LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelspecials zwijgt in alle talen

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Termie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2020 18:20

Hotelspecials zwijgt in alle talen

Ongelezen bericht door Termie »

Kijk uit met het boeken via Hotelspecials. Wij hadden een kamer geboekt in Rotterdam voor 15 november 2020 omdat we naar Waylon wilden. Echter is dit concert uitgesteld naar 2021. We hebben Hotelspecials 10/9/2020 proberen te bellen of we de boeking konden verplaatsen naar november 2021. Echter kregen we te horen dat men telefonisch niet bereikbaar was ivm Corona.

Direct ons verzoek in de mail gezet en ook geprobeerd via Whatsapp dit kenbaar te maken aangezien we niks hoorden. Via Whatsapp kregen we de melding dat ze niet hierop reageren ivm wederom...Corona. We hebben na het lezen van de negatieve berichten op Facebook gekozen om maar te annuleren, mede omdat wij dit mochten het stond namelijk op onze reserveringsbevestiging. En daarbij, wij zijn nooit op de hoogte gesteld dat Hotelspecials het annuleringsbeleid hadden aangepast..

Wat schetste onze verbazing, op 16/9/2020 ontvingen we een mail, men zag dat we de boeking hadden geannuleerd en we kregen een voucher, die konden we dan gebruiken voor volgend jaar. We hebben kenbaar gemaakt het hier niet mee eens te zijn, we hebben n.l. niet voor niets geannuleerd. Hierop kwam het antwoord dat men annuleringen die voor juni 2020 zijn gedaan men een voucher verstrekt. Wij hebben onze annulering na juni 2020 gedaan... Het vreemde is dat na de annulering wij een bevestiging kregen dat het geld aan ons zou worden uitbetaald, nergens wordt gesproken van een voucher. Tevens werd onze mail doorgestuurd naar hun klachtenafdeling om deze opnieuw te bekijken, het antwoord kon zo'n 4 tot 6 weken duren, maar binnen een week hadden we dus de voucher al binnen.

Dus mensen kijk uit met deze gasten, want wij hebben hier van geleerd....Ik stuur elke dag een mail met elke dag de datum van die dag. Ik verwijs hierin naar mijn mailwisseling die terug te vinden is in mijn mail, maar tot op heden zwijgt Hotelspecials in alle talen.
Kijk ook eens op de Facebookpagina van Hotelspecials, alle opties om hun te bereiken zijn uitgezet. Je kan alleen nog op oude postings reageren, dit zegt al genoeg hoe men hier met de klachten omgaat. Kan dit zo maar???

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hotelspecials zwijgt in alle talen

Ongelezen bericht door berndv »

Termie schreef:
28 sep 2020 18:42
Ik stuur elke dag een mail met elke dag de datum van die dag. Ik verwijs hierin naar mijn mailwisseling die terug te vinden is in mijn mail
Dat zal ze leren.

Maar zonder gekheid. Wat wilt u daar mee bereiken? Behalve dat de klantenservice een ongelofelijke extra workload krijgen door de extra berichten die u allemaal stuurt? Onlangs hier ook een topic voorbij zien komen van iemand die in 6 weken tijd iets van 150 berichten naar een bedrijf had gestuurd en verwachte dat die op al die berichten antwoord kreeg en verbolgen was dat het zo lang duurde. Tja, als iedere klant dat zou doen, is het niet raar dat de verwerking van deze berichten vertraagd wordt door mensen die gewoon simpelweg aan het stalken zijn. Ander woord kan ik er niet voor bedenken.

Als u een hotel heeft geboekt met daarbij de optie dat u kosteloos kunt annuleren, meestal voor een bepaalde aangegeven datum, dan dienen ze dat gewoon toe te staan en niet af te doen met een voucher. Doen ze dat wel, zijn er andere wegen te bewandelen dan de klantenservice stalken.

Gesloten