Fotograaf valt lastig na negatieve recensie

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
ZeerPrivé

Re: Fotograaf valt lastig na negatieve recensie

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 11 aug 2019 13:18

@NoNo123: nee, géén boswandeling, karma weet je wel? Snelweg ook maar even van weg blijven.

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 11 aug 2019 13:19

ZeerPrivé schreef:
11 aug 2019 13:12
Mijn energie komt uit het feit dat ik mijn partner hier gister huilend en wanhopig naast mij heb zitten n.a.v. het zoveelste vervelende bericht van de fotograaf over zaken die totaal niets met deze zaak te maken hebben.
Ach gossie, en ze had jouw slappe schouder nodig? Nou daar voel je je vast meer man door....🤮🤮
Bedankt voor je reactie. Heb jij tips of ideeën hoe we deze zaak tot een bevredigend einde kunnen brengen ? Of moet ik het normaal vinden dat als je een klacht / negatieve review doet als consument tegen aan bedrijf je er vanuit moet gaan dat dit bedrijf dan contact opneemt met jouw werkgever ?

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 11 aug 2019 13:21

scontra schreef:
11 aug 2019 13:14
André Eizinga schreef:
11 aug 2019 13:09

De aangifte die ik heb gedaan, gaat over het feit dat er contact wordt opgenomen met de werkgever van mijn partner n.a.v. een klacht richting de fotograaf
Misschien heb ik iets gemist in het bijna onnoemelijke aantal bijdragen, maar hoe kan deze fotograaf nu weten waar uw partner werkt !!
Dat heeft ze gevonden op de Facebook pagina van mijn partner.

scontra

Ongelezen bericht door scontra » 11 aug 2019 13:27

Hebben de kibbelende klanten wel eens gehoord van "de strijdbijl begraven" ??

JA, mooi zo en dan wordt het nu de hoogste tijd om dat maar eens te gaan doen !!

Ik stel voor om dit dan in/op het "Kootwijkerzand" te doen en meldt mij, geheel op vrijwillige basis, als getuige van deze tussen volwassenen overeengekomen handreiking !!!
Laatst gewijzigd door scontra op 11 aug 2019 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Kees2850

Ongelezen bericht door Kees2850 » 11 aug 2019 13:28

@Andrei Eisinga hoe hier nog een oplossing voor te vinden weet ik ook niet zo snel. Daarvoor is het al teveel geëscaleerd. Maar in ieder geval niet alles hier op dit openbaar forum dumpen.
Als mijn partner zoiets zou doen dan zou die ook wel een probleem hebben met mij. En niet alleen de fotografe.
Ik zou RADAR vragen alles hier weg te halen. En hopen dat fotografe jou / jullie niet gaat aanklagen.
Je hebt dit vuurtje zelf aangestoken.

grun

Ongelezen bericht door grun » 11 aug 2019 13:53

André Eizinga schreef:
11 aug 2019 13:19
Heb jij tips of ideeën hoe we deze zaak tot een bevredigend einde kunnen brengen ?
Ik zou het laten rusten. Wij kunnen je hier verder niet bij helpen.

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 11 aug 2019 13:57

Bij deze wil ik een ieder bedanken voor zijn of haar bijdrage. Ik zal het advies opvolgen en verder niks meer posten. Ik heb Radar een mail gestuurd met het verzoek dit topic te sluiten of verwijderen, aangezien we hier niet veel verder mee komen. Ik hoop dat dit verhaal nog op een bevredigende manier kan worden afgesloten, ben alleen bang dat dit niet lukt. Mocht hier door justitie nog aandacht aan besteed worden dan zie ik dat positief tegemoet. Mocht er nog oprechte belangstelling zijn naar de afloop van deze zaak dan kan dat kenbaar gemaakt worden door mij een privé bericht te sturen. Nogmaals bedankt en succes verder.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar » 11 aug 2019 14:02

Beste forumgebruikers,

We denken dat beide kanten van het verhaal nu voldoende belicht zijn en er genoeg antwoorden door de community gegeven zijn. We zullen het topic daarom sluiten, maar wel laten staan om andere mensen die in de toekomst in een vergelijkbare situatie terechtkomen, hulp te kunnen bieden.

Om te voorkomen dat het topic ten onrechte schade aan het bedrijf in kwestie toebrengt, is de naam van het bedrijf uit de titel verwijderd en is er een duidelijke link naar het weerwoord van het bedrijf bovenaan de TS geplaatst. Verder zullen we de naam van het bedrijf uit de TS verwijderen en Google vragen de pagina opnieuw te indexeren, zodat dit topic niet meteen verschijnt als je op de bedrijfsnaam zoekt.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

Gesloten