LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] het niet nakomen van de veilingbon datum

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

het niet nakomen van de veilingbon datum

Ongelezen bericht door croosjes »

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: 1906.

Uw vraag is:
Geachte heer en mevrouw

Ik heb een veiling gedaan op 27-2-2013 ,de waardebon is geldig tot 30-6-2013 .Ik wilde een reservering doen in de maand juni maar tot mijn verbazing kan dit niet,omdat de datum op de waardebon niet klopt ?
volgens de informatie lijn van vakantie veilingen tel :0900-2433633 gebeld +/- tijd 16.50 uur. Ik kon nog alleen maar boeken tot 31-03-2013 ik ben het duidelijk hier niet mee eens.
Als ik niet de mogelijkheid krijg om als nog in juni 2013 te reserveren bij firma van der valk verviers en geen genoeg doening krijg zal ik een melding doorgeven op
woensdag 3-04-2013 aan firma Arag rechtsbijstandsverzekering en zal deze veiling/waardebon plaatsen op trosradar site/forum.
Alleen per E-mail te reageren op dit schrijven.

gr.Dhr.xxxxx

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: het niet nakomen van de veilingbon datum

Ongelezen bericht door dhc »

Nou bedankt voor het delen van je klacht.

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: het niet nakomen van de veilingbon datum

Ongelezen bericht door geengast »

Voor zover ik weet accepteert Van der Valk keurig elke reservering, hetzij per telefoon, hetzij via internet.
Een veiling? Da's gokken! Je kunnen winnen, je kunt verliezen. Omdat veilingssyndicaten alleen willen winnen, zult u altijd verliezen. That's the game!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: het niet nakomen van de veilingbon datum

Ongelezen bericht door croosjes »

van der valk is het probleem ook niet ,wel vakantie veilingen.Je doet een veiling die tot 31-03-2013 gelding is,en krijgt later door eenmalig afschrijving een waardenbon die tot 31-06-2013 geldig is.dan kan de veiling wel tot 31-03-2013 geldig zijn,maar waarom dan die waardenbon.heeft dus niets te maken met gokken.

gr. andre

Gesloten