Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
MCJHendrickx

Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering

Ongelezen bericht door MCJHendrickx »

Ik heb gisteren een hotel geboekt; betaald via IDeal. Ik kreeg geen bevestiging. De reservering staat niet in mijn app. Ook het hotel heeft geen reservering gekregen.
Ik heb dus niets, maar er is wel €442,- afgeschreven.
Booking.com is onbereikbaar: alles geprobeerd: telefoon, mail, Twitter, Facebook. Telefoon: ze vragen een reserveringsNummer, wat je natuurlijk niet hebt als er geen bevestiging gestuurd is.
Inmiddels zijn we in het hotel en hebben hier dus nogmaals moeten betalen. Hoe krijg ik mijn geld terug van Booking.com en hoe zijn ze te bereiken?

Sannietje

Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering

Ongelezen bericht door Sannietje »

Staat er in de omschrijving van je betaling geen reserveringsnummer?

Seinhuis

Ongelezen bericht door Seinhuis »

hotel-vakantieparken-en-campings-f20/bo ... 97372.html

Ben je toevallig hetzelfde persoon? Je krijgt geen andere antwoord :lol:

Indien je iemand anders bent, sorry.

Kijk op https://www.booking.com/customer-servic ... _success=1 voor contact informatie.
Als je met het hotel en booking niet uit komt, ga dan naar je creditcard maatschappij (indien ermee betaald, je hebt aflevering garantie), rechtsbijstandverzekering of een deurwaarder.

jhogaarts

Ongelezen bericht door jhogaarts »

Er is met Ideal betaald.
Ikzelf boek ook hotel bij Booking.com maar betaal nooit direct aam Booking.com. En gratis annuleren. Ik betaal pas in het hotel met creditcard.

mengermha

Ongelezen bericht door mengermha »

Ik had 2 weken terug hetzelfde. Kreeg later op de dag een mail dat reservering niet goed was gegaan. Ook de melding dat het geld met 7 tot 12 dagen later (indien overgemaakt) zou worden teruggestort. Kreeg het geld al eerder retour, na 2 dagen.

Sannietje

jhogaarts schreef:
25 aug 2021 13:15
Er is met Ideal betaald.
Ikzelf boek ook hotel bij Booking.com maar betaal nooit direct aam Booking.com. En gratis annuleren. Ik betaal pas in het hotel met creditcard.
Maar bij een iDEAL betaling komt uiteindelijk toch ook een omschrijving tevoorschijn?
Ik heb 3 weken geleden nog een kabel gekocht. Heb met iDEAL betaald en zie toch in de omschrijving het ordernummer staan.

k2p

Ongelezen bericht door k2p »

Sannietje schreef:
25 aug 2021 17:43
Maar bij een iDEAL betaling komt uiteindelijk toch ook een omschrijving tevoorschijn?
Ik heb 3 weken geleden nog een kabel gekocht. Heb met iDEAL betaald en zie toch in de omschrijving het ordernummer staan.
En die kabel heb je bij booking.com gekocht? Of verwacht je gewoon dat alle bedrijven hetzelfde doen?

Sannietje

k2p schreef:
26 aug 2021 11:09
Sannietje schreef:
25 aug 2021 17:43
En die kabel heb je bij booking.com gekocht? Of verwacht je gewoon dat alle bedrijven hetzelfde doen?
Nee, maar het lijkt mij toch dat het ook voor Booking.com administratief gezien wel makkelijk is dat een betaling op een boekingsnummer/reserveringsnummer geboekt wordt. Zij moeten toch terug kunnen vinden dat er betaald is? Zij moeten voor het aanmaken van den iDEAL toch een omschrijving geven lijkt mij.

Plaats reactie