LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotel Palatijn op hotelkamerveiling.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
besems
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2010 10:42

Hotel Palatijn op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door besems »

Na eerst de beschikbaarheid bekeken te hebben van Hotel Palatijn in Alkmaar heb ik geboden op een overnachting van dit hotel op hotelkamerveiling.nl. Ik was de gelukkige winnaar en heb de betaling afgerond en netjes de waardebon gekregen.

Ik kon de waardebon niet via de eigen site van het hotel verzilveren maar moest dat per mail doen. Al snel kreeg ik een mail terug dat er geen kamers meer beschikbaar zijn voor de door mij gekozen datum. Ik heb daarna de boeking op hun site doorgelopen voor het normale bedrag en wat schetst mijn verbazing? Dan lukt het wel!!! Dit hotel heeft om het half uur een nieuwe veiling. Dat zijn er 48 per dag??!! Laat ze gemiddeld een 30 euro per veiling ontvangen...moet ik het uitrekenen? En omdat je per mail of telefoon moet reserveren houden ze de vrijheid om wel of geen toezegging te doen. Ik heb ze nog gebeld om mijn ongenoegenkenbaar te maken. De receptioniste wilde niet met mij in discussie om dat ze deze discussie dagelijks al voerde met mensen. Daarmee bevestigde zij mijn vermoeden dat ze dus veel afwijzingen sturen.

Mijn klacht richt zich dus duidelijk op dit hotel en niet op hotelkamerveiling.nl. Ik heb daar verder geen ervaringen mee omdat dit mijn eerste keer was dat ik zoiets gedaan heb.......en tevens DE LAATSTE KEER!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Hotel Palatijn op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door tennis »

Als je de moeite had genomen om te zoeken, zoals de gedragsregels het voorschrijven, had je dit gevonden:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... ng#p999098

Er zijn zoveel mogelijkheden, om te kijken, of zoiets veilig is, maar er wordt geen gebruik van gemaakt, alleen achteraf gezeurd! :mrgreen:

babsjuh
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2007 13:46

Re: Hotel Palatijn op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door babsjuh »

alle hotels hebben speciale kamers voor hotelkamerveiling,vandaar dat er voor de normale prijs nog wel kunt boeken.
ik heb wel degelijk een klacht over hotelkamerveiling en wel deze:ik had een veiling gewonnen voor een overnachting in utrecht.ook ik kwam er inmiddels achter dat je er snel bij moet zijn om te boeken,dit kon 5 dagen van te voren.dus had ik me voor genomen om maandagavond om 00.01 te gaan boeken voor de zaterdag er op.smiddags wou ik even uit zoeken hoe ik dat moest doen,dus ik naar mijn bon.hadden ze deze laten vervallen,alles goed na gekeken klopte dus niet hij was nog 4 weken geldig.ik er heen gemaild(anders niet te berijken)de fout aan gegeven en gelijk vermeld dat ik een probleem had,wij konden nl alleen maar dat weekend en voor dat hun het opgelost hadden zou de bon voor mij waardeloos worden.ik kreeg een mail terug dat ik binnen 2 werkdagen antw zou krijgen.is ook gebeurd en zo over en weer blijven mailen.een week later werd ik in mijn gelijk gesteld hun excuses en de bon was weer geactiveerd.en dat het hopelijk zo goed opgelost was.nee dus want ik kon zelf geen ander weekend en heb dat meteen gemeld,en heb dat ook naar hun gemaild en voorgesteld dat ze mijn geld terug zouden geven of een nieuwe hotelbon met een langere geldigheid.wederom kreeg ik een mailtje dat ik binnen 2 werkdagen antwoord zou krijgen dat moet nu nog komen........en dat frustreert...
voor alle duidelijkheid ik ben echt geen zeur,ik heb meerdere keren mee gedaan en een veiling gewonnen en daar zijn ook bonnen van vervallen,ja eigen schuld dikke bult.maar dit vind ik toch echt hun fout en dat ze niet erg netjes met hun klanten om gaan zo.ik zou verder niet weten wat ik er nog aan kan doen,iemand anders wel?????

Roosmarijn2010
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2010 09:25

Re: Hotel Palatijn op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door Roosmarijn2010 »

Ik heb daar ook een ervaring mee, maar ik moet zeggen zij lossen de problemen zeer netjes op! Ik had ook een klacht over een bon (zelf niet goed gelezen) maar ik kreeg netjes mijn geld terug! De reactie duurde wat langer, maar ja ik kreeg wel binnen 2 dagen een reactie (zoals in de mail staat) en vrijwel direct stond het geld weer op m'n rekening, een warme douche zou ik zeggen!!

datedi
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2010 16:45

Re: Hotel Palatijn op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door datedi »

ook ik heb goede ervaringen met hotelkamerveiling.nl, maar ook slechte ervaringen.
heb een hotelkamerveilingbon voor het sandton hotel in antwerpen daar hebben we meer dan 6 keer proberen te boeken, maar het eerste wat ze vroegen was of we een bon hadden van hotelveiling.nl en toen waren er geen kamers meer vrij wel op hun site.
heb hierover bij hotelkamerveiling.nl een klacht ingedient zij hebben deze door gespeeld aan het sandton hotel in antwerpen, dit hotel op hun beurt heeft ons telefonisch mee gedeeld dat er niets aan te doen was we konden een bon krijgen van €10 om bij onze volgende reservering te besteden "hoezo oplichting"

hennybosboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:59

Re: Hotel Palatijn op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door hennybosboom »

Wij hebben louter en alleen maar positieve ervaringen met hotelkamerveiling.nl en vakantieveiling.nl. We zijn al meerdere malen voordelig 'n paar dagen weg geweest. Natuurlijk is goed lezen en verantwoord bieden een must.

Marcha111
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2011 09:39

Re: Hotel Palatijn op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door Marcha111 »

Ik heb een bon gekocht voor het Palace Hotel in Zandvoort. Max 5 dagen van te voren te boeken en ik ben nu al 2 maanden bezig een datum te vinden die niet midden in de week ligt (hoewel dat al een uitdaging zou zijn). Zelfs in de impopulaire maanden januari en februari niet gelukt een datum te prikken. Zojuist weer gecheckt en de komende 6 dagen zijn wederom rood, of te wel niet boekbaar. Als het ook maar in de verste verte mooi weer dreigt te worden, er vakantie of een lang weekend in de buurt zijn, uberhaupt als het weekend is, of als er een andere aanleiding is om alles op rood te gooien, zal het hotel het niet nalaten. Het concept hotelkamerveiling werkt dus niet wat mij betreft en ik zou het iedereen afraden omdat je niet weet hoe een hotel er mee omgaat; kan netjes zijn of heel slecht. Kennelijk zijn ze daar volledig vrij in en heb je als klant geen enkele garantie als het fout gaat. Ik heb nog 3 weken en dan vervalt mijn bon en daarmee mijn geld.

Misschien kan dit soort hotels beter gewoon, net als een charitatieve instelling, een bankrekeningnummer geven met de noodkreet: "Help Best Western de winter door...", want het lijkt erop dat het enige dat ik nu doe het spekken is van hun kas met no hope in hell dat ik als klant een overnachting krijg.

Gesloten