LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belevenissen.nl cadeaubon datum boeken

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
roy.den-burger
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2021 10:16

Belevenissen.nl cadeaubon datum boeken

Ongelezen bericht door roy.den-burger »

Misschien kan iemand mij helpen.

Ik heb vorig jaar in Augustus een bon van belevenissen.nl cadeau gekregen. Deze is een jaar geldig en verloopt nu dus op 23-7-2021.
Vorig jaar is de geboekte datum door de bekende omstandigheden al niet door gegaan.

Ik kan een datum boeken voor de belevenis waar ik de bon voor heb gekregen, maar deze data liggen pas na het verstrijken van de datum (eerste mogelijkheid is in september). Ik mag dus niet boeken voor deze data. Ik kan de bon verlengen, maar dit kan pas 2 maanden voor de einddatum dus op 23-5-2021. De kans is echter dat in mei alle data wederom volgeboekt zijn en ik dus wederom geen gebruik kan maken van de bon.

Belevenissen.nl weigert de bon nu al te verlengen zodat ik kan boeken en ook kan ik geen geld terug vragen zodat ik direct bij het bedrijf kan boeken. ze blijven verwijzen naar de algemene voorwaarden, buiten het feit dat dit erg klantonvriendelijk is (ik wil gewoon een datum vastleggen namelijk) vraag ik mij ook af of dit belevenissen.nl dit wel mag doen.

weet iemand een weg welke ik kan bewandelen? alle tips zijn welkom.

Emcede
Berichten: 302
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: Belevenissen.nl cadeaubon datum boeken

Ongelezen bericht door Emcede »

Gewoon rustig afwachten en je iets na 23 mei melden.

Van de website:
Corona: Geldigheid cadeaubon
Een cadeaubon is geldig tot de opgegeven vervaldatum. Verloopt de geldigheidsduur van je cadeaubon echter binnen 2 maanden en kun je niet terecht bij de organisator? Neem dan contact met ons op. Vermeld hierbij het ordernummer van je cadeaubon(nen). Neem dus alleen contact op als je cadeaubon binnen 2 maanden verloopt. Wij kunnen cadeaubonnen alleen verlengen binnen de geldigheidstermijn en als de organisator het arrangement op dat moment niet kan uitvoeren i.v.m. corona.

Gesloten