Wie heeft ervaring met de webshop Koopjesklapper.nl?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
MiniRD

Wie heeft ervaring met de webshop Koopjesklapper.nl?

Ongelezen bericht door MiniRD »

Hallo allen,

Ik heb op 11 april 2021 een hefboom gekocht bij koopjesklapper.nl maar na meerdere e-mails nog altijd geen reactie mogen ontvangen.
Er staat helaas geen telefoonnummer op de site om te bellen.

Nu was ik op zoek naar andere mensen hun ervaring en zocht ik op reviews en kwam ik terecht bij sites als afscheidskorting en koopjes.store met allemaal dezelfde ervaring als ik. Zijn jullie hier bekend mee? Klinkt namelijk alsof er hier een link met elkaar is en dat ik kan fluiten naar m’n centjes...

Grt
Ruben
Laatst gewijzigd door Radar op 23 apr 2021 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

caruso

Re: Wie heeft ervaring met de webshop Koopjesklapper.nl?

Ongelezen bericht door caruso »

Ah, weer iemand die niet van tevoren de site checkt...
Echte dropshipper die de rotzooi op jouw naam in China bestelt. Ik denk dat je het ooit nog wel ontvangt ....en na 20 seconden is het stuk..

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Deze site valt nog mee. Er is gewoon een vestigingsadres in Nederland, er is bekend wie de ondernemer is (incl. KvK-nummer), dus dat had zat slechter gekund. Het is wel gewoon een dropshipper natuurlijk, dus al teveel moet je niet verwachten van het product.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

7 dagen per week aan het werk, een Outlook mail adres op de homepage en een heel ander mailadres in de algemene voorwaarden, adres is een woonhuis en de naam in de KVK lijkt niet op deze webshop. Overigens is het stukje identiteit van de overnemer een copy past van een andere site.
Op het oog lijkt het dus ook niks. Ook voor u leergeld, net zoals bij al uw voorgangers van de honderden eerder genoemde dropshippers.

Plaats reactie