LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flywise Etos

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
NinaARC
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2019 16:24

Flywise Etos

Ongelezen bericht door NinaARC »

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb onlangs een aankoop gedaan van 2 vouchers twv 135,- bij Etos van Flywise. Nu word er, als ik een boeking wil maken en naast mijn partner waarmee ik reis wil zitten verwacht dat ik 12,50 extra betaal, terwijl dat bij een reguliere reis ook niet hoeft. Verder heb ik andere reviews gelezen over Flywise en wil ik liever al met al annuleren, want ik ben in de tussentijd al van het kastje naar de muur gestuurd, waardoor de data waarop ik kon reizen überhaupt verstreken zijn.

Ik heb nog geen officiële boeking gemaakt. Enkel de vouchers aangeschaft. Mijn vraag is of ik het bedrag op een bepaald manier terug zou kunnen krijgen. Het is namelijk zo dat ik dit bedrag echt met moeite bij elkaar heb gesprokkeld als arme student.

Ik hoor graag wat u mogelijk acht!

Vriendelijke groet,

Afranina Cruden.

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Flywise Etos

Ongelezen bericht door BL2 »

Of je het geld kunt terugkrijgen kan je het beste aan Etos of Flywise vragen, ben bang van niet.
Misschien voor het kopen eerst in deze reisclub moeten verdiepen.
Overigens is het tegenwoordig redelijk normaal dat je zelfs voor naast elkaar willen zitten, extra moet betalen.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Flywise Etos

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als ik op de site van Flywise kijk, moet iedereen € 12,50 bijbetalen om naast elkaar te kunnen zitten.

Dus maar boeken wanneer u wel kunt.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Flywise Etos

Ongelezen bericht door Lowieze »

In de voorwaarden van Etos staat duidelijk dat er geen restitutie van de vouchers plaats zal vinden. Dus uw geld terug krijgen zal niet gaan.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Flywise Etos

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Zeker bij low budgettickets en dito vliegtuigmaatschappijen moet je overal voor bijbetalen. Het is echt niet vreemd om te betalen om naast elkaar te zitten. Vaak zijn het de rustige dagen waar dit soort acties gehouden worden met een beperkte beschikbaarheid. U hebt er voor gekozen om eerst te kopen en daarna pas te kijken. De omgekeerde wereld.
Geen idee waar u heen wilt vliegen, maar binnen Europa is vaak maar een uurtje of 2 vliegen. Zo lang kunnen uw partner en u toch wel even gescheiden zitten als u die paar euro wilt besparen?

Gesloten