LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zichttermijn

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
bandit25044
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2012 15:59

Zichttermijn

Ongelezen bericht door bandit25044 »

Ik heb 13-6-17 (21: 16) bij MaxICT een artikel voor vaderdag gekocht, dat volgens de website op voorraad was , met 1 tot 3 dagen levertijd. Ik ben zzp'er en ben overdag niet thuis, dus heb ik hem op de zaak laten afleveren en dat kon alleen als ik een zakelijk account aanmaakte.
Er stond op de website en bij de bevestiging "Uw orderoverzicht: Levertijd: 1-3 werkdagen "

Ik hoorde maar niets, waarna ik 16-6-17 zelf maar gebeld heb. Ze zouden de status later doorgeven en toen werd mij later die dag per email medegedeeld dat de levertijd plotseling 10 dagen later werd! (26-6-17 )
"Middels deze mail willen wij u er van op de hoogte brengen dat er een wijziging heeft plaats gevonden omtrent de levertijd(en) van uw ordernummer ...... Uw artikel(en): Comfort Takkenschaar StarCut 160 BL, verwachte levertijd: 26-06-2017"

Vervolgens heb ik vandaag 19-6-17 medegedeeld dat ik de order wil annuleren omdat hij niet meer nodig is. De levertijd klopte immers niet en het artikel was helemaal niet op voorraad.

Toen kreeg ik dit bericht:
"Helaas kunnen wij de order niet voor u annuleren. Het product is reeds verzonden.
Wij zullen het product dus uitleveren en u zult zo spoedig mogelijk een verzendbericht ontvangen".

Ik heb vervolgens vandaag gebeld en nu zeggen ze dat ze eigenlijk bedoelen dat de order vanuit de leverancier naar hun verzonden is en annuleren en ook later herroepen / terugsturen niet kan omdat ik zakelijk klant ben en ik een afname verplichting heb.