LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestway Lay-Z-Spa werkt niet

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Rekha
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2020 09:33

Bestway Lay-Z-Spa werkt niet

Ongelezen bericht door Rekha »

Bestway Lay-Z-Spa aangekocht 3 weken geleden via een tussen leverancier. Alles werkt behalve de bubbels. Tussen leverancier verwijst ons naar Bestway. Bestway Nederland, telefoonnummer bestaat niet. Dan maar Bestway België gebeld. We moeten mailen. Gedaan, krijgen keurig een email terug dat dossier is aangemaakt. Maar vervolgens niks. Bestway Nederland en Bestway privé een mailtje gestuurd via Facebook. Weer geen reactie. Toen op de Facebook pagina's. Niks. Instagram, ook geen reactie. Wat nu? Jacuzzi leeg laten lopen en retour sturen? Meer kosten maken? Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken? BVD!!

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestway Lay-Z-Spa werkt niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, de verkoper is en blijft altijd het eerste aanspreekpunt. Geen idee wat u met een tussenleverancier bedoeld, maar een normale verkoper lost dit op. Met Bestway Nederland of België hebt u niets te maken. Sterker, als uw tussenleverancier dit via grijze import verkoopt, dan hebben zij wel de lasten, maar niet de lusten.

Simpelweg de verkoper aangeven dat hij het moet oplossen en dat anders de koop ongedaan gemaakt zal worden.

mr. Monique Ferwerda
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 apr 2020 09:29
Contacteer:

Re: Bestway Lay-Z-Spa werkt niet

Ongelezen bericht door mr. Monique Ferwerda »

Ik kan alleen maar onderstrepen het bovenstaande: u dient verkoper aan te spreken dat hij u een gebrekkig product heeft verkocht. U hebt recht op kosteloos herstel of vervanging . Wellicht kan er een persoon ter plaatse beoordelen of de technische onderdelen wel naar behoren werken.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bestway Lay-Z-Spa werkt niet

Ongelezen bericht door berndv »

Rekha schreef:
12 mei 2020 09:42
Bestway Lay-Z-Spa aangekocht 3 weken geleden via een tussen leverancier. Alles werkt behalve de bubbels. Tussen leverancier verwijst ons naar Bestway.
Dan is die tussenleverancier nalatig. Waar heeft u deze gekocht? Diegene moet zorgen dat het probleem opgelost wordt en niet u opschepen met een onbereikbaar bedrijf. Hoe die partij dit oplost is niet uw zaak, en of bestway de leverancier hierin wel of niet te woord staat is ook niet uw zaak. U heeft een overeenkomst met de verkoper, en de verkoper moet zorgen dat u een deugdelijk product heeft.

Gesloten