LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen airmiles aangeboden door reisbureau?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
RoelMiddeljans2
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2018 19:28

Geen airmiles aangeboden door reisbureau?

Ongelezen bericht door RoelMiddeljans2 »

Reisburo Mukro in Krommenie heeft mij nooit geinformeerd over airmiles, terwijl ik al 15 jaar KLM vlieg. Excuses of tegemoetkoming heb ik nog gezien. Komt dit bekend voor?
Laatst gewijzigd door Radar op 09 mei 2018 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geen airmiles aangeboden door reisbureau?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bedoeld dat u geen airmiles kon inwisselen of kon sparen? Airmiles inwisselen en sparen kan bij KLM, niet bij een reisbureau.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Geen airmiles aangeboden door reisbureau?

Ongelezen bericht door newmikey »

RoelMiddeljans2 schreef:Reisburo Mukro in Krommenie heeft mij nooit geinformeerd over airmiles, terwijl ik al 15 jaar KLM vlieg. Excuses of tegemoetkoming heb ik nog gezien. Komt dit bekend voor?
Waarom zou een reisburo u moeten informeren over airmiles? Dat slaat als een tang op een varken!

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Geen airmiles aangeboden door reisbureau?

Ongelezen bericht door Moneyman »

RoelMiddeljans2 schreef:Reisburo Mukro in Krommenie heeft mij nooit geinformeerd over airmiles, terwijl ik al 15 jaar KLM vlieg. Excuses of tegemoetkoming heb ik nog gezien. Komt dit bekend voor?
Wat zegt het reisbureau? De vraag gewoon even stellen kan heel verhelderend zijn...

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Geen airmiles aangeboden door reisbureau?

Ongelezen bericht door renewouters »

Bedoel je de airmiles die je bij winkels kunt sparen of de Flying blue miles van KLM? Zelfs als het reisburo je niet op die laatste had geattendeerd had je daar genoeg over kunnen vinden in het in-flight magazine die je in die 15 jaar ongetwijfeld wel eens hebt doorgebladerd.

[offtopic bijdrage door Moderator verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 10 mei 2018 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door Moderator. Reden: offtopic

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Geen airmiles aangeboden door reisbureau?

Ongelezen bericht door Radar »

De Moderator ziet dat er in dit forumtopic veel offtopic gediscussieerd wordt. Wij vragen u om ontopic te blijven, anders kan de Moderator overgaan tot sluiting van het onderwerp.

Gebruikers die offtopic berichten plaatsen riskeren bovendien een waarschuwing of verbanning.

Gesloten