Parkeergarage Parclick: extra rekening voor zogenaamd boeken in het buitenland

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Rome
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2021 10:19

Parkeergarage Parclick: extra rekening voor zogenaamd boeken in het buitenland

Ongelezen bericht door Rome »

Ik parkeer vaak met Parclick in een garage met automatische slagboomopening. Een keer weigerde de slagboom en werd deze na aanbellen handmatig open gedaan. Opeens kreeg ik een extra rekening inclusief nieuw reserveringsnummer van Parclick voor drie aanvullende dagen. Parclick stelt dat ik deze reservering zelf gemaakt heb en wil niet vergoeden. Heeft iemand dezelfde ervaring en is dit wel goed opgepikt door Parclick? Het kan toch niet zo zijn dat elke keer dat het systeem weigert Parclick zelf een reservering creëert en er extra betaald moet worden? Ik ben al heel lang bezig om het door Parclick van mijn rekening afgeschreven bedrag terug te krijgen. Vooralsnog hebben ze me alleen een kortingscode van 5% voor mijn volgende boeking aangeboden. Het gaat me niet zozeer om de 87,50 die ik kwijt ben maar meer om het feit dat dit bedrijf dus zelf een door mij niet gemaakte boeking kan creëren en het bijbehorende bedrag van mijn rekening haalt.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Parkeergarage Parclick: extra rekening voor zogenaamd boeken in het buitenland

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik vind het een beetje raar verhaal. En wat heeft het fijt dat je niet binnen kon komen met de 3 reserveringen te maken?

Ik zou bijna zeggen, geen zaken mee doen als je het geen betrouwbare bedrijf vind.

Gesloten