LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindvrije vakantie

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door sprookje »

Het zijn mooie sites en er is niks mis geen.Waar haal je het vandaan dat er virussen opzitten,of wil je mensen bang maken!
Aan iedereen ga gerust kijken als je daar zin in hebt,je komt helemaal niet bij reisbureaus uit.Je krijgt gewoon leuke onformatie.

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Webb »

Waar haal je het vandaan dat er virussen opzitten
Wie heeft het over virussen?
je komt helemaal niet bij reisbureaus uit
Hoe noem jij elmarreizen of expedia dan? liefdadigheidsinstellingen?
Je krijgt gewoon leuke onformatie.
Heel goed; Onformatie
Het zijn mooie sites
Het is amateuristisch prutswerk.

Peachtree
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jan 2009 15:25

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Peachtree »

Caro ik begrijp je heel goed.Zal even kijken of ik je kan helpen. Heeft je vader er bezwaar tegen om lang te vliegen of niet?

Peachtree
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jan 2009 15:25

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Peachtree »

Ik heb zelf echt geen hekel aan kids, maar zou ze zelf nooit willen.Heb een heel lief nichtje en ben daar helemaal gek mee.Hoewel wij altijd in september op vakantie gaan zijn er altijd wel een paar kinderen. Meestal niet echt last van, maar als ze gaan huilen dan houd dat ook even aan. Ik wil dit jaar echt gewoon eens genieten, zonder kids die lopen te schreeuwen ed. Daarom vind ik die kindvrij hotels echt een uitkomst. Niks mis met kids, maar op vakantie liever niet.

CARO, hier nog wat sites en hopelijk heb je er wat aan.

couplesonly.nl
kindvrijvakanties.nl
resortvacationstogo.com
cmtravelonline.com
all-inclusives.com

Succes en laat je even weten wat het is geworden?!

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik wil ook graag rust op mijn vakantie, dus geen oude vandagen, geen gehandicapten maar vooral geen mensen. Die praten maar, lopen je voor de voeten en bovenal ze zijn er. Een onbewoond eiland is een optie te koop op e bay.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Big-V »

Het is amateuristisch prutswerk.
Of iets mooi is, is een kwestie van smaak, maar de website waar het om gaat is zonder enige twijfel onprofessioneel.
Ik zou inderdaad nooit overwegen hier wat te boeken.

blikje
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2009 15:55

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door blikje »

Ik snap werkelijk niet waar 'ouders' zich druk om maken. Ook ik ga al jaren kindvrij op vakantie en daar heeft geen 'ouder' last van. Ik vind ze een 'storende' factor op mijn vakantie, net zoals ik zuipende engelsen een storende factor vind. Simple as that. En hoera! Dat mag vandaag gelukkig. We hoeven niet allemaal van kinderen te genieten natuurlijk

Daarom boeken wij vakanties naar bestemmingen waar een kind niks te zoeken heeft. Kost een flinke duit, maar dat heb ik graag voor een mooie vakantie over. En vandaag de dag is er een flinke keuze. Meestal regel ik alles zelf en maak dus nooit gebruik van een reisbureau. Ik google op 'childfree hotel' en typ de lokatie in waar ik graag heen wil en dan krijg je genoeg aanbod. Of ik zoek iets leuks via deze link:

http://www.happilychildfree.com/retreats.htm

Onderstaand artikel geeft ook diverse (internationale) links
http://www.telegraph.co.uk/travel/37023 ... liday.html


En heel bizar... de mensen die ik daar tegenkom? Die zijn meestal zelf ouders. Zijn een weekje met vakantie zonder de kinderen. En blijkbaar hebben zij dan ook geen zin in de kinderen van een ander.

Peachtree
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jan 2009 15:25

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Peachtree »

Blikje,

Ik ben het volkomen met je eens. Wat kunnen sommigen toch zeuren als je zegt dat je naar een kindvrij hotel wilt.Wil je naar een gewone, dan word daar niks van gezegd.Die kindvrije hotels zijn niet voor niks uitgevonden. Zoals ik al zei gaan wij altijd in september en ondanks dat we zo laat gaan zien we altijd wel een paar kids.Ik wil gewoon gegarandeerd geen kids tegenkomen in het hotel waar ik heen ga.
Ik ben blij dat ze er zijn, heb het nog nooit geboekt, maar heb er net als jij ook wel geld ervoor over. Helaas zie je de meeste richting Mexico ed en zijn ze dan ook meteen erg duur, maar dat heb ik er dubbel en dwars voor over.

Heb je nog tips voor all in resorts, dan hoor ik dat zeer graag.

Bvd

blikje
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2009 15:55

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door blikje »

Natuurlijk! Waar wil je heen? (heb je al een land in gedachten?)
Je mag me ook mailen hoor [email protected]

Peachtree
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jan 2009 15:25

Re: Kindvrije vakantie

Ongelezen bericht door Peachtree »

Jamaica en dan in een all in resort

Gesloten