Waldo Plantenbakken

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
CBekker
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2022 19:15

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door CBekker »

In oktober 2021 2 bakken besteld. Na ook gedupeerd te zijn door geen levering op 16 februari de koop ontzegd. Waldo heeft dit per mail bevestigd en aangegeven een 30 dagen termijn te hanteren voor het terugbetalen. Dit is inmiddels ruimschoots overschreden. Er zijn geen bakken geleverd noch geld terug betaald. Dit is pure fraude. Op geen enkele manier is nog contact mogelijk met dit bedrijf. Ze hebben geen geloofwaardig verhaal bij de uitzending neergezet en nemen alle gedupeerden en Radar in de maling. Lijkt me een nieuw bezoek waard

Lommen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2022 23:46

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Lommen »

Ook wij zijn vanaf begin november 2021 aan het wachten op de 3 bestelde en betaalde plantenbakken van Waldo.

Week voor uitzending radar over Waldo Richard aan de telefoon gehad met hetzelfde verhaal als op tv.

Telefoonnummer van Richard bestaat na uitzending niet meer.

Steeds contact gehad met Jerry, zegt telkens de bakken te komen brengen. Wat niet gebeurde.

Nadat hij bewijs van aangifte bij politie van ons heeft gekregen blijft hij bellen en nieuwe afspraak te maken voor bakken te bezorgen. Nu ging zijn vader, Sjak, de bakken bezorgen. 

Deze afspraak maken deed Sjak met een ander telefoon nummer. 

Maar ook hij kwam de bakken niet brengen, telkens weer excuus, dan een sterfgeval en dan weer een ander excuus. 

Al met al is er al 12 keer een afspraak gemaakt om te bezorgen,  waarvoor wij steeds iemand thuis bleven, en nooit gekomen. 

Vorige week heeft mijn man afgesproken om de bakken zelf te komen ophalen. 

Dit zou afgelopen maandag zijn, maar werd ook geannuleerd door hun en de reactie dat ze dinsdag zouden komen, deze keer echt.

Maar helaas niet gebeurd.

Ze reageren niet meer op SMS of app.

Hopelijk wordt er weer contact gemaakt, er zijn zoveel gedupeerden

Maartje BE
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2022 09:22

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Maartje BE »

Heb in februari een plantenbak van ruim €300,- besteld en betaald. Niet geleverd en geen contact te krijgen met Waldo Products. Heb zo’n spijt dat ik geen reviews heb gelezen én niet met creditcard heb betaald… Ga vandaag aangifte doen en rechtsbijstand inschakelen, maar heb er een hard hoofd in.

Karenf
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2022 16:26

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Karenf »

Radar……. Het lijkt mij duidelijk, weer een bezoekje brengen aan dit “bedrijf”! ….. dit kan en mag zo niet doorgaan!!!!

Wilfried1
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2022 16:39

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Wilfried1 »

Wij zijn ook gedupeerd door Waldo!!!
Krijgen ze niet te pakken niet via mail niet via de telefoon !
Graag weer een bezoek brengen aan t bedrijf aub

jolanda.hilderink
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2022 11:14

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door jolanda.hilderink »

Hier ook een gedupeerde, mijn bak begin augustus besteld en betaald en niet geleverd
net zoals hierboven krijg ik nu al mijn mail retour met niet leverbaar en ook telefonisch niet bereikbaar
ik heb mijn order ondertussen al wel geannuleerd maar ook daar geen bevestiging of laat staan geld van ontvangen.
ze hebben in wk 17 alleen een algemene mail gestuurd dat ik annuleren mocht en dat ze in wk 19 contact op zouden nemen
maar tot heden nog niks vernomen.

H&M Boonstra
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jun 2022 11:59

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door H&M Boonstra »

In januari hebben wij bij Waldo drie plantenbakken t.w.v. ruim 1100€ besteld en betaald. Wegens drukte zouden ze pas in maart/april geleverd worden. Dat vonden we geen probleem want de hovenier kon toch pas in mei. Inmiddels is de hovenier klaar maar nog steeds geen bakken en hebben we nu een hele kale voortuin. Op mail werd niet gereageerd dus een aangetekende brief gestuurd maar ook geen enkele reactie. We waren zelfs bereid om concessies te doen ( bakken zonder bodem i.p.v. met of iets bijbetalen vanwege de gestegen materiaalprijzen) als er maar gecommuniceerd kon worden maar helaas....In het begin hadden we nog wel begrip voor de situatie maar met zoveel gedupeerden zijn ook wij ons vertrouwen in Waldo kwijtgeraakt en voelen ons behoorlijk bedonderd. Waldo, had openheid van zaken gegeven en geen loze beloftes. Ook wij zijn nu genoodzaakt om aangifte te doen wegens oplichting.

Hendriekus
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2022 12:13

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Hendriekus »

Ook wij zijn gedupeerd.
In september 2021 voor 1300 euro plantenbakken besteld.
Bedrijf onbereikbaar, geen telefoon, geen reacties op mails.

Wel ontvangenis een mail dat volgende week (april j.l.) ons geld teruggestort zou worden.
Nog steeds niet gebeurd.

Daarna ontvingen een mail met de belofte dat wij in week 19 2022 benaderd zullen worden.
Tot heden wederom NADA.

RADAR kunnen jullie nog eens de druk opvoeren?

Dave J
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2022 10:45

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Dave J »

Ook hier benadeeld door Waldo.

September vorig jaar bakken besteld en helaas tot op heden niks mogen ontvangen.

Ook de welbekende standaard mailtjes gehad over week 17 uiterlijk antwoord en daarna week 19 als belofte met de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Uiteindelijk geannuleerd maar daar nooit een bevestiging van ontvangen.

Sinds dien is het e-mailadres uit de lucht en ook geen reactie op een ander e-mailadres van Waldo Products.

Ik ga aangifte doen van oplichting en mijn rechtsbijstand om hulp vragen.

Radar kunnen jullie nog eens een actie doen tegen Waldo? Ik meld me graag aan voor een collectieve aanpak.

Dave

Plaats reactie