LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontevreden over ervaring met Primavera

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ontevreden over ervaring met Primavera

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je een route planner kreeg die matig werkte?

Ik heb een Smart phone, en ja hoor, en moest eerst flink oefenen op de navigatie, voer je in waar je naartoe wilde, doet deze het verkeerd om... maps.me is een prima systeem nadat je eerst van huis naar de buurt super geoefend hebt, naast Auto kan ik ook Fietsen, lopen, zwemmen of bootje varen met dit systeem.
Zelfs kan ik zien welke Tram of bus ik kan nemen....
Maar een systeem voor 't eerst gebruiken is een ramp.

Wel moet ik als ik naar Portugal zou gaan wel de juiste kaarten van die regio even moeten downloaden, en na 2016 ook updaten voor de laatste info.... Ik denk dat je de weg kwijt raakte door bedieningsfouten of geen instructie.... Zelfs de oude navigatie van de Blokker ooit, deze oude zooi werkte nog prima na een jaar of 20, maar accu en update, dat kan ik vergeten.

Gewoon een goede Android telefoon en dat mag zelf een van het Anti Donald Trump merk Huawei zijn!
Alleen bij een wandel route naar de buurt super niet vergeten dat ze wel de voetpaden aangeven maar niet de lantaarn palen aangeven waar je tegenaan kunt knallen kijkende op de telefoon! :mrgreen: :evil: :mrgreen:

Gesloten