Wie heeft ervaring met EuroParcs?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
LENY, H

Wie heeft ervaring met EuroParcs?

Ongelezen bericht door LENY, H » 23 aug 2017 19:08

Wie heeft er ervaring met het kopen van een recreatie woning bij EUROPARCS. Hoe is de verkoop en afhandeling verlopen. Waren er klachten, hoe zijn deze opgelost.

besseldekker

Re: Wie heeft ervaring met EuroParcs?

Ongelezen bericht door besseldekker » 02 sep 2017 14:54

Ik heb geen ervaring, maar vind wel het een en ander op het internet. Onder andere dit: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... tiewoning/. Maar misschien zijn er ook heel andere geluiden te horen!

henk51

Ongelezen bericht door henk51 » 02 sep 2017 15:54

De presentaties vinden plaats in door hun gefinancierde programma's zoals die van Harry Mens en RTL.
De zogenaamde huurders zijn acteurs bleek wel uit uitzending van Tros. Wellicht de enthousiaste kopers ook.Het plaatje moet gelikt zijn. Hoe objectief wil je het hebben.
Ze houden allerlei vette worsten voor zoals hoog rendement etc etc wie wil dat niet de bank geeft vrijwel geen rente op dit moment.
Maar ja als u de gok wil wagen en het geld toch eigenlijk nooit nodig zal hebben (is ook eigenlijk ook de beste voorwaarde bij beleggen in aandelen) moet u het helemaal zelf weten.

groeten Henk

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth » 02 sep 2017 16:40

Ik snap die investeringen niet. Tuurlijk is het geen probleem als t economisch goed gaat. Maar komen we over 10 jaar in een crisis, dan staan er zo duizenden te koop voor een klein prijsje.

Grotemuziekfan

Ongelezen bericht door Grotemuziekfan » 03 jul 2018 19:30

Niet aan beginnen zit diep in de ellende heb 3 chalets gekocht zou afgelopen vrijdag in mijn eigen chalet trekken helaas niet klaar. Nu inmiddels door t park naar derde chalet verhuisd mis enorm veel spullen.

mvgrd

Ongelezen bericht door mvgrd » 04 jul 2018 10:09

Koopcontract goed nalezen. Krijg je onder je neus zonder de mogelijkheid van annuleren bij niet rondkrijgen financiering. Niet echt makkelijk om dat op hypotheekbasis rond te krijgen op een recreatiewoning. Mijn persoonlijke mening en die van vrienden (allen uit ervaring Susteren Hommelheide) :
heel ver weg van blijven. Leuk om een weekendje te huren dat wel.

Grotemuziekfan

Ongelezen bericht door Grotemuziekfan » 18 jul 2018 17:31

Niet doen zie mijn nieuwste en laatste ervaring

staraad

Ongelezen bericht door staraad » 18 jul 2018 19:28

Voorgespiegelde rendementen uit eventuele huur zijn veel te hoog ingeschat. Zou zomaar 7% a 8% zijn, nou vergeet het maar. De markt voor kortdurende bungalowparkvakanties is allang over zijn hoogtepunt heen. De min of meer zogenaamde booming market van recreatieobjecten wordt louter veroorzaakt door het gebrek aan alternatieven. De werkelijkheid is echt anders.
Nog een punt om mee te nemen, de standaardisatie van inrichting biedt je geen vrije keus, wanneer je aan de verhuurpool meedoet. En hoe ontwikkelen de parkbeheerkosten zich?

Succes met uw besluit!

Marijke51

Ongelezen bericht door Marijke51 » 05 nov 2018 23:05

Ik hoor graag of er mensen zijn die zich onder druk voelen gezet bij verkoop en het net overschrijden van de 3 dagen termijn. Ook ben ik benieuwd hoe de btw afspraken worden gemaakt. Hoe wordt de recreatiewoning verkocht? Gezien mijn ervaring wil ik kijken of dat een incident is of dat het regelmatig terugkomt en daardoor een item is om verder te onderzoeken!

Plaats reactie