Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Rob_2017
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jan 2017 21:17

Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door Rob_2017 »

Wanneer je je gespaarde ING-Punten wilt gebruiken voor een bezoekje aan een pretpark, dan dien je deze te gebruiken bij Queueup. Volgens ING kan dit voor Walibi al een voordeel opleveren van maximaal € 12,50.

Deze korting kan per dag verschillen en wordt met kleurlabels inzichtelijk gemaakt op de website van Queueup. Een dinsdag kan dus een korting opleveren van € 12,50, terwijl een zaterdag en zondag een korting oplevert van € 7,50. LET OP: dit is t.o.v. de prijs aan de kassa van het park!

De kassaprijs van Walibi blijkt in het hoogseizoen € 7,- hoger dan de online ticketprijs van Walibi. En met de boekingskosten van € 1,- erbij, die je voor je bestelling via Queueup moet betalen blijk je per saldo in het weekend totaal geen voordeel te hebben t.o.v. de online ticketprijs van Walibi.

Het is jammer dat het verschil tussen de kassaprijs en de online ticketprijs niet duidelijk wordt gemaakt. Als ING-puntenspaarder verwacht je voordeel, maar als je na enig onderzoek ontdekt dat de betaalde prijs het zelfde is als de online prijs van Walibi, dan is dit gek.

Tip voor de ING-puntenspaarder: gebruik deze niet op de dagen met de laagste korting en vergelijk de prijs van Queueup met de online prijs van het pretpark.

Tip voor Queueup: toon de korting t.a.v. de online ticketprijs van het park i.p.v. de kassaprijs. De mensen die via jullie bestellen, bestellen de tickets toch ook online?

Lady1234
Berichten: 26913
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat hele puntengedoe van ING is toch grote onzin.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door caruso »

Lady1234 schreef:
27 aug 2022 12:03
Dat hele puntengedoe van ING is toch grote onzin.
Oneens...je krijgt ze gratis en heeft mij al diverse voordeeltjes opgeleverd bij points-only aankopen. Wil je ze niet besteden, ook prima.

DeZevendeHenk
Berichten: 774
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar die rentepunten zijn altijd een beetje suspect en ik zou dan ook helemaal niet verbaasd zijn als je uiteindelijk gewoon toch de prijs betaalt of zelfs meer. Maar zoals met ieder gegeven paard zit er soms ook wel eens wat leuks tussen.

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door aarie25 »

Ik koop meestal Kinepolis bioscoop kaartjes via Ing rentepunten en dat scheelt 2,50 tot 3 euro per kaartje.
Dit zijn vouchers die 7 dagen per week te gebruiken zijn. Dus geen verplichting voor een doordeweekse dag.
Dus ben ik het niet helemaal eens met bovenstaande.
Ook vraag ik mij af of je voor die korting niet beter in de zomer had kunnen/moeten kijken, mogelijk dat het dan wel scheelt :)

BL2
Berichten: 4791
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door BL2 »

DeZevendeHenk schreef:
27 aug 2022 15:19
... maar die rentepunten zijn altijd een beetje suspect ...
Geef mij maar gewoon echte rente, dan deze punten !

Lady1234
Berichten: 26913
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Of dat je ze kunt gebruiken om de rekeningkosten te betalen.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door Seinhuis »

ING doet niks verkeerds.

Uiteraard is de korting betekent ten opzichte van de orginele tarief. Dat meerdere partijen kortingen aanbieden is iets wat u zelf moet uitzoeken.

peter17111962
Berichten: 566
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Ik begrijp niet dat U hier zo een punt van maakt.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
27 aug 2022 12:03
Dat hele puntengedoe van ING is toch grote onzin.
Waarom vind je dat? Mijn ervaring is dat er af ent oe zeer goede aanbiedingen te scoren zijn. Alleen al de kortingsbonnen zijn vaak directe cash. simpel voorbeeld: de kortingsbonnen voor PME Legend of JBL-producten. 25 euro korting voor 12,50 euro en wat rentepunten. Da's snel verdiend met een paar muisklikken!

Lady1234
Berichten: 26913
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Geen idee wat JBL of PME legend is, maar ik bedoel meer de kortingsbonnen voor Center Parcs en zo. Ben je vaak helemaal niet voordeliger uit.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Let op de prijzen van pretparken bij gebruik van ING-Punten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
28 aug 2022 13:56
Geen idee wat JBL of PME legend is, maar ik bedoel meer de kortingsbonnen voor Center Parcs en zo. Ben je vaak helemaal niet voordeliger uit.
Ah, OK. Maar dat is iets heel anders dan je scheef.
Lady1234 schreef:
27 aug 2022 12:03
Dat hele puntengedoe van ING is toch grote onzin.

Plaats reactie