Klantenservice bij Elysium wellness

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
fonsflons

Re: Klantenservice bij Elysium wellness

Ongelezen bericht door fonsflons »

omega19 schreef:
01 okt 2020 17:43

Een negatieve recensie is gewoon de uitdrukking in de volksmond voor een kritische recensie.

Nee, dat is ook in de volksmond verschillend.

omega19

Ongelezen bericht door omega19 »

fonsflons schreef:
01 okt 2020 17:45
omega19 schreef:
01 okt 2020 17:43

Een negatieve recensie is gewoon de uitdrukking in de volksmond voor een kritische recensie.

Nee, dat is ook in de volksmond verschillend.
In jouw volksmond misschien maar niet die van mij,. Ik ben tenslotte een gewone tiener van het volk, zonder pretenties

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic berichten verwijderd. Gebruiker krijgt een waarschuwing. Fijne dag ^YB

Aygulf

Ongelezen bericht door Aygulf »

Pirilampo schreef:
29 sep 2020 15:34
Ongeveer een maand geleden heb ik een reservering gedaan bij Elysium voor afgelopen maandag. Vorige week vrijdag verschenen er in onze huishouden mogelijke Corona klachten waardoor ik genoodzaakt was de reservering te annuleren. Ik heb dit telefonisch geprobeerd te doen. Gek genoeg stond hun telefoonnummer niet op de eigen website. Echter heb ik wel het nummer weten te achterhalen via hun officiele Instagram account. Meerdere keren geprobeerd te bellen maar ik kreeg telkens de melding dat het nummer niet in gebruik was. De volgende dag wederom naar hun website gegaan en ze via de mail en facebook gecontacteerd.

Daar kreeg ik na ongeveer 2/3 uur een reactie. Het bericht was dat ik het niet binnen 48 uur had doorgegeven waardoor het niet kosteloos geannuleerd kon worden. Ik ging toen even rekenen. Het moment dat ik ze via facebook heb benaderd was inderdaad niet binnen de 48 uur. Maar in dit geval 45 uur. Dus 3 uurtjes te laat. Maar als zij de dag daarvoor wel telefonisch beschikbaar waren geweest dan was ik ruim op tijd geweest.

Ondanks dat duidelijk is dat ik niet tevreden ben hoe het verloopt, verzaken zij mij telefonisch te willen contacteren. Het is telkens één of 2 zinnen, daar reageer ik dan op. Om dan vervolgens weer uren te moeten wachten.

Als ik het internet af ga zie ik dat ze dit zo vaker hebben gedaan en ze krijgen niet voor niets hele slechte reviews. Had ik de reviews maar eerder bekeken.
Ze hebben gehandeld conform de voorwaarden. Dat u daar teleurgesteld over bent kan ik begrijpen, maar wat wilt u nu op dit forum horen waardoor de zaak zou veranderen?

Plaats reactie