Fotograaf valt lastig na negatieve recensie

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
moederslink

Re: Fotograaf valt lastig na negatieve recensie

Ongelezen bericht door moederslink » 10 aug 2019 22:13

Andre, ik zou graag alles in chronologische volgorde willen lezen, dus vanaf die shoot in maart tot heden.
Het is mij volkomen onduidelijk waarom een professionele fotograaf zomaar dan de baas van je partner( die ontevreden was ) gaat benaderen met gestook en hoe kent zij deze werkgever en welk belang heeft zij hierbij?
Dit alles schaadt haar business dan toch ook?

Ik heb het gevoel dat er veel meer is gebeurd in de afgelopen 5 maanden dan wat er nu even zo wordt verteld.
Ik begrijp niets van deze escalatie .
En misschien reageert Ellis nog hier op Radar.
Nu horen we het alleen van uw kant .

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 10 aug 2019 22:15

Theotrucker schreef:
10 aug 2019 17:02
Ik zie dit ontaarden in een ouderwetse................. Vul maar in.
Helaas wel... Jammer dat het zover moet komen

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 10 aug 2019 22:17

moederslink schreef:
10 aug 2019 22:13
Andre, ik zou graag alles in chronologische volgorde willen lezen, dus vanaf die shoot in maart tot heden.
Het is mij volkomen onduidelijk waarom een professionele fotograaf zomaar dan de baas van je partner( die ontevreden was ) gaat benaderen met gestook en hoe kent zij deze werkgever en welk belang heeft zij hierbij?
Dit alles schaadt haar business dan toch ook?

Ik heb het gevoel dat er veel meer is gebeurd in de afgelopen 5 maanden dan wat er nu even zo wordt verteld.
Ik begrijp niets van deze escalatie .
En misschien reageert Ellis nog hier op Radar.
Nu horen we het alleen van uw kant .
Ik zal inderdaad het verhaal eens helemaal van begin tot het eind op papier zetten. Toch is het niet veel anders dan in mijn verhaal geschetst. De fotograaf heeft gekeken op het Facebook profiel van mijn partner en heeft toen zonder reden besloten de werkgever bij dit conflict te betrekken.

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 10 aug 2019 22:19

mahadma schreef:
10 aug 2019 18:57
Je krijgt 35 digi bestanden/foto's + 4 x A4 = 20 x 30 cm afdruk voor € 35,00 inclusief btw. Zeker met kleine(re) (en mogelijk nog niet luisterende kids qua leeftijd), kinderen of babies mag je blij zijn dat er 4 echt goede foto's uit een serie komen.
Apart, wie heeft het over de prijs gehad ? En over de aanbieding die wij hebben aanvaard ?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 10 aug 2019 22:20

Ach ja Facebook. Maar ook ik werk bij die fotograaf. :mrgreen: Dus ook dicht bij het vuur.

Man, man wat een drukte om niks.

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 10 aug 2019 22:24

Beste mensen, ik heb geprobeerd om overal een reactie op te geven. Het blijft mijn inziens niet normaal dat als je als consument niet tevreden bent over een bedrijf dat dit bedrijf dan vervolgens contact opzoekt met de werkgever van de consument. Daarnaast allerlei vervelende berichten stuurt en de foto's van onze kinderen verspreid op het internet. Helaas verneem ik vanuit privé dat vanuit de hoek van de fotograaf nu reacties worden geplaatst en ik dus niet meer goed weet op wie ik reageer. Mocht iemand mij nog tips of advies kunnen geven dan graag middels een privé bericht. Ik vind het zeer betreurenswaardig dat de fotograaf niet met eigen naam een reactie plaats of ingaat op de zaak.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 10 aug 2019 22:27

Ach ja, Lady, wat denk je ervan, zullen we de buren van de TS ook even lastig gaan vallen? Of briefjes over de TS in de supermarkt gaan hangen? Daar ben ik tenslotte ook werkzaam.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 10 aug 2019 22:30

Als deze fotografe vanuit zichzelf de werkgever van uw partner benadert , gaat dat alle perken te buiten uiteraard.

Maar ik hoor ook graag de andere kant...

Wat een kluwen.....wat een rare chaotische ontwikkeling zo, bah!
Ik heb verder niets meer toe te voegen......

PS: geloof mij nu maar ...niemand van de reagerende forummers is gerelateerd aan deze Ellis en haar fotobusiness.
Dat is allemaal flauwe kul om even te stangen , dus neem dat niet serieus :!:

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 10 aug 2019 22:35

witte angora schreef:
10 aug 2019 22:12
Blijf maar liever inhoudelijk, André... de meeste forummers hier werken zo ongeveer bij alle bedrijven die hier de revue passeren, ik ook...

Trouwens, ik ben ook in dienst bij de werkgever van je partner, geef les op de school van je kind, en last but not least: ik ben ook in dienst van alle supermarkten waar jullie boodschappen doen. :lol:
Hahaha druk bestaan zal je hebben. Ik denk dat het voor de iets ontwikkelde lezer nu wel duidelijk is wie je bent en dat je precies laat zien waarom ik dit hier op dit forum heb geplaatst. Wat mij betreft sta je nu wel buitenspel in deze discussie mits je onder eigen naam eens een reactie durft te geven....

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 10 aug 2019 22:39

André, je hebt geen idee hoe je voor schut staat... ik ben Ellis niet, ik ken Ellis niet, ik had nog nooit van Ellis gehoord, ik ben gewoon een forummer hier met zo'n 19000 berichten. Niks meer, niks minder, niks anders.

Je mag van mij iets anders geloven... je doet je best maar, bij de rechter kom je er wel achter, niet waar?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 10 aug 2019 22:41

Andre ga niet lopen katten op een individuele forummer.

Er wordt nl zo ontzettend vaak gezegd door een poster dat dat wij wel allemaal voor dat betreffende bedrijf zullen werken
als een debat ontspoort . :roll:
Daar word je op een gegeven moment zat van en dan worden er juist grappen over gemaakt.
Dus nogmaals...laat dat verder svp los. Niemand werkt voor deze Ellis!!
Laatst gewijzigd door moederslink op 10 aug 2019 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 10 aug 2019 22:44

Toch, moederslink, is het frappant hoe het hier tussen mij en deze André ineens uit de hand loopt.

Misschien dat André en partner toch nog maar even in de spiegel moeten kijken om te zien of ze niet een heel, heel klein beetje zelf schuld hebben aan de ruzie tussen hen en die Ellis.

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 10 aug 2019 22:54

witte angora schreef:
10 aug 2019 22:39
André, je hebt geen idee hoe je voor schut staat... ik ben Ellis niet, ik ken Ellis niet, ik had nog nooit van Ellis gehoord, ik ben gewoon een forummer hier met zo'n 19000 berichten. Niks meer, niks minder, niks anders.

Je mag van mij iets anders geloven... je doet je best maar, bij de rechter kom je er wel achter, niet waar?
Bedankt voor je zeer interessante en niets toevoegende commentaar. Het voelt goed dat ik jouw een goede dag bezorgt hebt en je je weer nuttig hebt gevoelt vandaag.

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 10 aug 2019 22:57

witte angora schreef:
10 aug 2019 22:44
Toch, moederslink, is het frappant hoe het hier tussen mij en deze André ineens uit de hand loopt.

Misschien dat André en partner toch nog maar even in de spiegel moeten kijken om te zien of ze niet een heel, heel klein beetje zelf schuld hebben aan de ruzie tussen hen en die Ellis.
Nou ja, interessant is het in elk geval. Van enige moraliteit is hier helaas geen sprake.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 10 aug 2019 23:00

Voor een goede dag heb ik ben ik toch echt niet afhankelijk van een onbekende die op een forum een hetze ontketent tegen een andere onbekende, sorry hoor...

Maar nu ga ik echt nokken, ik begin 'Ellis-neigingen' te krijgen, als ik zo lees wat je over haar schrijft...

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 10 aug 2019 23:01

moederslink schreef:
10 aug 2019 22:41
Andre ga niet lopen katten op een individuele forummer.

Er wordt nl zo ontzettend vaak gezegd door een poster dat dat wij wel allemaal voor dat betreffende bedrijf zullen werken
als een debat ontspoort . :roll:
Daar word je op een gegeven moment zat van en dan worden er juist grappen over gemaakt.
Dus nogmaals...laat dat verder svp los. Niemand werkt voor deze Ellis!!
Je hebt helemaal gelijk. Toch vind ik het verwerpelijk dat wanneer je een serieus probleem wilt aankaarten er op deze manier mee omgegaan wordt. Ik heb zelden of nooit een conflict, maar vindt hoe deze fotograaf zich heeft opgesteld en heeft gehandeld niet normaal.

André Eizinga

Ongelezen bericht door André Eizinga » 10 aug 2019 23:03

witte angora schreef:
10 aug 2019 23:00
Voor een goede dag heb ik ben ik toch echt niet afhankelijk van een onbekende die op een forum een hetze ontketent tegen een andere onbekende, sorry hoor...

Maar nu ga ik echt nokken, ik begin 'Ellis-neigingen' te krijgen, als ik zo lees wat je over haar schrijft...
hahahah slaap lekker, erg vermakelijk ben je in elk geval wel :lol:

trail46

Ongelezen bericht door trail46 » 10 aug 2019 23:05

En maar doorgaan met dat gedram. witte angora is iemand die bijna 20.000 berichten op dit forum plaatste en vele bezoekers heeft geholpen en dat al sinds 2009 !! Er is dus geen enkele reden om w.a te beschuldigen of zelfs maar suggereren dat deze iets met die fotografe van doen heeft. Je komt op dit forum behoorlijk onsympathiek over met je kinderachtige beschuldigingen. Veel sterkte , wat je met dit rare gedrag echt nodig zal hebben.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 10 aug 2019 23:10

André Eizinga schreef:
10 aug 2019 22:57
Van enige moraliteit is hier helaas geen sprake.
Sorry? Ik heb met fatsoen gereageerd en ik heb zeker een moreel kompas.
Ik ga me verder niet mengen in geruzie.
Mensen kunnen ook moe zijn of geïrriteerd , niet erop ingaan is vaak het beste , vanuit beide kanten !
Houdt u zich verder dan ook bij uw onderwerp svp.

En wat betreft uw conflict met deze Ellis :
ik lees dan nog wel graag uw tijdlijn van de afgelopen 5 maanden.
Wie heeft wat gezegd , gedaan en wanneer....

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma » 10 aug 2019 23:12

André Eizinga schreef:
10 aug 2019 22:19
mahadma schreef:
10 aug 2019 18:57
Je krijgt 35 digi bestanden/foto's + 4 x A4 = 20 x 30 cm afdruk voor € 35,00 inclusief btw. Zeker met kleine(re) (en mogelijk nog niet luisterende kids qua leeftijd), kinderen of babies mag je blij zijn dat er 4 echt goede foto's uit een serie komen.
Apart, wie heeft het over de prijs gehad ? En over de aanbieding die wij hebben aanvaard ?
Effe simpel op de site de foto's bekijken, dan kom je ergens onderaan dit aanbod tegen. Als dit "open en bloot" op de site staat, waarom zou u dan niet van "een aanbieding" gebruik gemaakt hebben. U zal (naar ik aanneem) ook wel slim genoeg zijn om alles op de site te bekijken en te lezen, als u dan twee keer een heel uur gaat rijden, passeert u menig fotograaf. O ja, ik werk, wonende in zuid-zuid Limburg natuurlijk ook bij deze fotograaf, zou overigens best kunnen, per slot is het maar 340 km heen en 340 km per dag heen en weer rijden. Ik ben vakfotograaf, pas 35 jaar. Toch wil ik nog één ding weten, wat was de reden van "ontevreden" zijn? Dit is mij volstrekt onhelder, zonder omschrijving. Ik heb zelf meerdere keren of een opdracht niet gedaan of afgebroken omdat de kinderen gewoon niet te hanteren waren, tenzij je foto's van huilende of vervelend kijkende kids mooi vindt, wat niet vreemd is na een uur autorijden. Wordt trouwens een mooie rechtszaak straks, u gaat verliezen en kosten krijgen, of de fotograaf die krijgt zal afhangen van wat de bewijzen van u zijn èn hoe de rechter er tegenaan kijkt. Een typisch geval van van een pas geboren mug 25 kudde's olifanten maken. Dan heb je nooit winnaars, altijd verliezers.
Laatst gewijzigd door mahadma op 10 aug 2019 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten