LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cadeaubon Booking.com niet verrekend

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Margreetvanwijhe
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2019 09:45

Cadeaubon Booking.com niet verrekend

Ongelezen bericht door Margreetvanwijhe »

Wij hebben in maart via booking.com een hotel geboekt. We hadden een bon van €40.00 Die wij na het verblijf retour zouden krijgen op de creditcard. Na heen en weer gemail en telefonisch contact hebben we nog steeds het geld niet terug gekregen. Binnen 60 dagen zou het op de rekening staan. Na 3 telefoontjes en 10 mailtjes verder ben ik er achter dat booking.com aan ontmoediging beleid doet. We hebben nog een bon liggen van €80.00 het lokt niet om nog eens via booking.com te boeken. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Nijogeth
Berichten: 9957
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Cadeaubon Booking.com niet verrekend

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moet je het nummer van die bon niet invoeren bij het boeken?

sake1987

Re: Cadeaubon Booking.com niet verrekend

Ongelezen bericht door sake1987 »

Heb net de vakantie achter de rug, 3 hotels geboekt en de code van de 40 euro bon ingevoerd bij de laatste boeking. De 40 euro keurig op mijn creditcard ontvangen.

duimstok
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 feb 2009 15:45

Re: Cadeaubon Booking.com niet verrekend

Ongelezen bericht door duimstok »

Ook het zelfde gehad en je kan blijven bellen mailen enz afscheid. genomen van booking.com

Erthanax
Berichten: 9665
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Cadeaubon Booking.com niet verrekend

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kees2850 schreef:
25 jul 2019 20:59
Wat een onzin. Jullie zijn de dummies.
Niet meteen zo onaardig doen, Kees2850. U kunt ook vragen of deze forumleden zeker weten dat ze zich niet vergissen. Dan klinkt het een stuk vriendelijker en schrikt uw reactie hen niet af.

Gesloten