KOOP GEEN FLETCHER HOTEL VOUCHERS!

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: KOOP GEEN FLETCHER HOTEL VOUCHERS!

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
24 aug 2022 16:59
Moneyman schreef:
24 aug 2022 16:40
J. Deltoer schreef:
24 aug 2022 16:27
Dat is natuurlijk onzin. Voor die voucher betaal je, en Fletcher hoopt dat je in het hotel ook nog wat gaat gebruiken. Bij diie gratis dagtochten ben je zelf het produkt. Geen vergelijk dus.
Prima vergelijk juist.

In beide gevallen is er sprake van een verdienmodel aan de bijkomende zaken. Zowel van een gratis dagtocht als van een bijna gratis overnachting kan de schoorsteen immers niet roken.
Ik moet eerlijk toegeven dat u dit echt weer leuk bedacht heeft, maar feitelijk onjuist. Ik zal u uitleggen hoe het zit.
Het mooie is dat ik het niet eens hoefde te bedenken - het is immers simpele logica.

Het is heel leuk dat je in staat bent om verschillen tussen beide situaties te benoemen - maar dat maakt uiteraard niet dat de door Lady gegeven vergelijking niet klopt. In tegendeel - die is spot on. Maar goed - het is je al uitgelegd, doe ermee wat jij wilt :mrgreen:

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: KOOP GEEN FLETCHER HOTEL VOUCHERS!

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Moneyman schreef:
24 aug 2022 17:03
Maar goed - het is je al uitgelegd, doe ermee wat jij wilt :mrgreen:
Als u, zoals ik achteraf gezien heel verstandig opperde, aantekeningen had gemaakt, had u misschien wel kunnen doorgronden dat uw "uitleg" niet alleen aan alle kanten hapert maar ook onjuist is. Het is niet anders, ik heb mijn best gedaan, ik laat het hierbij. Het topic wordt anders nog langer.

0mieke
Berichten: 41
Lid geworden op: 21 okt 2020 19:07

Re: KOOP GEEN FLETCHER HOTEL VOUCHERS!

Ongelezen bericht door 0mieke »

Beste mensen. Heel hartelijk dank voor de reacties die ik kreeg op dit topic. Niet dat ik het nu eens ben met het beleid van Fletcher, maar door uw zienswijzen heb ik een beter beeld kunnen vormen van de situatie. Wat ik hiervan geleerd heb is dat het niet loont om vouchers te kopen, tenzij je dag en nacht op de Fletcher website wilt doorbrengen om een deal te kunnen vinden.
Vriendelijke groeten.

Heleen59
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2022 21:35

Re: KOOP GEEN FLETCHER HOTEL VOUCHERS!

Ongelezen bericht door Heleen59 »

Ik zag op klacht.nl het onderstaande bericht dat Fletcher hotels nu een speciale afdeling heeft om klachten over het verzilveren van bonnen op te lossen.

estherhehne
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2023 18:50

Re: KOOP GEEN FLETCHER HOTEL VOUCHERS!

Ongelezen bericht door estherhehne »

Ik heb helaas een voucher aangeschaft via de actie van AMI Kappers. Probeer er nu binnen de wettelijke termijn van 14 dagen weer vanaf te komen. Volgens mij sta ik in mijn recht. Maar Fletcher zegt dat de wettelijke termijn alleen voor producten geldt. En dat is niet waar. Ik ben benieuwd!

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: KOOP GEEN FLETCHER HOTEL VOUCHERS!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En waarom wilt u er nu weer vanaf?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: KOOP GEEN FLETCHER HOTEL VOUCHERS!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

estherhehne schreef:
02 mar 2023 19:08
Ik heb helaas een voucher aangeschaft via de actie van AMI Kappers. Probeer er nu binnen de wettelijke termijn van 14 dagen weer vanaf te komen. Volgens mij sta ik in mijn recht. Maar Fletcher zegt dat de wettelijke termijn alleen voor producten geldt. En dat is niet waar. Ik ben benieuwd!
Je hebt rechten en je hebt verantwoording nemen. Zoals al gevraagd, waarom een voucher kopen om direct weer in te leveren? Waarom niet eerst nadenken en dan pas een keuze maken? Dat scheelt een hoop werk en ergernis achteraf.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: KOOP GEEN FLETCHER HOTEL VOUCHERS!

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Op www.consumentenbond.nl/juridisch-advies ... code-kopen en www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd staan de wettelijke regels.

Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering.

Plaats reactie