Webshop Sneakin.nl betaalt klanten niet terug.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
carlokros
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2022 12:45

Webshop Sneakin.nl betaalt klanten niet terug.

Ongelezen bericht door carlokros »

Voordat je een bestelling plaatst bij de webshop sneakin.nl zou ik eerst een kijkje nemen bij de slechte reviews op trustpilot.

Ik heb ruim een maand geleden schoenen besteld bij Sneakin, deze website lijkt op het eerste oog betrouwbaar. Ik vermoed dat dit komt omdat ze een deel van de klanten wel leveren en daardoor deels positieve beoordelingen krijgen.
Maar als je een kijkje neemt op trustpilot dan kom je toch ook wat beoordelingen tegen van mensen die hun geld niet ontvangen. Dit valt daardoor minder op maar is denk ik wel het onderzoeken waard als dit een manier van onopvallend oplichten is.

Er zijn dus een tal van mensen die hun geld niet terugkrijgen, ik zeg neem geen risico en bestel hier niet!

Zie hier de reviews van mensen die hun geld niet ontvangen:
https://nl.trustpilot.com/review/www.sn ... om?stars=1

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Webshop Sneakin.nl betaalt klanten niet terug.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Na lang zoeken een KVK nummer gevonden. Geen adresgegevens en geen contactmogelijkheden gevonden. Oncontroleerbare reviews en een levertijd van 12 werkdagen. Hoezo komt dat betrouwbaar over? Zelfs in COVID tijd, waar ze mee schermen, doet geen enkele transporteur er bijna 3 weken over om vanuit Amsterdam iets te bezorgen ergens anders in Nederland.
Op het adres zit op n Chinese winkel, dat zegt denk ik wel genoeg.

carlokros
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2022 12:45

Re: Webshop Sneakin.nl betaalt klanten niet terug.

Ongelezen bericht door carlokros »

Uiteindelijk na lang wachten en geen reactie na 10 werkdagen mijn geld mogen ontvangen.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Webshop Sneakin.nl betaalt klanten niet terug.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mooi, ook weer opgelost.

Plaats reactie