Jumbo Dagjes uit site werkt niet

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.

Error Dagjes uit site

Werkt
7
78%
Werkt niet
2
22%
 
Totaal aantal stemmen: 9

robbin
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2022 16:53

Jumbo Dagjes uit site werkt niet

Ongelezen bericht door robbin »

Hebben jullie ook wel eens geprobeerd om de jumbo punten terug in te wisselen. Ik in ieder geval wel. Dit heb ik dan gedaan via de officele site van de jumbo. Zie de url.
https://www.jumbo.com/acties/dagjeuit

Na deze pagina te hebben bezocht klik je op een van de uitjes. Maar worden niet geladen. zie onderstaande link waar de dierentuin uitjes naartoe verwijst. Hoe zit dit nu en hebben meer mensen hier problemen mee want via de telefoon zijn ze slecht bereikbaar.

https://dagjeuitactie.nl/?categorie=die ... R-EALw_wcB

Aangezien ik verwacht dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft zou ik graag willen weten of er meer consumenten dit probleem ondervinden zodat er iets aan gedaan kan worden.

Hebben andere dit probleem ook?

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Jumbo Dagjes uit site werkt niet

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ben je al even langs de servicebalie gelopen of heb je ze gebeld? Dan is de kans dat je komt waar je wilt zijn een stuk groter.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Jumbo Dagjes uit site werkt niet

Ongelezen bericht door Erthanax »

Op mijn telefoon lijkt het wel te werken. Ik zie allerhande uitjes die ik ook kan selecteren. Als ik vervolgens een datum kies, moet ik de Jumbo Extra's openen, die ik niet heb. Maar tot en met de datumkeuze werkt het bij mij wel.

De laatste link in uw bericht geeft weliswaar een foutmelding ("Oeps! Er zijn hier geen resultaten."), maar dat komt omdat de link niet volledig is.

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Jumbo Dagjes uit site werkt niet

Ongelezen bericht door geengast »

Is uw browser bijgewerkt naar de laatste versie? Bent u akkoord gegaan met de cookies?

Beide kunnen oorzaken voor het niet functioneren zijn.

Plaats reactie