Belvilla annuleert zelf, maar zegt dat jij hebt geannuleerd

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Belvilla annuleert zelf, maar zegt dat jij hebt geannuleerd

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je loopt vooruit op de zaak.

NeoDutchio
Berichten: 12308
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Belvilla annuleert zelf, maar zegt dat jij hebt geannuleerd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
04 dec 2020 09:54
Je loopt vooruit op de zaak.
Een reisrestrictie staat los van het gehuurde. TS heeft geen pakketreis geboekt. TS heeft het gehuurde niet betaald omdat de gedachte er was dat de reis niet kon door gaan. Dat is hetzelfde als het gehuurde niet betalen omdat de auto kapot kan gaan, de piloten kunnen staken en de trein kan ontsporen. Het een heeft niets te maken met het ander.

Jos van Calsteren
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2020 12:05

Re: Belvilla annuleert zelf, maar zegt dat jij hebt geannuleerd

Ongelezen bericht door Jos van Calsteren »

Misschien voor de reageerders leuk om te weten, ik heb inmiddels mijn zaak tegen Belvilla gewonnen. De Geschillencommissie Reizen heeft Belvilla om een reactie gevraagd op mijn claim, maar Belvilla heeft niet gereageerd. Waarop de commissie mij in het gelijk heeft gesteld. Ik ga er maar vanuit dat Belvilla even door een jurist naar mijn claim heeft laten kijken en dat die vervolgens heeft geadviseerd er geen tijd en geld meer aan te besteden. Omdat ik gewoon in mijn recht sta. Als je me een berichtje stuurt stuur ik je de uitspraak van de Geschillencommissie.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Belvilla annuleert zelf, maar zegt dat jij hebt geannuleerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jos van Calsteren schreef:
13 aug 2021 09:06
Misschien voor de reageerders leuk om te weten, ik heb inmiddels mijn zaak tegen Belvilla gewonnen.
Goed nieuws. Gefeliciteerd! Soms heb je de juridische route helaas nodig. Jablan voorspelde dat al in november 2020 ;)
Jablan schreef:
26 nov 2020 17:51
Heren forummers, wat is de juridische weg ook al weer? Alleen die helpt nog bij BelVilla.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Belvilla annuleert zelf, maar zegt dat jij hebt geannuleerd

Ongelezen bericht door thecure »

Netjes om nog na al die tijd een terugkoppeling te geven. Dat zien we helaas vaak anders. Bedankt!

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Belvilla annuleert zelf, maar zegt dat jij hebt geannuleerd

Ongelezen bericht door alfatrion »

Goed nieuws dus. Ik heb gezocht bij de geschillencommisie maar de uitspraak is (nog) niet gepubliceerd.

Gesloten