LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zilverkaars

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: zilverkaars

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Kees2850 schreef:
14 mei 2020 09:40
Bob Schurkjens schreef:
14 mei 2020 09:34
Wel of geen leverschade doet er niet toe omdat zilverkaars niet werkt tegen overgangsklachten. De discussie over bijwerkingen is daarmee niet relevant......
Wel goed lezen wat TS schrijft en vraagt @Bob. De vraag van TS is juist waarom middelen waarin zilverkaars zit mogen worden gebruikt omdat die leverschade zouden veroorzaken. @berndv gaf daar antwoord op via die link naar die studie.
[Tekst verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 14 mei 2020 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Op de persoon spelen

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: zilverkaars

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik zal Kees dan bij uitzondering even helpen. Misschien had hij op moment van plaatsen niet veel tijd maar wilde wel reageren. Hij wil nu dus toch de bronnen van zijn beweringen plaatsen. Ik ben benieuwd.
Zeker omdat de aanhangers van ahum "alternatieve" geneeswijze nog wel eens met vage bronnen komen waarin de door hen zo gehate "big pharma" zo genaamd ontmaskerd worden.
Edit: Kees heeft de bronnen inmiddels geplaatst zie ik

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: zilverkaars

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik zie allemaal links van Kees naar informatie die zou moeten aantonen dat de reguliere behandeling van overgangsklachten discutabel zou zijn.

Maar wat heeft dat te maken met de vraag van topicstarter? Het ging toch over zilverkaars?

Lowieze
Berichten: 6546
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: zilverkaars

Ongelezen bericht door Lowieze »

Bob Schurkjens schreef:
14 mei 2020 10:17
Ik zie allemaal links van Kees naar informatie die zou moeten aantonen dat de reguliere behandeling van overgangsklachten discutabel zou zijn.

Maar wat heeft dat te maken met de vraag van topicstarter? Het ging toch over zilverkaars?
Misschien omdat zilverkaars een bestanddeel is van Ymea, wat wel gebruikt wordt om hevige overgangsklachten tegen te gaan?
Als er geen reacties geplaatst mogen worden in relatie tot het onderwerp, dan weet ik nog wel een paar topics waarin geveegd mag worden.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: zilverkaars

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ymea is ook een kwakmiddel. Waar gaat het nog over?

Google maar eens: https://www.google.com/search?ei=XAO9Xo ... s-wiz-serp

Het is van alle tijden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: zilverkaars

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Na een overdosis Whisky om te voorkomen dat een Gerechtsdeurwaarder hierop beslag gaat leggen
is de schade van Zilverkaars nihil en niet meer aantoonbaar!

Of mag ik de Glen Talloch Very Old rustiger opmaken?

Scotch Whisky bevalt mijn prima. Crammond & Sons sturen regelmatig voldoende naar mijn Kot.
Ik heb een sterk vermoeden dat de Zilverkaars van die rare Vogel nauwelijks leverschade kan opleveren in mijn geval.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: zilverkaars

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bedankt voor uw on-topic bijdrage kkt :roll:

Gesloten