Vraag naar aanleiding uitzending over Spirit Bikes

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Mas101
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2022 21:40

Vraag naar aanleiding uitzending over Spirit Bikes

Ongelezen bericht door Mas101 »

Heeft iemand er iemand een tip voor mij?

Ik heb op de dag van de uitzending toevallig ook een spirit fiets binnen gekregen, ook beschadigd. Ik wil deze terug sturen. Ik begreep dat dit kan op een specifieke wijze en heb hier contact over gehad, maar ben bang dat als ik de fiets terug stuur, ik zonder fiets en zonder geld zit.

Wat zal ik doen? 🤷‍♀️

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Vraag naar aanleiding uitzending over Spirit Bikes

Ongelezen bericht door riddert »

Terugsturen en niet zo bang zijn.

GSadventure
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2022 11:35

Re: Vraag naar aanleiding uitzending over Spirit Bikes

Ongelezen bericht door GSadventure »

Neem eerst contact op met de leverancier. Leg jouw klacht uit en vraag om een oplossing. Wellicht kom je er dan samen uit. Onthoud de naam met wie je gesproken hebt. Vertel, dat je de gemaakte afspraak omtrent reparatie, of omruilen aan ze bevestigt en stuur dat per mail toe.
Ik zou niet direct een betaalde en geleverde fiets zonder vooroverleg met de leverancier terugsturen.

busdriver
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 nov 2021 17:36

Re: Vraag naar aanleiding uitzending over Spirit Bikes

Ongelezen bericht door busdriver »

Helaas is dit bij het terugsturen van de meeste producten een risico dat er iets mis gaat. Fietsen kopen via internet is niet aan te bevelen. Er zijn mèèr dan voldoende fietsenwinkels waar je persoonlijk terecht kan alleen zijn ze over het algemeen wat duurder dan op internet. Maar het grote voordeel is dat je verhaal kan gaan halen als er iets mis is. Bij Spirit is dat niet zo makkelijk.

Gesloten