LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huisje geboekt bij Airbnb, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Pitu
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2020 18:46

Huisje geboekt bij Airbnb, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Ongelezen bericht door Pitu »

Op 31 augustus 2020 heb ik een huisje geboekt bij airbnb en €421,09 overgemaakt via iDeal naar de Ayden-iDeal bank van Airbnb.
Op hetzelfde moment werd mijn geld van mijn rekening afgeschreven en mijn boeking geannuleerd.
Ben vanaf 31 augustus bezig om mijn geld terug te krijgen van Airbnb, maar tot op heden zonder resultaat.
Mijn eigen bank (Rabo) kan niets doen, zegt hier geen partij i te zijn. Ideal kan niets voor mij doen en Ayden-iDeal kan ook niets doen.
Airbnb zegt geen geld te hebben ontvangen, maar geven wel toe dat ik heb betaald.
Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huisje geboekt bij Airbnb, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Ongelezen bericht door Jablan »

Je moet van de verhuurder bericht krijgen over de annulering (tenzij het een niet-bestaand huisje is, dan ben je opgelicht) en met dat bericht kun je weer airbnb benaderen voor restitutie.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Huisje geboekt bij Airbnb, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Ongelezen bericht door Brahms »

Eerst maar eens checken of het huisje echt bestaat, verhuurt wordt en woe erachter zit.
Wat heb je vanaf augustus allemaal ondernomen ?

Pitu
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2020 18:46

Re: Huisje geboekt bij Airbnb, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Ongelezen bericht door Pitu »

Heb alles ondernomen wat mogelijk is maar zonder resultaat. Tot op heden contact met airbnb gehad en blijven erbij dat zij niets kunnen doen.

Gesloten