LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vriendschapsite 'Gewoon Vriendschap': valkuil?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
A64Keesen
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2021 14:05

Vriendschapsite 'Gewoon Vriendschap': valkuil?

Ongelezen bericht door A64Keesen »

In december 2020 zat ik al zolang thuis door corona en bedacht ik me om me in te schrijven bij de 'datingsite' "Gewoon Vriendschap". Ik moest daar voor een half jaar inschrijven 14,99 euro betalen. Geen probleem als je daar een leuke vriendschap mee kunt vinden in je eigen woonplaats. Dus ik leuke mensen opgezocht in mijn leeftijdscategorie en woonplaats.
Je gaat dan meteen ervan uit dat er actie genomen bij medekandidaten die je geselecteerd hebt.
Maar nu zijn we 3 maanden verder en heb ik nog geen reactie gehad. 1 iemand heeft gereageerd en gezegd dat zij mijn vriendschapsverzoek accepteert, maar stuurt vervolgens geen berichtje terug van dat ze het ook leuk vind elkaar eens te ontmoeten.
Ik vind dit een beetje raar op de een of andere manier.
Vraag me dus ook af of dit niet een 'valkuil' is, een 'nepsite' Iedereen die inschrijft betaalt een X-bedrag hiervoor, maar vervolgens blijkt het een wassen neus te zijn, en is het een manier voor de bedenker om hier makkelijk geld mee te verdienen door alleen veel informatie te verzamelen van mensen in een website die dus eigenlijk niet werkzaam is.
Mijn vraag bij deze: Heeft iemand ook ervaring met "Gewoon Vriendschap", heeft iemand al een leuke vriend/vriendin gevonden, danwel een reactie mogen ontvangen van degene aan wie men een verzoek heeft gezonden?
Hoor het graag!

sake1987

Re: Vriendschapsite 'Gewoon Vriendschap': valkuil?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Ik heb 150 vrienden en het kost me alleen wat privacy . Facebook.

J. Deltoer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Vriendschapsite 'Gewoon Vriendschap': valkuil?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik heb mijn vrienden hier, WA, moneyman, lady, angel en Willems. Ooit ook komkommertijd, maar ja....

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Vriendschapsite 'Gewoon Vriendschap': valkuil?

Ongelezen bericht door D34M0N »

Bij nep datingsites moet je meestal per bericht betalen. Afgaande op jouw bericht, is daar bij "Gewoon Vriendschap" geen sprake van.

Ik heb geen ervaring met "Gewoon Vriendschap", maar kan je wel een paar algemene tips geven:
- Zorg ervoor dat jouw profiel positief opvalt.
- Zorg ervoor dat jouw berichten positief opvallen.
- Stel jouw verwachtingen bij: er zijn heel veel mogelijke redenen waarom iemand niet reageert, bv: niet meer actief, jouw bericht spreekt niet aan, jouw profiel spreekt niet aan.

Rinustp
Berichten: 186
Lid geworden op: 05 okt 2014 19:46

Re: Vriendschapsite 'Gewoon Vriendschap': valkuil?

Ongelezen bericht door Rinustp »

Ik denk dat je een man bent en dan valt het niet mee om een positieve reactie te krijgen. Ik twijfel of het aan de site ligt. Kan natuurlijk wel want er zitten veel criminele cowboys tussen die datingsites.
Ik zit op Relatieplanet en daar gaat het ook heel moeizaam.
Het hoort bij de tijd en bij internet. Je weet nooit wie er aan de andere kant zit. Jij denkt op een leuke vrouw te reageren maar dat kan wel een pooier zijn. Andersom denkt die vrouw dat misschien ook van jou.

Als je twijfelt ga je naar een andere site en probeer het daar nog eens. Hou wel goed de prijzen in de gaten want er zijn zogenoemde "erkende" sites die je de hoofdprijs laten betalen terwijl ze er zelf niets voor doen.

Succes.

Rinustp
Berichten: 186
Lid geworden op: 05 okt 2014 19:46

Re: Vriendschapsite 'Gewoon Vriendschap': valkuil?

Ongelezen bericht door Rinustp »

sake1987 schreef:
25 feb 2021 16:42
Ik heb 150 vrienden en het kost me alleen wat privacy . Facebook.
"Vrienden" ? (hihi) Blijf erin geloven als het je goed doet.

sake1987

Re: Vriendschapsite 'Gewoon Vriendschap': valkuil?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Rinustp schreef:
03 mar 2021 19:41
sake1987 schreef:
25 feb 2021 16:42
Ik heb 150 vrienden en het kost me alleen wat privacy . Facebook.
"Vrienden" ? (hihi) Blijf erin geloven als het je goed doet.
Maar Rinus, dat zijn 150 echte vrienden, die mij bijstaan door dik en dun, die mij adviezen geven, ook financiële.
En ze vertellen alleen de waarheid.
Verder voorzien ze mij van de mooiste aanbiedingen met heel veel korting, rechtstreeks van de fabrikant.

😉

Gesloten