LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Ticketbar

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Max.sch
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2018 07:18

Ervaring met Ticketbar

Ongelezen bericht door Max.sch »

Hallo
Heeft iemand ervaring met de site ticket bar ?
Voor het bestellen van tickets voor leuke dingen in zowel Nederland als het buitenland
Wil weten of die site veilig is
Gr Max
Laatst gewijzigd door Radar op 08 feb 2018 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Ervaring met Ticketbar

Ongelezen bericht door mahadma »

Je moet goed engels kunnen lezen en schrijven denk ik. Ziet er behoorlijk buitenlandsch uit! Ik zo mijn geld er niet op zetten.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ervaring met Ticketbar

Ongelezen bericht door sjohie »

Het is een buitenlands bedrijf, waar Rokin Group Internacional S.L. lijkt op iets Spaans, maar eea is gevestigd in Andorra, hmm. Ticketprijs voor het rijksmuseum in Amsterdam is 17,50 bij ze, wat deze ook bij het rijksmuseum zelf kost op hun site, alleen betaal je hier nog 4 euro servicekosten. Da's dus al niet goedkoper. Betalen kan alleen vooruit op diverse manieren, wel met bijvoorbeeld een creditcard, wat bij gedonder betekent dat je via een betwistte transactie relatief gemakkelijk je geld terug kan krijgen. Ik zou er ook niet aan beginnen.

Max.sch
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2018 07:18

Re: Ervaring met Ticketbar

Ongelezen bericht door Max.sch »

Maar als je tickets koopt daar zijn ze wel echt?

Hubertlilly
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2018 21:02

Re: Ervaring met Ticketbar

Ongelezen bericht door Hubertlilly »

:) heb meerderen keer alles ik op stedentrip ga tickets bij ze gekocht. Nooit probleem mee gehad.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Ervaring met Ticketbar

Ongelezen bericht door renewouters »

Ik heb nog niets kunnen ontdekken waarom je daar tickets zou moeten kopen. Wat voegen ze toe aan de reguliere manier van tickets bestellen?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ervaring met Ticketbar

Ongelezen bericht door sjohie »

Max.sch schreef:Maar als je tickets koopt daar zijn ze wel echt?
Niet altijd lees ik hier, en hier.

Consument 1958
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2018 14:37

Re: Ervaring met Ticketbar

Ongelezen bericht door Consument 1958 »

WAARSCHUWING: Ik bestelde 1 juli tickets bij Ticketbar, betaalde (deze betaling werd ook aantoonbaar afgeschreven) en ontving niets.
Herhaaldelijk gemaild, geen reactie. Vier keer gebeld en vier keer was het bedrijf niet bereikbaar ( ). Ik denk zomaar dat ik niet de enige ben.
Het bedrijf zegt deel uit te maken van 'de Rokingroep' maar is niet anders te traceren dan als gevestigd in Andorra ( ).
Mijn advies: bestel geen tickets via Ticketbar. Nu niet en nooit niet.

Roob11
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 okt 2018 15:41

Re: Ervaring met Ticketbar

Ongelezen bericht door Roob11 »

Ticketbar zou ticketmaffia moeten heten. Verschuolen zich achter terms and conditions and bieden geen enkele mogelijkheid om je te helpen. Ja, als je nog eens betaald. Niet boeken hier!!!

Gesloten