ik kom zijn schoon en er liggen zeker geen etenresten in.
En mocht een mandje zo vies zijn, dan zou ik het even aan het personeel geven, zodat ze er wat aan kunnen doen. Ze hebben meestal geen tijd om alle mandjes voortdurend te controleren en dus werkt het melden aan het personeel effectiever dan het hier te melden op forum (tenzij een supermarktmedewerker mee leest :) )

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: Vieze boodschappenmandjes

Ongelezen bericht door jaywalker »

Ik weet niet waar jij je boodschappen doet, maar ik kom in het openbaar vervoer opvallend weinig winkelmandjes tegen en al helemaal geen vieze...............

604ssb

Re: Vieze boodschappenmandjes

Ongelezen bericht door 604ssb »

En da's 100 punten!
Oftewel, waar maak je je druk om...kun je ook niet op straat lopen, weet jij waar het hondje gepiest heeft....

inge38
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2008 08:18

Re: Vieze boodschappenmandjes

Ongelezen bericht door inge38 »

je mag het van mij ook veranderen in vieze rollators.
ik werk bij het meest beklaagde bedrijf,maar als chauffeur zijnde is het niet normaal hoe smerig sommige mensen hun rollator hebben.
en die mag ik dan in de auto plaatsen.lekker hygienisch,bah alles plakt soms.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Vieze boodschappenmandjes

Ongelezen bericht door ron1 »

waar mensen zich druk om maken ?

de helft van deze planeet smeekt om water en rijst,en hier maken ze zich druk om een kaugompie in een boodschappenmandje...wat treurig en egoistisch.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Vieze boodschappenmandjes

Ongelezen bericht door Radar »

De Moderator heeft dit topic hiernaartoe verplaatst; in Openbaar vervoer & Taxi was het niet erg op zijn plek...

Gesloten