LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen geld terug van Walibi maar 50% korting op kaartjes 2021

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Jetjuh-70
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2017 09:21

Geen geld terug van Walibi maar 50% korting op kaartjes 2021

Ongelezen bericht door Jetjuh-70 »

Voor 23 en 24 oktober had ik voor 3 personen kaartjes voor de haloween fright night. Dat ging zoals bekend is vanwege covid-19 niet door, maar het park was wel open. Er kon dus tot 18.00 u gebruikt gemaakt worden van de kaartjes. Ik wil nu voor die 5 uur dat we geen gebruik hebben kunnen maken van het park maar wel betaald hebben mijn geld terug. Echter krijg je nu 50% korting op kaartjes voor 2021. Maar nu geloof je toch niet dat we na dit jaar al 2 dagen te zijn geweest weer naar Walibi willen? Daarbij wonen we niet in de buurt dus zouden we weer moeten overnachten. Ik wil dus geld terug krijgen i.p.v. deze halfbakken oplossing. Wat zijn mijn rechten? En zijn er meer mensen die dit hebben?

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geen geld terug van Walibi maar 50% korting op kaartjes 2021

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Geef die kaartjes weg aan iemand die daar volgend jaar wel gebruik van wil maken. Of verkoop ze desnoods.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen geld terug van Walibi maar 50% korting op kaartjes 2021

Ongelezen bericht door berndv »

Dus u heeft gebruik gemaakt van de kaartjes, en bent dus wel de gehele dag in het park geweest, maar wat verwacht u nu precies van Walibi? U wilt geld terug van kaartjes, waar u gebruik van heeft gemaakt.

Ik weet niet hoe de tarieven bij Walibi zijn, maar gelden er voor die kaartjes ook nog afwijkende tarieven? Heeft u meer betaald omdat het kaartjes waren voor fright nights? Of geldt dan het gewone tarief, en krijgt u de fright nights er als bonus bij?

Gesloten