LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moeizame boeking Duikreizen.nl, kan ik iets anders boeken?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
tiepeltie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2018 09:57

Moeizame boeking Duikreizen.nl, kan ik iets anders boeken?

Ongelezen bericht door tiepeltie »

Eind maart zag ik in het magazine Duiken een advertentie van een duikreis naar Malta aangeboden door Duikreizen.nl. Ik belde om te boeken, maar de reis stond nog niet op de website en ze zouden mij bellen als dat wel zo was. Niet gebeld! Twee weken later heb ik weer gebeld werd er sorry gezegd maar dat alles vertraagd was, Telefonisch kon in niet boeken alleen via de website. Weer later probeerde ik de reis te boeken via de website, maar dit lukte niet. Ik heb weer gebeld en ze hebben mij gezegd dat ik het later maar nog een keer moest proberen. 2 mei jl. is het mij eindelijk gelukt te boeken. Ik kreeg gelijk een reactie met een boekingsnummer en de mededeling dat zij mij die dag of de volgende dag zouden bellen voor wat meer informatie in te winnen en dat daarna de rekening verstuurd zou gaan worden. Ik heb niets meer van ze gehoord. Ongeveer een maand later had ik er zo genoeg van dat ik ze gemaild heb dat ik geen zin meer had in de reis, mijn hele enthousiasme was weg en dat ik vond dat ik niet netjes behandeld was. Ik kreeg hier geen antwoord op nog een bevestiging van mijn verzonden mail. Eind juni heb ik weer een mail gestuurd om te zeggen dat ik de reis geannuleerd had en dat ik een bevestiging van ze wil hebben. Tor nu toe nog niets gehoord. De mails die ik verstuurd heb waren allemaal een antwoord op hun mail. Ik heb ook geen niet te posten mail teruggekregen. Wie heeft er ook een dergelijke ervaring met duikreizen.nl of heeft iemand ook zoiets meegemaakt en wat zijn je rechten dan?? Ik durf nl. geen andere reis te boeken uit angst dat zij veel later nog eens komen met de verplichting om de reis af te nemen.

Ridder777

Re: Moeizame boeking Duikreizen.nl, kan ik iets anders boeken?

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik zou zeggen ga eens langs...



Vakantiestunt B.V.,HoofdvestigingKvK 20105714Vestigingsnr. 000020053924De Boelelaan 7711082RT Amsterdam

Lady1234
Berichten: 27078
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Moeizame boeking Duikreizen.nl, kan ik iets anders boeken?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En voor wat voor periode had u dan geboekt?

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Moeizame boeking Duikreizen.nl, kan ik iets anders boeken?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het herroepingsrecht is waarschijnlijk niet van toepassing. Als ze tekortschieten in een verplichting dan kun je een ingebrekestelling sturen. Je kan ook denken aan een kort geding, maar ik zou eerst even overleggen met ConsuWijzer voor je dat doet.

tiepeltie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2018 09:57

Re: Moeizame boeking Duikreizen.nl, kan ik iets anders boeken?

Ongelezen bericht door tiepeltie »

ik heb de reis van 6 oktober tot 13 oktober geboekt

Gesloten