LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet betalen aan huiseigenaar door Bungalow.net

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
BeloRomao
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2019 15:15

Niet betalen aan huiseigenaar door Bungalow.net

Ongelezen bericht door BeloRomao »

Ik ben al meerden 6 weken aan het proberen dat vakantiehuis verhuurder Bungalow.net huuropbrengsten van gasten aan mij betaald. Tot op heden nog geen resultaat. Herhaaldelijk telefonisch contact geeft nog steeds nul op recent. Er wordt iedere keer toegezegd dat de betalingen doorgevoerd worden of zijn, maar op mijn rekening wordt niks bijgeschreven. Er is geen enkele aanleiding van mijn zijde waarom men deze tegoeden niet over maakt.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Niet betalen aan huiseigenaar door Bungalow.net

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Volgende keer via een betrouwbaarder firma verhuren, of staat er een termijn in hun voorwaarden?

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Niet betalen aan huiseigenaar door Bungalow.net

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hup, naar de deurwaarder ;)

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Niet betalen aan huiseigenaar door Bungalow.net

Ongelezen bericht door Jablan »

Ik kende dit bedrijf alleen van naam en na kort rondspitten* op de website, kan ik je alleen aanraden:

- Je huis bij dit bedrijf blokkeren voor nieuwe boekingen. Dit moet je combineren met een 'ingebrekestelling' / 'wanprestatie'. Eis bewijs van betaling, als bungalow.net meldt dat er geld is overgemaakt. Er zijn hier genoeg andere forumleden, die je in detail kunnen vertellen hoe dat werkt.

- Je huis bij een ander bedrijf presenteren. Ik kan wel namen noemen, maar voor een goed alternatief heb ik zo te weinig informatie. (Waar staat je huis, wat is het kwaliteitsniveau, wat voor gasten wil je en wat voor gasten heb je nu en tenslotte: je prijsstelling.)
Wel dit: na de ervaring met Bungalow.net wil jij natuurlijk meer controle over de verhuur en check daarom eerst de voorwaarden van de anderen. Sommigen werken net zoals Bungalow.net, maar veel interessanter zijn de bemiddelaars, die alleen bemiddelen en de betalingen aan jou over laten.

Succes ermee.


* Voorwaarden voor verhuurders staan niet online en een flink deel van het aanbod betreft een doorplaatsing (dan treedt Bungalow.net op als reisbureau).

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Niet betalen aan huiseigenaar door Bungalow.net

Ongelezen bericht door k2p »

breien schreef:
06 mar 2019 18:45
We kennen hier op bet forum nog wel een goede deurwaarder.
Hoe weet jij dat nou? Misschien is het wel iemand met veel kennis, maar zit ie de hele dag wel op een forum ofzo :lol:

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Niet betalen aan huiseigenaar door Bungalow.net

Ongelezen bericht door Moneyman »

:mrgreen:

Gesloten